Strona 2 z 2

Re: Amortyzatory - przód

: pt sie 19, 2011 19:16
autor: Kudłaty
Piękne dzięki za odpowiedź. Czyli tak jak podejrzewałem.
Zamierzam oddać amorki do regeneracji. Zastanawiam gdzie? Wolałbym sprawdzonny zakład. Możecie coś polecić? Nie wiem czy czasem za jednym zamachem nie zmiennić w nich charakterystyki Z B6 na twardość B8 bez skracania lagi. Chciałbym zostawić standardowe sprężyny - mam powoli dość niskich aut. Teraz dość istotane pytanie, jaka byłaby różnica pomiędzy B6, a B8 w twardości amora i prowadzeniu auta i czy w ogóle jest sens powalczenia o taką zmianę? Pragnę nadmienić że auta używam do jazdy na codzień.

Re: Amortyzatory - przód

: pt sie 19, 2011 19:48
autor: Marcin_Os
Zerkopol

Re: Amortyzatory - przód

: pt sie 19, 2011 20:37
autor: rypik
[quote="Kudłaty"]Z B6 na twardość B8 bez skracania lagi. quote]

B6 jest identycznie twarde jak B8. Tylko krótsze tłoczysko B8 ma. Ale utwardzić B6 można.

Re: Amortyzatory - przód

: pn sie 22, 2011 08:51
autor: Kudłaty
B6 jest identycznie twarde jak B8. Tylko krótsze tłoczysko B8 ma. Ale utwardzić B6 można.
Aaa, czyli w tym tkwi różnica. Dzięki za wyjaśnienie.

Wiesz, tak się zastanawiam, ok można utwardzić mocniej tylko tak jak zaznaczałem używam autka na codzień i teraz pytaniem jest jak pracuje sprawne B6, bo jedne był wylany a drugi średni sprawny, stąd też podpytuje czy B6 jest twarde, średni twarde. Boje się że jak utwardze mocniej to zrobie beton. Jesli ktoś mógłby podpowiedzieć byłbym wdzięczny.
Zerkopol
Właśnie ich wygooglałem. Mam stosunkowo blisko. Dzięki :-)

Re: Amortyzatory - przód

: czw sie 25, 2011 10:46
autor: Kudłaty
Info dla potomnych:
Zerkopol - regeneracja przednich B6 z dodatkowym skróceniem lagi i utwardzeniem 300zł/szt.