Hamulce do M3
Hamulce do M3
Witam jakos na dniach mam zamair , a wsumie jestem juz zmuszony do wymiany tarcz , wiec mam taka porosbe czy mogli bysie cos polecic fajne a zarazem cos w dobrej cenie z góry dzieki za jakie kolwiek podpowiedzi
Re: Hamulce do M3
Zamiennikow lepszych nie ma. Oryginalne sa bardzo dobre.bako_21 pisze:Witam jakos na dniach mam zamair , a wsumie jestem juz zmuszony do wymiany tarcz , wiec mam taka porosbe czy mogli bysie cos polecic fajne a zarazem cos w dobrej cenie z góry dzieki za jakie kolwiek podpowiedzi
Polecam wymiane na te z CSL, CS, Z4M czyli 345mm, wystarczy wymienic tzw. jarzmo zacisku i beda pasowaly. Zacisk zostaje ten sam.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Hamulce do M3
Ok dzieki za info
Re: Hamulce do M3
Mateusz: naprawdę? Zdziwiłem się bo z reguły i tarcze i klocki tzw. aftermarket są lepsze niż oferowane przez producenta a właśnie mnie czeka wymiana jednych i drugich... I teraz już sam nie wiem co myśleć.
Czy europejskie tarcze do E46 M3 są wentylowane i nawiercane? Bo takie chciałbym mieć.
Czy europejskie tarcze do E46 M3 są wentylowane i nawiercane? Bo takie chciałbym mieć.
Re: Hamulce do M3
Keepsake ty tez masz wersje Amerykanska M3 ?? , jak bedziesz miał jakies fajne hamowanie do M3 na oko to pochwal sie wyborem bo mam własnie dylemat czy kupic oryginały w bmw czy szukac czegos z tego co mateush muwi to chyba najlepiej oryginały Csl oczywiscie
Re: Hamulce do M3
No nie mam nic na oku, z reguły obstawiam jakieś brembo, ferodo albo ebc. Każda z nich ma swoich zagorzałych fanów i antyfanów, ja mam dobre doświadczenia z ebc turbogroove (tarcze) + redstuff (klocki) ale do driftu, na ulicę np. turbogroove + greenstuff (ich lepsze klocki uliczne) są OK ale głośne i moja narzeczona ich nie znosi (a takie ma).
Dlatego obstawiam tarcze oryginalne, ale chciałbym mieć przewiercane bo kozacko to wygląda i pewnie lepiej działa - chociaż ja się nie spodziewam katować M3ki tak żeby to miało znaczenie.
Dlatego obstawiam tarcze oryginalne, ale chciałbym mieć przewiercane bo kozacko to wygląda i pewnie lepiej działa - chociaż ja się nie spodziewam katować M3ki tak żeby to miało znaczenie.
Re: Hamulce do M3
Tarcze M sa dwuczesciowe, wiercone i kierunkowe (lewa i prawa inna). Oczywiscie nie musze wspominac ze sa tylko dla M3. Szukalem i czytalem duzo na ten temat, bo sam bede niedlugo wymienial i nie ma nic lepszego. W ogole to niewiele jest tzw zamiennikow.
Z klockami mozna cos pokombinowac, bo te oryginalne sa takie sobie. W UK polecany jest Pagid.
Z klockami mozna cos pokombinowac, bo te oryginalne sa takie sobie. W UK polecany jest Pagid.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Hamulce do M3
Witam.Nie inwestuj w orginalne tarcze no jedynie moze z wersji csl bo ja juz dwa razy w ciagu pół roku wymienialem dwa komplety i dalej porazka.2000 km i tarcze bija a skutecznosc po drugim szybkim hamowaniu prawie zerowa.Teraz rozgladam sie za czyms wiekszym moze jakis kit od brembo.Jak ktos ma do sprzedania lub wie gdzie mozna dobrze kupic to prosze o informacje
Re: Hamulce do M3
Schumi: no dobra ale jeżeli je kupiłeś u dealera to powinieneś mieć chyba gwarancję na nie?
Re: Hamulce do M3
To bardzo dziwne co piszesz, bo ja mam tarcze ponad 50.000 i jeszcze sa w miare OK, a na torze jestem regularnie...
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Hamulce do M3
No to panowie wiecie moze ile kosztuje gdzies tak koplecik 4 X tarcze plus do tego klocki nowe tak orentacyjnie jesli mozna wiedziec a no i tarcze z Csl o ile drozsze od zwyklych sa
Re: Hamulce do M3
Jeden komplet mialem z niemiec a drugi z bawari motors z katowic.Myslalem ze ten komplet z niemiec jest jakis lewy wiec pomyslalem ze kupie u dilera pewny orginal a palilo mi sie bo mialem wypad do brna na motogp a trzeba troche pojezdzic spokojnie zeby tarcze sie dotarly.Zrobilem 500km spokojnej jazdy zadnego ostrego hamowania .Polecialem do brna i w powrotnej drodze juz na poczatku kaplica straszne wycie przy normalnym hamowaniu i bicie na kierownicy i pedale.
ps.Koszt kompletu tj.tarcze klocki i czujnik u dilera 2700pln. Pytalem sie o komplet do csl to jak pamietam nie duza roznica ale trzeba przerobic zeby pasowal.Pisze o komplecie na przod
ps.Koszt kompletu tj.tarcze klocki i czujnik u dilera 2700pln. Pytalem sie o komplet do csl to jak pamietam nie duza roznica ale trzeba przerobic zeby pasowal.Pisze o komplecie na przod
Re: Hamulce do M3
Musisz miec jakiś inny problem. U mnie podobnie jak u mateusha, tarcze spokojnie wytrzymują 40-50000km. Ogólnie to M powinno mieć lepsze hamulce niż te co ma ale bez przesady.
17.01.11
Re: Hamulce do M3
raczej nie bo autko jest w stanie idealnym bez zadnego dzwona i regularnie serwisowane.Jak pojawily sie te problemy to wywazalem kola i nic nie pomoglo.To sciaglem tarcze dalem na tokarke i okazalo sie ze sa krzywe.Przetoczylem i bylo ok ale do czasu
Re: Hamulce do M3
Docieranie klocków przy spokojnej jeździe to pomyłka.
Robisz tak: rozpędzasz do 140 hamujesz średnio mocno do 100 i tak trzy razy. potem chłodzisz je przez chwilę (2-3km), rozpędzając się powoli do 170 w międzyczasie kilka razy dosłownie na moment leciutko kopiąc lewą nogą w hebel (żeby strzepnąć pył z poprzednich hamowań). Potem 5 razy shamowujesz 170->80/90 wyraźnie mocniej niż w fazie rozgrzewania (140-100).
Tak mnie nauczono na Torze Poznań i w moim przypadku sprawdziło się idealnie, nigdy nie miałem takich żyleta hebli jak po takim dotarciu. Dotarciu świeżo wyjętych z pudełka
Robisz tak: rozpędzasz do 140 hamujesz średnio mocno do 100 i tak trzy razy. potem chłodzisz je przez chwilę (2-3km), rozpędzając się powoli do 170 w międzyczasie kilka razy dosłownie na moment leciutko kopiąc lewą nogą w hebel (żeby strzepnąć pył z poprzednich hamowań). Potem 5 razy shamowujesz 170->80/90 wyraźnie mocniej niż w fazie rozgrzewania (140-100).
Tak mnie nauczono na Torze Poznań i w moim przypadku sprawdziło się idealnie, nigdy nie miałem takich żyleta hebli jak po takim dotarciu. Dotarciu świeżo wyjętych z pudełka