Strona 1 z 1

Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

: śr maja 16, 2012 21:46
autor: PMS///M3
Witam,

Panowie szukałem troche na forum ale konkretów nie znalazłem.

Chciąłem obniżyć i delikatnie poprawić właściwośi jezdne swojej eMki.

Zastanawiam się nad gwintem KW V2 albo nad H&R. Druga koncepcja to może amorki Koni + springi H&R.

Co polecacie? Nie chce kupować ani chińskich produktów ani nic z USA.

Autem po torze jeżdzić nie będę ale czasem poupalać je lubie.

Macie jakieś doświadczenie z tymi setupami?

pozdro

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

: śr maja 16, 2012 23:36
autor: Inur
Doświadczenie mam z KW ale w E36 - to jest raczej zawieszenie torowe, jest twarde. Do auta które ma się dobrze prowadzić ale przy tym być stosunkowo komfortowe moim zdaniem odpada, tym bardziej jak po torze nie zamierzasz jeździć.

Niedawno do 7er założyłem Bilsteina B12 z progresywnymi sprężynami Eibacha Pro Kit i nie mogę wyjść z zachwytu. Jest twardo ale wygodnie i auto klei się drogi jak głupie nawet na bardzo wyboistych trasach. Na torze też testowałem, rewelacja. Do M3 będziesz miał dwie opcje sprężyn, Pro Kit i Sportline. Różnią się obniżeniem i twardością. Myślę obecnie nad założeniem tego zawieszenia do M3 które buduję do sprintu, poza tym jak bajecznie sobie radzi z nierównościami jest też dużo wytrzymalsze od typowego gwintu.

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

: czw maja 17, 2012 11:35
autor: Krystian
jeśli koszt nie jest problemem to gwint zdecydowanie
szczególnie jeśli jeździsz autem cały rok, to na zimę podnosisz, a lato opuszczasz

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

: pt maja 18, 2012 20:27
autor: Venom
A ja mam takie doświadczenia w E34, że uważam KW V2 za bardzo komfortowe jak na gwint. W żadnym wypadku nie nazwałbym tego zawieszenia torowym.

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

: sob maja 19, 2012 17:41
autor: Broddi
Zakładaj tylko coś porządnego: KW, Bilsteina.

Re: Gwint czy zestaw amorki+sprężyny??

: ndz maja 20, 2012 10:41
autor: l.rawski41
a może AirRide? Zobacz jak wygląda Air Ride w E46 niezły bajer :) Nie ma że za wysoko lub za nisko a wiesz jaki komfort i prowadzenie?