Kris, a przy jakiej prędkości "pojazdu" (dosłownie kół osi napędzanej) występowała ta moc w Twoim aucie, a w M3 E46 ? ...bo na pewno nie przy tej samej, a co za tym idzie moc strat (oporów) była inna. Równanie jest proste i odnosi się do każdej prędkości pojazdu:
Moc silnika = moc na kołach + moc strat.
Jeżeli moc na kołach wyszła taka sama, a moc silnika jest inna to tylko moc strat może mieć na to wpływ.
M5 na hamowni
Re: M5 na hamowni
Dino444 wszystkie hamownie sa takie same , tylko 1 pomiarze moc jest mniejsza a za 2 pomiarem wzrasta opony tez maja znaczenie moge przeciez sie mylic. Opona nowa a stara tez jest roznica. Czym opona cieplejsza to ma lepsze wlasciwosci przyczepne.Ja tam nie zarzucam mojej ideologi na ten temat , kazdy z nas ma inne zdanie.