kolejny zakup
Re: kolejny zakup
A czy istnieją w pl taka możliwość ze będąc wlascielm pojazdu zarejestrowanego na białych norlamnie można po paru latach sobie go przerejestrować na inne blachy czytaj żółte czyvtrezba fikcyjnie sprzedać auto i znów kuoic ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
11/01 996 Turbo Manual Black/Black
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
09/09 Cayenne 3.6 White/Beige
11/01 996 Turbo Manual Black/Black
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
09/09 Cayenne 3.6 White/Beige
Re: kolejny zakup
Bez problemu na żółte można. Większy problem jest jak chcesz sobie po prostu zmienić białe na inne białe w tym samym mieście, ale to też się da zrobić.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: kolejny zakup
A ja polecam zobaczyć czasy i przejazdy Maximiliana Kurza - E36 M3 s50 7:11 nawet nie na slicku tylko na semi. Auto względnie normalne, bez jakichs tam poszerzen i skrajnych typowo wyscigowych rozwiazan.
Nie widziałem jeszcze E46 przygotowanej na trackday, ktora by robiła lepszy czas.
A co by bylo jakby chłop wsadził S54 ?
E36 jest napewno lepszym torowym samochodem i to jest fakt.
Re: kolejny zakup
Pawel_M3GT pisze: ↑wt lut 15, 2022 14:43A ja polecam zobaczyć czasy i przejazdy Maximiliana Kurza - E36 M3 s50 7:11 nawet nie na slicku tylko na semi. Auto względnie normalne, bez jakichs tam poszerzen i skrajnych typowo wyscigowych rozwiazan.
Nie widziałem jeszcze E46 przygotowanej na trackday, ktora by robiła lepszy czas.
A co by bylo jakby chłop wsadził S54 ?
E36 jest napewno lepszym torowym samochodem i to jest fakt.
Jego przejazdy są niesamowite, ale bez przesady - ten samochód jest typowo pod Nurburgring przygotowany a poszerzenia w E46 czy E36 nie wydaje mi się żeby za dużo miały dać. Auto jest w pełnym race setup z sekwencyjną zmianą biegów Natomiast jego auto myślę, że wygrywa masą i setupem właśnie. Zastanawiam się ile by S54 dało, bo S50B32 jest przecież bazą na której powstało S54, i jeżeli legitymuje się mocą seryjną to nie odstaje nawet na papierze od S54 jakoś mocno. S54 na pewno ma lepszy dół, ale w jeździe torowej nie ma to aż takiego znaczenia.
Wszystkie E36/46/92 z czuba czasów mają podobną koncepcję czy to od Racetec czy od Team Schirmer. I E46 M3 z czasami BTG poniżej 7 minut są, ale albo na kompresorze albo ze strokerem. A poniżej 7:11 masz E46 M3 tutaj:
https://m.youtube.com/watch?v=94OW54TsBAU
E46 jest po prostu lepszym autem torowym i lepszą bazą. I to jest fakt.
Swoją drogą Loaded ile lat temu robiła 7:22 na pełnym okrążeniu czyli BTG o ok 25-30s mniej wychodzi. I nie ma słuchu o E36 jako bazie dla projektów właśnie z kompresorem czy strokerem które przy mocach już 5xx robiłyby mega czasy. Swoją drogą ciekawe czemu
Ja dalej wole E46 ale tak właśnie jest z tym gustem. E36 w swoim życiu przerobiłem sześć sztuk, w tym w pełni sklatkowane wersje typowo na track day budowane. Uważam na bazie własnego doświadczenia, że to świetne auto i mniej kłopotliwe na pewno od E46. Chętnie bym jeszcze kiedyś dokupił tak jak wróciłbym do E92… ale nigdy za cenę pozbycia się E46
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: kolejny zakup
Na wstępie chce powiedzieć że M. Kurz ma zwykła seryjna 5 biegowa skrzynie biegów, a nie jak piszesz sekwencyjna..JayKay pisze: ↑czw lut 17, 2022 01:03Pawel_M3GT pisze: ↑wt lut 15, 2022 14:43A ja polecam zobaczyć czasy i przejazdy Maximiliana Kurza - E36 M3 s50 7:11 nawet nie na slicku tylko na semi. Auto względnie normalne, bez jakichs tam poszerzen i skrajnych typowo wyscigowych rozwiazan.
Nie widziałem jeszcze E46 przygotowanej na trackday, ktora by robiła lepszy czas.
A co by bylo jakby chłop wsadził S54 ?
E36 jest napewno lepszym torowym samochodem i to jest fakt.
Jego przejazdy są niesamowite, ale bez przesady - ten samochód jest typowo pod Nurburgring przygotowany a poszerzenia w E46 czy E36 nie wydaje mi się żeby za dużo miały dać. Auto jest w pełnym race setup z sekwencyjną zmianą biegów Natomiast jego auto myślę, że wygrywa masą i setupem właśnie. Zastanawiam się ile by S54 dało, bo S50B32 jest przecież bazą na której powstało S54, i jeżeli legitymuje się mocą seryjną to nie odstaje nawet na papierze od S54 jakoś mocno. S54 na pewno ma lepszy dół, ale w jeździe torowej nie ma to aż takiego znaczenia.
Wszystkie E36/46/92 z czuba czasów mają podobną koncepcję czy to od Racetec czy od Team Schirmer. I E46 M3 z czasami BTG poniżej 7 minut są, ale albo na kompresorze albo ze strokerem. A poniżej 7:11 masz E46 M3 tutaj:
https://m.youtube.com/watch?v=94OW54TsBAU
E46 jest po prostu lepszym autem torowym i lepszą bazą. I to jest fakt.
Swoją drogą Loaded ile lat temu robiła 7:22 na pełnym okrążeniu czyli BTG o ok 25-30s mniej wychodzi. I nie ma słuchu o E36 jako bazie dla projektów właśnie z kompresorem czy strokerem które przy mocach już 5xx robiłyby mega czasy. Swoją drogą ciekawe czemu
Ja dalej wole E46 ale tak właśnie jest z tym gustem. E36 w swoim życiu przerobiłem sześć sztuk, w tym w pełni sklatkowane wersje typowo na track day budowane. Uważam na bazie własnego doświadczenia, że to świetne auto i mniej kłopotliwe na pewno od E46. Chętnie bym jeszcze kiedyś dokupił tak jak wróciłbym do E92… ale nigdy za cenę pozbycia się E46
Jest to wzglednie uliczne auto normalnie poruszające się po ulicach i o to mi chodzilo mówiąc o poszerzeniach. Nie jest to żaden GTR lezacy 2 cm nad ziemia z innym rozstawem kół, oponami 265 , innna aerodynamika-potężnymi dyfuzorami od spodu, skrzydlami itp. oraz bez zmian konkstrukcyjnych np kielichow itd. jakie robi się w autach typowo wyścigowych typu GTR
Duzo osob przesiada się z e46 właśnie na e36 , na przykład rownie swietny kierowca Alex Hardt , który twierdzi, że szybsze na torze jest właśnie e36.
( najpierw latał po ringu e46 m3 , potem zmienił na E36 i czasy od razu lepsze, nastepnie kupił 911 GT3 MR czyli juz inna liga , obecnie znowu kupił przygotowane na track day e36 M3
Uliczne seryjne E46 m3 sprawia pierwsze wrażenie szczególnie dla laika, ze lepiej sie prowadzi i jest szybsza w zakrętach niz e36, jednak tak nie jest i jest to tylko złudzenie.
Patrząc takze na tor Poznan i WSMP , E46 zawsze było wolniejsze od E36.
Seryjna E46 jest wogole za ciężkia do tego silnika.
BMW nie zrobiło żadnego progresu w tym modelu i szczerze mowiac nie wiem czym sie ludzie tak jaraja.
Jak dla mnie to najgorsze i mocno przereklamowane M3.
Silnik ma za to mega , na wstępie juz jest mocniejszy od s50 i to jest fakt- 321 a 343 do tego robi więcej obrotów. Dlatego też 80% e36 jeżdżących po Ringu mają S54 pod maska.
W BMW Motorsport im się chyba budy pomieszaly, bo uważam że e36 powinno miec s54 fabrycznie, a e46 powinno miec juz V8 przy swojej masie.
Miałem kilka e36 i e46 za nic w świecie nie chce e46.
Odnośnie filmu, który wrzuciłes.. auto z kłową skrzynia biegów z innymi przełożeniem każdego biegu.. z mocą 394 konie.. ogromnymi kołami 265 10j wszystkie 4 i czas lepszy o jedna sekunde od e36 z seryjną skrzynia biegów i dużo mniejsza mocą i oponami 235/17
Kurz w nowym sezonie spokojnie zejdzie poniżej 7.10
Nawet widac jak na filmiku z 7:11 stracił dobre 3 sekundy, bo go ktoś przyblokowal.
Na 7: 30 to juz schodza zwykle e36 328
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: kolejny zakup
Bardzo szybka e36 się zapowiada, zobaczymy w nowym sezonie.
Re: kolejny zakup
Fajnie się temat rozwinął
Odpisze jutro bo dziś nie mam jak.
Ale uwaga do moderatora/admina - fora umierają, to o czym sobie dyskutujemy można by przenieść do jakiegoś wątku w styku „ciekawe filmiki i dyskusje”, zresztą poza forum Porsche generalnie widać trend umierania forów. Może by na MForum zrobić wątek:
- ciekawe filmiki i dyskusje (kilka postów powyżej już może być i inicjacją)
- co dziś zrobiłeś dla swojego eM - gdzie można wklejać filmy z codziennego życia naszych aut tym bardziej że pewnie wszyscy nałogowo je fotografujemy
Taki pomysł bo temat do pogadania fajny a od tematu wątku już odpływamy
Odpisze jutro bo dziś nie mam jak.
Ale uwaga do moderatora/admina - fora umierają, to o czym sobie dyskutujemy można by przenieść do jakiegoś wątku w styku „ciekawe filmiki i dyskusje”, zresztą poza forum Porsche generalnie widać trend umierania forów. Może by na MForum zrobić wątek:
- ciekawe filmiki i dyskusje (kilka postów powyżej już może być i inicjacją)
- co dziś zrobiłeś dla swojego eM - gdzie można wklejać filmy z codziennego życia naszych aut tym bardziej że pewnie wszyscy nałogowo je fotografujemy
Taki pomysł bo temat do pogadania fajny a od tematu wątku już odpływamy
- listek
- Posty: 459
- Rejestracja: pt paź 31, 2008 19:53
- Auto: M3 3.0, M3 E46
- Lokalizacja: KOŁOBRZEG
- Kontakt:
Re: kolejny zakup
w sumie wątek był co kupić "dalej" a rozeszło sie na to co jest lepsze na torze e36 czy e46
zarejestruj swoje ///M na
www. bmw-motorsport.pl
www. bmw-motorsport.pl
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: kolejny zakup
Forum umiera, bo mki stały się niedostępne dla normalnych ludzi. Kto juz ma taki samochód to trzyma go w garazu i nim nie jeździ, bo myśli zbije swój interes życia.
Sytuacja trochę patologiczna się zrobiła i raczej sie nic nie poprawi.
Sytuacja trochę patologiczna się zrobiła i raczej sie nic nie poprawi.
Re: kolejny zakup
To zależy. Ja np w M zrobiłem blisko 80kkm, nie robię jej dużo zdjęć, ale lubię ją serwisować i po prostu jeździć.
Re: kolejny zakup
W Niemczech smiga jeszcze sporo M3 po torach, ale faktycznie na ulicach jest juz tego coraz mniej. Znajomi wlasciele starszych emek tez w wiekszosci juz sie nimi nie wynurzaja. Swoja jezdze w sezonie ile wlezie bez zadnych sentymentow i dbania o przebieg. Do tej pory peklo 60 tysiecy km i nie mam za bardzo ochoty zamieniac jej na nowszy model.
Re: kolejny zakup
Z opinia jak z dupa kazdy ma swoja, jesli nie patrzec na perspekrywe ze cpos jest tyle albo tyle sekund szybsze z innymi kierowcami na pokladziePawel_M3GT pisze: ↑wt lut 15, 2022 14:43
Seryjna E46 jest wogole za ciężkia do tego silnika.
BMW nie zrobiło żadnego progresu w tym modelu i szczerze mowiac nie wiem czym sie ludzie tak jaraja.
Jak dla mnie to najgorsze i mocno przereklamowane M3.
to e36 jest najgorsza i najbardziej przereklamowana M3jka, z zewnatrz nie rozni sie niczym od 318 w m pakiecie, silnik i naped ma lepszy e46 (moze oprocz dyfra) praktycznie pod kazdym wzgledem jest lepsze
Re: kolejny zakup
Dokładnie jak Santino pisze.
Poza tym E46 M3 nigdy nie było homologowane do wyścigów z S54, tylko z V8 P60.
Wrzuciłeś czas Maxa, wrzuciłem kontr czas. Nie wiem skąd masz info że to E46 jest na sekwencji. Square setup opon - tak do E46 często robią, w E36 nie. I opony to nie klasyczna teoria tarcia, na za szerokiej jest gorzej więc jakiś powód jest.
Max ma auto strojone przez Raeder (Manthey Porsche), tu bym się największej przewagi nad innymi doszukiwał. Sezon 2022 będzie mega ciekawy, ja myślę że kilka aut zejdzie poniżej 7 btg w tym kilka E46 M3.
A chyba jednak E46 M3 ma sporo fanów, bo ja swoją czarną sprzedałem za granicę w kilka dni. I dalej uważam, że DLA MNIE to najlepsze BMW ever.
Poza tym E46 M3 nigdy nie było homologowane do wyścigów z S54, tylko z V8 P60.
Wrzuciłeś czas Maxa, wrzuciłem kontr czas. Nie wiem skąd masz info że to E46 jest na sekwencji. Square setup opon - tak do E46 często robią, w E36 nie. I opony to nie klasyczna teoria tarcia, na za szerokiej jest gorzej więc jakiś powód jest.
Max ma auto strojone przez Raeder (Manthey Porsche), tu bym się największej przewagi nad innymi doszukiwał. Sezon 2022 będzie mega ciekawy, ja myślę że kilka aut zejdzie poniżej 7 btg w tym kilka E46 M3.
A chyba jednak E46 M3 ma sporo fanów, bo ja swoją czarną sprzedałem za granicę w kilka dni. I dalej uważam, że DLA MNIE to najlepsze BMW ever.