Zakup M5 E34
Re: Zakup M5 E34
A to jest szczepan , graty od M5 3,8L '95 poza skrzynią i dyfrem oraz jeszcze paroma rzeczami , buda najprawdopodobniej od M5 3,6L .
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Bylo o niej pisane kiedysKoki pisze:A to jest szczepan , graty od M5 3,8L '95 poza skrzynią i dyfrem oraz jeszcze paroma rzeczami , buda najprawdopodobniej od M5 3,6L .


pierwotnie było to auto fioletowe chyba 120 tyś , miał duże tarcze 345 i zaciski 4 tłoczkowe, edc z regulacja wysokości auta, na cztery koła edc 2 poduszki , skóra naprawdę wypas, i do tego była działająca skrzynia 6 biegowa z odpowiednim dyfrem
samochód rozbijany dla zarobku i w koncu zmielony urwany tył posklejali, pospawali, wyjęli wszystko dosłownie gołe blachy w kabinie i dwa fotele i właściciel (kolega z toru) dawał koledze mechanikowi auto aby mnie objechał za wszelką cenę, trochę to trwało ale w końcu objechał mnie tak na marginesie to obydwaj naprawdę bardzo dobrze jeżdżą
ale wracam do auta w międzyczasie jeszcze pacnęli na jakimś nocnym treningu i w koncu pojawiła się oferta w nadwozia m5 kompletnego z tapicerka , kołami wszystko ale bez silnika i skrzyni- oglądałem i podobała mi się, nie wyglądała na taką aby miała jakikolwiek dzwon, przez ponad pół roku przekładali , przekładali ,pomalowali felgi i z nadwozia 91' zrobiło się 95'
jak widać skrzynia jest 5 biegowa bo 6 biegową rozwalili jak ganiali a teraz założyli od 535i, hamulce są te stare małe,auto jest 4 miejscowe i chyba bez klimy bo mieli zakładać ale nie pamiętam jak to się skończyło, wąska nerka bo 91', edc chyba tak samo znikło;
nowego właściciela nie znam
Re: Zakup M5 E34

Re: Zakup M5 E34
Chyba z ciekawosci podjade ten gruz obejrzec.
Re: Zakup M5 E34
Zgadza się to co zacytował o niej Venom, tylko moim zdaniem nie bylo to auto filetowe tylko Avus Blau , był taki ze dwa lata temu w Kielcach czy Radomiu za śmieszne pieniądze i szybko zniknęła.
Re: Zakup M5 E34
jak każda tania Mka w PolsceKudłaty pisze:ale jaja!

Tylko że o tej wiemy pare szczególów, co kryją inne okazje można sie tylko domyślać - na ogól już po samej cenie.
Chociaż handlujący robią sie coraz bardziej bezczelni

Pozdrówka!
Re: Zakup M5 E34
boogie, powiedz coś więcej.boogie pisze:czerowna e39 z Gdańska za 78 tys poza komisem byla oferowana za 36 000 , taki byl z niej szrot.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Zakup M5 E34
Tomas ja sprowadzal.
Re: Zakup M5 E34
Male fotki dla podgladu.



Z tego, co widac na plakietce - 84 900 PLN - 2002 - 96 tkm - full opcja.



Z tego, co widac na plakietce - 84 900 PLN - 2002 - 96 tkm - full opcja.
Re: Zakup M5 E34
Jest z PoznaniaMarcin_Os pisze:boogie, powiedz coś więcej.boogie pisze:czerowna e39 z Gdańska za 78 tys poza komisem byla oferowana za 36 000 , taki byl z niej szrot.

Emki z Poznania są wystawiane w innych miastach, raczej sie ukrywa skąd pochodzą.
Czerowna stoi ( ? nie widać jej w ogloszeniach) od dlugiego czasu, ponad rok na pewno.
Walona, zrobiona na odwal jak najtaniej, szpachla te sprawy. Nie trzeba miernika żeby to zobaczyć.
Jeżdżona jak zwykle na debila - oryginalny silnik z 2002 zarżnięty, wstawiony silnik z 1999r.
Pare niespodzianek jeszcze by sie w niej znalazlo.
Radzila się mnie jedna osoba w jej sprawie, która sprzedawala e46 diesla, i wlasciciel tej e39 chcial się zamienić na tego diesla wlaśnie.
Pozdrówka!
Re: Zakup M5 E34
Trzeba cholernie uważać. Szczerze Wam powiem że kupując jakąkolwiek wersję sportową jakiegokolwiek modelu i jakiejkolwiek marki trzeba się liczyć z tym, że auto nie było używane do niedzielnych przejażdek do kościoła i po ciasto do cukierni. Dobrze, że macie rekę na pulsie i jak mnie poswędzi zmiana na coś nowszego to będę się radził 

Re: Zakup M5 E34
http://moto.allegro.pl/item660417817_bm ... k_e34.html
Winkelhock - sekcja zwłok. Byliśmy z Sytym i Kokim.
Nadwozie po dużym ciosie, silnik uderzył w przegrodę, przegroda pogięta i pordzewiała, podłoga pofałdowana, podłużnice pokrzywione, wszystko robione 5 - 7 lat temu. Wszystko jest poklejone, podrutowane, popękane. Popękana szpachla na większości nadwozia, Dużo ognisk korozji. Żadne drzwi nie otwierają się, ani nie domykają normalnie, zderzak przedni od zwykłego E34, tylny klejony w wielu miejscach.
Wydech podziurawiony, tylny nie oryginalny. Silnik na gazie od 2000 roku, W OGÓLE NIE JEDZIE, nie przyspiesza, nie wkręca się na obroty, strzela w kolektor jak lanos, bardzo trudno było tym samochodem się w ogóle przejechać i rozpędzić.
Skrzynia biegów blokuje się przy zmianie biegu z 3 na 4 i z 4 na 5. Z silnika, ze skrzyni biegów i z tylnego mostu bardzo dużo wycieków, olej cieknie wszędzie. Bardo duże luzy i strzały w tylnym moście.
Na desce rozdzielczej raz świeci się wszystko, raz nie świeci się nic.
Hamulców brak, tarcze zużyte bardzo mocno, zawieszenie roztrzepane totalnie i chyba nie oryginalne, wszystko lata, uderzenia przy ruszaniu i hamowaniu.
Tapicerka oryginalna z Winkelhocka ale strasznie zdewastowana, fotele przednie wygniecione i poprzecinane, dziury w materiale i skórze, połamana gąbka w fotelu kierowcy. Fotel kierowcy jest też zablokowany, nie działa regulacja, boczki podkształcane, materiał odłazi. Pas kierowcy nie działa, nie zwija się i nie rozwija.
Tabliczka znamionowa na nie oryginalnych nitach. Komora silnika w kolorze czarnym matowym, a na kielichu naklejka Arktis Silver…
Winkelhock - sekcja zwłok. Byliśmy z Sytym i Kokim.
Nadwozie po dużym ciosie, silnik uderzył w przegrodę, przegroda pogięta i pordzewiała, podłoga pofałdowana, podłużnice pokrzywione, wszystko robione 5 - 7 lat temu. Wszystko jest poklejone, podrutowane, popękane. Popękana szpachla na większości nadwozia, Dużo ognisk korozji. Żadne drzwi nie otwierają się, ani nie domykają normalnie, zderzak przedni od zwykłego E34, tylny klejony w wielu miejscach.
Wydech podziurawiony, tylny nie oryginalny. Silnik na gazie od 2000 roku, W OGÓLE NIE JEDZIE, nie przyspiesza, nie wkręca się na obroty, strzela w kolektor jak lanos, bardzo trudno było tym samochodem się w ogóle przejechać i rozpędzić.
Skrzynia biegów blokuje się przy zmianie biegu z 3 na 4 i z 4 na 5. Z silnika, ze skrzyni biegów i z tylnego mostu bardzo dużo wycieków, olej cieknie wszędzie. Bardo duże luzy i strzały w tylnym moście.
Na desce rozdzielczej raz świeci się wszystko, raz nie świeci się nic.
Hamulców brak, tarcze zużyte bardzo mocno, zawieszenie roztrzepane totalnie i chyba nie oryginalne, wszystko lata, uderzenia przy ruszaniu i hamowaniu.
Tapicerka oryginalna z Winkelhocka ale strasznie zdewastowana, fotele przednie wygniecione i poprzecinane, dziury w materiale i skórze, połamana gąbka w fotelu kierowcy. Fotel kierowcy jest też zablokowany, nie działa regulacja, boczki podkształcane, materiał odłazi. Pas kierowcy nie działa, nie zwija się i nie rozwija.
Tabliczka znamionowa na nie oryginalnych nitach. Komora silnika w kolorze czarnym matowym, a na kielichu naklejka Arktis Silver…
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Dobrze powiedziane... ehh

widze ze potezna ekipa byla to ogladac. Tak wlasnie ma bycMarcin_Os pisze:Byliśmy z Sytym i Kokim.

Re: Zakup M5 E34
Jedyne co w niej fajne to wzór foteli.
Co Was podkusiło na wycieczkę taką liczną grupą?
Co Was podkusiło na wycieczkę taką liczną grupą?

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Pewnie niska cena za rarytas jakim jest ta limitowana wersja. Polskie realia jednak wziely gore...Kudłaty pisze:Jedyne co w niej fajne to wzór foteli.
Co Was podkusiło na wycieczkę taką liczną grupą?
BMW M5 Winkelhock Edition:
Drugim kierowcą wyścigowym zaangażowanym przez BMW do tego jakże prestiżowego zajęcia był Joachim Winkelhock (startował na BMW M3 E30). On również stworzył swoją własną wizję M5 E34, jednak zdecydowanie różniącą się od edycji sygnowanej nazwiskiem Cecotto. Jego priorytetami były maksymalne osiągi oraz minimalna masa pojazdu a więc wyposażenie go tylko w niezbędne minimum. Wersja ta została wyprodukowana w ilości 51 sztuk, każda z lakierem Jet Black [668] i kontrastującymi dolnymi elementami nadwozia w kolorze Sterling Silver metallic [244]. Dzięki zredukowaniu wyposażenia udało się uzyskać masę mniejszą o 40kg w stosunku do wersji podstawowej M5 E34 co oczywiście przyczyniło się do poprawy osiągów samochodu.
Wyposażenie specjalne:
- lżejszy akumulator, 66Ah – standard 85Ah,
- zbiornik paliwa 80 litrów – standard 90 litrów,
- zredukowana ilość materiałów tłumiących dźwięk,
- brak elektrycznego mechanizmu otwierania szyb tylnich, brak tylnich zagłówków, brak lamp przeciwmgielnych, brak spryskiwaczy lamp przednich, brak elektrycznego mechanizmu regulacji lusterek.
- szersze tylne opony 255/40ZR17 na felgach 9x17 M System I,
- kierownica M-Technic II o średnicy 385mm,
- zmieniony wygląd gałki zmiany biegów oraz rączki hamulca ręcznego,
- przednie fotele Recaro w wersji Evolution oraz czerwone pasy bezpieczeństwa – identyczne jak w M3 E30 Sport Evo,
- specjalna skórzana oprawa książki serwisowej, pokrowiec na kluczyki.
Na specjalne życzenie można było dodatkowo zamówić: tylny spojler, elektryczny szyberdach, tylną roletę, dywaniki podłogowe, radio, pakiet Shadowline, klimatyzację (tylko z akumulatorem 85Ah).