Zawieszenie tył e34 m5

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zawieszenie tył e34 m5

Post autor: Venom » śr lis 04, 2009 19:13

Moris_M5 pisze:Czy od 535i podejdzie bez zadnych przerobek ?

pozdr all
Podejdzie ale musisz miec pompe razem z jej mocowaniem, bo tez jest inne.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Zawieszenie tył e34 m5

Post autor: Pawel_M3GT » czw gru 24, 2009 20:46

Lejkers pisze: koni regulowane i to była trochę kicha jak dla mnie.
Mozesz to rozwinac??

Lejkers
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:09
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie tył e34 m5

Post autor: Lejkers » sob gru 26, 2009 01:21

Spoksik :-) Oczywiście są to moje subiektywne odczucia i ktoś inny mógłby mieć je zupełnie inne, no ale do rzeczy. Przede wszystkim jak dla mnie te amorki były za miękkie, nawet na najtwardszym ustawieniu. Wybierały całkiem dobrze, ale przy tym tak jakby pracowały trochę za nerwowo. Przy prowadzeniu, szczególnie w bardziej agresywny sposób (tor, lub szybsza jazda po ulicy) nie czułem pewności i stabilności pojazdu, a przy jeździe "bokiem" granica między stratą kontroli a jechaniem w poślizgu była bardzo mała, po prostu chyba sam skok amorka nie pozwalał na płynne kontrolowanie poślizgu gazem i przy większej prędkości znaczniej się wychylał co powodowało konieczność korekty kołem kierownicy toru jazdy. Oczywiście w porównaniu do seryjnego zawiasu ///M było czuć poprawę na lepsze, ale bez jakiś rewelacji. Nie wiem może ja jestem spaczony :wink: i lubię gdy jest bardziej sztywno, nawet kosztem komfortu, ale prowadzenie to dla mnie podstawa. Poza tym, jak na nasze drogi uważam, iż te amorki są po prostu za delikatne, gdyż i tak mi w końcu wylały :???: Tam gdzie mają równe drogi myślę, że by się nadawały do nieco szybszej i agresywniejszej jazdy, ale ulicznej, na tor raczej nie, tym bardziej dla kogoś kto chce naprawdę wykorzystywać możliwości jakie dają mu nasze ///M, to powinien zainwestować w sztywniejszy i twardszy zawias. Dodam, iż z tymi koni współpracowały czerwone HR - nie wiem może były za twarde akurat do tych amorów i stąd takie bardziej nerwowe prowadzenie. Może jakieś eibach'y lepiej by się tu spisały, bądź niebieskie HR. Po tym jak mi się te amory skończyły zmieniłem je na b6 i dopiero teraz mogę wykorzysta to co fabryka dała naszym maszynką :grin: Po prostu teraz jest bardzo dobrze. Tak jak już w jakimś innym wątku ktoś napisał, jak dobry zawias to jakiś bilstein b6 albo b8 i do tego dobra sprężyna.
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...

Awatar użytkownika
were
Posty: 47
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 14:32
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: Zawieszenie tył e34 m5

Post autor: were » ndz maja 16, 2010 00:52

Witam

Jeżeli chodzi o tylne zawieszenie w ///M5 3.6 to ja podjąłem się tego wyzwania i wymieniłem na nowe.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

w razie pytań pisać śmiało :-)

were@bmw-motorsport.pl
Rejestr BMW serii ///M w Polsce

www.bmw-motorsport.pl

ODPOWIEDZ