PB 100 / 102

2000-2006 | silnik: S54
Marchewa
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 01, 2015 00:43
Auto: M3

PB 100 / 102

Post autor: Marchewa » wt maja 26, 2015 13:34

Siemanko, ostatnio nurtuje mnie pytanie czy moja M3'ka wykorzystuje w 100% te oktany.
Ktoś zagłębiał się w tym temacie ?
Pozdrawiam.

osti!
Posty: 199
Rejestracja: wt sty 27, 2009 20:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: PB 100 / 102

Post autor: osti! » wt maja 26, 2015 14:21

Myślę, że powinieneś zadać to pytanie sobie, a nie Mce ;)

Hipek
Posty: 123
Rejestracja: czw mar 21, 2013 19:32
Auto: 1M
Lokalizacja: W-wa

Re: PB 100 / 102

Post autor: Hipek » wt maja 26, 2015 17:22

Nie wiem gdzie tankujesz te 100'tki ale jeśli jest to Shell to z mojego doświadczenia pomiarowego wynika, że nie ma żadnej różnicy pomiędzy np. Orlenem 98.
Jak natomiast zatankujesz 95 to mimo, że odczuwalnie różnicy nie ma to auto w moim przypadku było wolniejsze w pomiarze 100-200 o 1,5s !!!!

Adamos
Posty: 72
Rejestracja: sob sie 29, 2009 11:19
Auto: m3 e36/e46/e92/f80
Lokalizacja: Warszawa

Re: PB 100 / 102

Post autor: Adamos » śr maja 27, 2015 12:02

Potwierdzam słowa Hipka..
Moja e30 S50 na verva/ultimate/Nitro + takie same czasy. Na 95 oktanach setka już 0.4 słabiej, a do 160 już ponad 1s różnicy!

Sauber
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 22:42
Auto: e46 316 & m3
Lokalizacja: Kraków

Re: PB 100 / 102

Post autor: Sauber » sob wrz 12, 2015 15:46

https://www.youtube.com/watch?v=WTaBngvsPrc" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI" onclick="window.open(this.href);return false;

Polecam zwłaszcza drugi film...oba zrobione przez angielski Fifth gear więc raczej suwerenne. Pokazuje że im bardziej wyżyłowana fura tym większa różnica w mocy. W przypadku 8 zaworowej 316i można sobie darować "mocne" paliwa ale do eMki wydaje mi się że warto :smile: . Warto zwrócić uwagę na fakt że w obu testach zdecydowanie wygrywa Shell.
Kupując zadbane bmw kupujesz radość z jazdy. Auto jest gratis.

Sauber
Posty: 50
Rejestracja: sob kwie 14, 2012 22:42
Auto: e46 316 & m3
Lokalizacja: Kraków

Re: PB 100 / 102

Post autor: Sauber » sob wrz 12, 2015 17:30

Sauber pisze:https://www.youtube.com/watch?v=WTaBngvsPrc

https://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI" onclick="window.open(this.href);return false;

Polecam zwłaszcza drugi film...oba zrobione przez angielski Fifth gear więc raczej suwerenne. Pokazuje że im bardziej wyżyłowana fura tym większa różnica w mocy. W przypadku 8 zaworowej 316i można sobie darować "mocne" paliwa ale do eMki wydaje mi się że warto :smile: . Wartozrrównież zwrócić uwagę na fakt że w obu testach zdecydowanie wygrywa Shell.
Kupując zadbane bmw kupujesz radość z jazdy. Auto jest gratis.

Michal_W
Posty: 50
Rejestracja: sob lut 02, 2013 03:43
Lokalizacja: Polska

Re: PB 100 / 102

Post autor: Michal_W » sob wrz 12, 2015 18:47

Moja była emka znów byta sstrasznie czuła na benzynę. Cały układ paliwowy był nowy, nawet mocniejsza pompa paliwa walbro 255.

I tak, 95 co by to nie było auto strasznie zamulone, słaba reakcja na gaz.

98 zależy z jakiej stacji, np BP odczucia jak przy 95 znów na 98 Verva czy mój TOP czyli lotos auto było żwawe, czuć, że chciało jechać dodatkowo zero nawet minimalnych wahań obrotów.

100 Shell V power nitro + racing. Odczucia podobne jak przy 95. Próbowałem 2 razy i objawy takie same. Nie wiem czym to było spowodowane ale nie wróciłem już nigdy do tego paliwa.

ODPOWIEDZ