Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
-
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
czy byłby problem zrobić taki wykres dla skrzyni z m30 z 3,91 pewnie się przyda co nie którym
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
Żaden problem, tylko nie znam jej przełożeń. Masz gdzieś pewne źródło? Obawiam się, że mogą być bardzo podobne do tej z M5.Daniel acs pisze:czy byłby problem zrobić taki wykres dla skrzyni z m30 z 3,91 pewnie się przyda co nie którym
Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
Z tego co pamietam, to na skrzyni m30 auto mialo krotsze przelozenia i bylo nieco bardziej agresywne. Motor 3.8
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
Potrzebne dane numeryczne i wszystko się wyjaśniCamil pisze:Z tego co pamietam, to na skrzyni m30 auto mialo krotsze przelozenia i bylo nieco bardziej agresywne. Motor 3.8
-
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
sport 262 to ta z jedynką w dół bardzo mocna skrzynia
1 bieg 3,717
2 2,403
3 1,766
4 1,263
5 1000
getrag 260 tu z pamięci ale na 99,9%
1 bieg 3,830
2 2,200
3 1,401
4 1,000
5 0,801
ta pierwszą kiedyś śmigałem bardzo oporna ale s 38 b36 szedł na sprawnościówkach jak wariat w e24 ok1100 kg
1 bieg 3,717
2 2,403
3 1,766
4 1,263
5 1000
getrag 260 tu z pamięci ale na 99,9%
1 bieg 3,830
2 2,200
3 1,401
4 1,000
5 0,801
ta pierwszą kiedyś śmigałem bardzo oporna ale s 38 b36 szedł na sprawnościówkach jak wariat w e24 ok1100 kg
-
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Re: Dynamika i kinematyka, a dobor przelozenia glownego
dzieki , z tego co widać w brew opiniom skrzynia od m30 jest dłuższa najlepiej fajne krutkie spadki obrotów sa na starym sporcie tylko trzeba by było dać dluższy most
jeszcze raz dzięki
jeszcze raz dzięki