Mi raczej zalezy na tym aby nie bylo gorzej niz na ori lub eisenmann.Tomcio pisze: Życzę powodzenia, ale na samym końcowym nie licz na lepsze wyniki.
Pozdro.
Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Osobiście postawiłbym na ładny pomruk, wygląd i zachowanie seryjnych parametrów.
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Venom mi tez na tym zależało. Założyliśmy sobie dwa cele.
1. Lepszy dźwięk od serii
2. Parametry z hamowni nie gorsze od serii.
Jak na razie wyszedl nam tylko dzwiek.
Jutro jade po kolejny egzemplarz i zobaczymy.
Ktoś pisał tu że waga seryjnego z m3 e46 to 29kg mój seryjny waży 24kg.
1. Lepszy dźwięk od serii
2. Parametry z hamowni nie gorsze od serii.
Jak na razie wyszedl nam tylko dzwiek.
Jutro jade po kolejny egzemplarz i zobaczymy.
Ktoś pisał tu że waga seryjnego z m3 e46 to 29kg mój seryjny waży 24kg.
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Ja mam założoną kolejną wersję.
(bardziej skomplikowaną)
Na razie bez pomiarów na hamowni.
Waga samego tłumika to 12kg, a z hakami i końcówkami 15kg czyli ok 10kg mniej od serii.
Dźwięk jest taki jak chciałem, znacznie ciszej i dostojniej od przelotu, zobaczymy jak wyjdzie na hamowni.
pozdr.
(bardziej skomplikowaną)
Na razie bez pomiarów na hamowni.
Waga samego tłumika to 12kg, a z hakami i końcówkami 15kg czyli ok 10kg mniej od serii.
Dźwięk jest taki jak chciałem, znacznie ciszej i dostojniej od przelotu, zobaczymy jak wyjdzie na hamowni.
pozdr.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Tomcio najlepiej jakbys po wszystki zalozyl watek w dziale M3 E46 bo nie sadze zeby kazdy tu zagladal.
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Ok. Opiszę to przy moim aucie w showromie.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Koledzy, bylem dzis u mojego magika od wydechu i doszlismy do wniosku ze kopia tego eisenmanna to dosyc kosztowna robota. Raczej nie bedzie to oplacalne. Zreszta i tak nikt z Was nie wykazuje zainteresowania kupnem. W zwiazku z tym moj plan co do wydechu ulegl zmianie i na dzien dzisiejszy chce zrobic wydech tylko dla mnie z uzyciem tego tlumika eisenmanna. W palanach jest nierdzewka od kolektora az do konca, mozliwe ze bedzie to wersja bez katow.
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
No, zainteresowania nie ma bo koszt spory. Ogólnie rzecz ujmując zrobienie całego układy od kolektorów aż do końca to koszt min. 3tyś. i nie każdy chce inwestować gotówkę jeśli sytuacja go nie zmusza.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Wiadoma sprawa, ja mialem na mysli zainteresowanie samym tlumikiem koncowym. W takiej sytuacji jaka teraz istnieje to mi po prostu szkoda go ruszac.Kudłaty pisze:No, zainteresowania nie ma bo koszt spory. Ogólnie rzecz ujmując zrobienie całego układy od kolektorów aż do końca to koszt min. 3tyś. i nie każdy chce inwestować gotówkę jeśli sytuacja go nie zmusza.