E46 M3 dach z włókna

2000-2006 | silnik: S54
JayKay
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 24, 2019 16:25
Auto: M3, 3, GT3

E46 M3 dach z włókna

Post autor: JayKay » sob mar 13, 2021 11:28

Stało się, kupiłem sobie kolejne E46 M3. Tym razem jednak auto z przeciwnego końca skali. Przebieg prawie 200k mil! Buda malowana z racji uszkodzenia tylnej lewiej ćwiartki. Generalnie podmęczoną.
Cel ćwiczenia: auto do bezstresowego wydziczenia się i modów.
Czy ktoś z Was przerabiał temat usuwania oryginalnego dachu z oknem, na dach z CSL lub inny z CFRP? Mod widoczny w kilku projektach w USA i DE. Sporo M3 latających po Nurburgringu ma ten patent.
Ma ktoś doświadczenie? Jest kilka opcji vs oem? Ktoś coś?
Druga kwestia carbon airbox, jest sporo tego - ktoś ma jakiś sprawdzony? Ostatnio nawet trafiłem na rodzimą produkcję, jakieś opinie?

karpiu
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 05, 2020 13:10
Auto: M3 e46

Re: E46 M3 dach z włókna

Post autor: karpiu » ndz mar 14, 2021 20:41

Jak chcesz coś jakosciowego to tylko karbonius

JayKay
Posty: 131
Rejestracja: wt wrz 24, 2019 16:25
Auto: M3, 3, GT3

Re: E46 M3 dach z włókna

Post autor: JayKay » sob mar 20, 2021 15:19

Może komuś się przyda:

Oryginalny airbox z CSL nawet przy maksymalnych upustach wychodzi ponad 25k brutto za cały set z wszystkimi śrubkami i duperelami do SMG (przynajmniej na moich upustach). Na jednym z popularnych sklepów online 43k wychodzi cały set. Mimo wszystko bardzo drogo.
Po przeczytaniu tego tematu: http://www.cslregister.com/forum/showthread.php?t=13554 podjąłem decyzję o zakupie Karbonius. Co ciekawe ich dolot można "konfigurować", i entry price to ok 1500GBP, ale konfigurując z trąbkami z włókna i z OEM CSL snorkelem z przepustnicą i kilkoma OEM teilami 2300GBP. Różnica nawet przy upustach "koneser" do OEM kolosalna.

Co do dachu, też biorę ich produkt. 1350€.

ODPOWIEDZ