EDC / Nivo itp

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
marekzegarek
Posty: 18
Rejestracja: pn mar 18, 2013 16:13
Lokalizacja: warszawa

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: marekzegarek » sob cze 07, 2014 11:41

Koledzy, dlaczego część ludzi rezygnuje z zawieszenia EDC i wstawia standardowe typu b8 ? Coś jest nie tak z EDC ?
Ktoś przede mną wywalił regulowane i założył b8 i teraz zastanawiam się nad powrotem. Warto ?

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: Venom » sob cze 07, 2014 12:26

Ludzie rezygnują z EDC bo wymiana amortyzatorów jest dosyć kosztowna.
Wg mnie warto utrzymać oryginalne zawieszenie, no chyba że przeznaczenie auta jest inne niż seria.

P.S. Pochwal się autkiem :)

kris///
Posty: 285
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 18:25
Lokalizacja: Londyn/Zabrze

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: kris/// » ndz cze 08, 2014 11:02

Majkel_ pisze:ciekawa rzecz miała miejsce w moim aucie.
ostatnio zakupiłem interfejs diagnostyczny, po podłączeniu elegancko nawiązał łączność z autem
było kilka jakiś starych błędów - w tym m.in do czujnika prędkości - czy jakoś tak - wszystkie usunąłem
i teraz najlepsze po usunięciu błędów - ożyło EDC!! :grin:
elegancko świeci się przełącznik przy zegarach na zielono! przełączą z P na S i S na P
CZAD! a już chciałem kombinować jak to usunąć :)
więc jako komuś EDC nie działa niech najpierw błędy wykasuje - bo z błędami nie działa
Majkel jakim programem sie polanczyles?Ciekawe mi pali sie lampka na zielono tylko na sporcie.

stekmen
Posty: 107
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: sucha beskidzka

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: stekmen » ndz cze 08, 2014 13:49

bo masz spalona żarówkę jak w większości m5 z edc

Majkel_
Posty: 36
Rejestracja: wt gru 28, 2010 19:45
Lokalizacja: Szczecin

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: Majkel_ » ndz cze 08, 2014 15:18

INPA 5.6

marekzegarek
Posty: 18
Rejestracja: pn mar 18, 2013 16:13
Lokalizacja: warszawa

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: marekzegarek » ndz cze 08, 2014 15:21

Venom pisze:Ludzie rezygnują z EDC bo wymiana amortyzatorów jest dosyć kosztowna.
Wg mnie warto utrzymać oryginalne zawieszenie, no chyba że przeznaczenie auta jest inne niż seria.

Jak najbardziej seria.

ciah
Posty: 237
Rejestracja: czw cze 16, 2011 13:57
Lokalizacja: Rz/Kr

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: ciah » wt paź 21, 2014 12:06

Myślę, że ciekawy link dotyczący tematu, zaczerpnięte z innego forum:
http://twrite.org/shogunnew/systems/lad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport = :) w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38 :)
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju 8)

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: Camil » wt paź 21, 2014 13:56

Bo EDC to nie tylko drogie amortyzatory, to generalnie amory+osprzet, droga i upierdliwa sprawa po latach(a juz najgorzej jak auto dzwonione i gdzies sztukowane kable czy cus).

harryartek
Posty: 5
Rejestracja: czw lut 27, 2014 09:41
Auto: BMW M5
Lokalizacja: Radom

Re: EDC / Nivo itp

Post autor: harryartek » pn lis 10, 2014 16:53

Witam,po ostatnim wyjeździe zauważyłem wyciek pod tylną belką.Okazało się że znikł olej od wspomagania,a wyciek jest z zaworu regulującego wysokość zawieszenia a konkretnie z boku zaworu jest kółeczko z dwoma dziurkami i spod tego cieknie. Czy miał już ktoś taki problem i czy da się jakoś to uszczelnić?? Pozdrawiam

ODPOWIEDZ