Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Venom » wt lip 27, 2010 14:43

Tomcio pisze: Życzę powodzenia, ale na samym końcowym nie licz na lepsze wyniki.
Pozdro.
Mi raczej zalezy na tym aby nie bylo gorzej niz na ori lub eisenmann.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Kudłaty » wt lip 27, 2010 17:41

Osobiście postawiłbym na ładny pomruk, wygląd i zachowanie seryjnych parametrów.

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Tomcio » śr lip 28, 2010 19:25

Venom mi tez na tym zależało. Założyliśmy sobie dwa cele.
1. Lepszy dźwięk od serii
2. Parametry z hamowni nie gorsze od serii.
Jak na razie wyszedl nam tylko dzwiek.
Jutro jade po kolejny egzemplarz i zobaczymy.
Ktoś pisał tu że waga seryjnego z m3 e46 to 29kg mój seryjny waży 24kg.

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Tomcio » ndz sie 01, 2010 10:37

Ja mam założoną kolejną wersję.
(bardziej skomplikowaną)
Na razie bez pomiarów na hamowni.
Waga samego tłumika to 12kg, a z hakami i końcówkami 15kg czyli ok 10kg mniej od serii.
Dźwięk jest taki jak chciałem, znacznie ciszej i dostojniej od przelotu, zobaczymy jak wyjdzie na hamowni.
pozdr.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Venom » ndz sie 01, 2010 10:52

Tomcio najlepiej jakbys po wszystki zalozyl watek w dziale M3 E46 bo nie sadze zeby kazdy tu zagladal. :)

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Tomcio » ndz sie 01, 2010 11:19

Ok. Opiszę to przy moim aucie w showromie.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Venom » pn lis 22, 2010 22:19

Koledzy, bylem dzis u mojego magika od wydechu i doszlismy do wniosku ze kopia tego eisenmanna to dosyc kosztowna robota. Raczej nie bedzie to oplacalne. Zreszta i tak nikt z Was nie wykazuje zainteresowania kupnem. W zwiazku z tym moj plan co do wydechu ulegl zmianie i na dzien dzisiejszy chce zrobic wydech tylko dla mnie z uzyciem tego tlumika eisenmanna. W palanach jest nierdzewka od kolektora az do konca, mozliwe ze bedzie to wersja bez katow.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Kudłaty » pn lis 22, 2010 22:41

No, zainteresowania nie ma bo koszt spory. Ogólnie rzecz ujmując zrobienie całego układy od kolektorów aż do końca to koszt min. 3tyś. i nie każdy chce inwestować gotówkę jeśli sytuacja go nie zmusza.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport

Post autor: Venom » pn lis 22, 2010 23:13

Kudłaty pisze:No, zainteresowania nie ma bo koszt spory. Ogólnie rzecz ujmując zrobienie całego układy od kolektorów aż do końca to koszt min. 3tyś. i nie każdy chce inwestować gotówkę jeśli sytuacja go nie zmusza.
Wiadoma sprawa, ja mialem na mysli zainteresowanie samym tlumikiem koncowym. W takiej sytuacji jaka teraz istnieje to mi po prostu szkoda go ruszac.

ODPOWIEDZ