Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Daniel acs
Posty: 71
Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
Auto: acs e34

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Daniel acs » sob cze 27, 2015 20:52

czy byłby problem zrobić taki wykres dla skrzyni z m30 z 3,91 pewnie się przyda co nie którym ;)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Venom » ndz cze 28, 2015 10:02

Daniel acs pisze:czy byłby problem zrobić taki wykres dla skrzyni z m30 z 3,91 pewnie się przyda co nie którym ;)
Żaden problem, tylko nie znam jej przełożeń. Masz gdzieś pewne źródło? Obawiam się, że mogą być bardzo podobne do tej z M5.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Camil » ndz cze 28, 2015 10:18

Z tego co pamietam, to na skrzyni m30 auto mialo krotsze przelozenia i bylo nieco bardziej agresywne. Motor 3.8

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Venom » ndz cze 28, 2015 10:35

Camil pisze:Z tego co pamietam, to na skrzyni m30 auto mialo krotsze przelozenia i bylo nieco bardziej agresywne. Motor 3.8
Potrzebne dane numeryczne i wszystko się wyjaśni :)

Daniel acs
Posty: 71
Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
Auto: acs e34

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Daniel acs » ndz cze 28, 2015 21:47

sport 262 to ta z jedynką w dół bardzo mocna skrzynia
1 bieg 3,717
2 2,403
3 1,766
4 1,263
5 1000
getrag 260 tu z pamięci ale na 99,9%
1 bieg 3,830
2 2,200
3 1,401
4 1,000
5 0,801
ta pierwszą kiedyś śmigałem bardzo oporna ale s 38 b36 szedł na sprawnościówkach jak wariat w e24 ok1100 kg

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Venom » śr lip 01, 2015 21:28

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Daniel acs
Posty: 71
Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
Auto: acs e34

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Daniel acs » czw lip 02, 2015 12:49

dzieki , z tego co widać w brew opiniom skrzynia od m30 jest dłuższa najlepiej fajne krutkie spadki obrotów sa na starym sporcie tylko trzeba by było dać dluższy most :roll:
jeszcze raz dzięki

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego

Post autor: Venom » czw lip 02, 2015 15:30

Nie ma sprawy :)

ODPOWIEDZ