M5 na hamowni

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M5 na hamowni

Post autor: Venom » ndz maja 20, 2012 18:44

Kris, a przy jakiej prędkości "pojazdu" (dosłownie kół osi napędzanej) występowała ta moc w Twoim aucie, a w M3 E46 ? ...bo na pewno nie przy tej samej, a co za tym idzie moc strat (oporów) była inna. Równanie jest proste i odnosi się do każdej prędkości pojazdu:

Moc silnika = moc na kołach + moc strat.
Jeżeli moc na kołach wyszła taka sama, a moc silnika jest inna to tylko moc strat może mieć na to wpływ.

Gregor///
Posty: 178
Rejestracja: śr gru 28, 2011 15:54
Auto: BMW
Lokalizacja: Pl/Nl

Re: M5 na hamowni

Post autor: Gregor/// » ndz maja 20, 2012 21:05

Dino444 wszystkie hamownie sa takie same , tylko 1 pomiarze moc jest mniejsza a za 2 pomiarem wzrasta opony tez maja znaczenie moge przeciez sie mylic. Opona nowa a stara tez jest roznica. Czym opona cieplejsza to ma lepsze wlasciwosci przyczepne.Ja tam nie zarzucam mojej ideologi na ten temat , kazdy z nas ma inne zdanie.

ODPOWIEDZ