Hej,
postanowiłem zrealizować swoje marzenie z dzieciństwa i kupić BMW E46 M3. No i wszystko spoko, ale chciałbym w zimę też troche pojeździć.
Moje pytanie jest proste - jakie zimówki do niego polecacie?
(Jaki model i jaki rozmiar na oryginalne 19 cali)
Generalnie nie jeżdżę szybko. Ciągle uczę się tego auta. I mimo iż jeździłem wcześniej mocnymi RWD to jest to moje pierwsze prywatne auto z napędem na tył. Więc potrzebuję czegoś co będzie w miarę przewidywalnie się zachowywać i nie urwie mi głowy z zakręcie.
No i wiadomo - cena. Nie ukrywam że kupno auta trochę mnie wydrenowało finansowo. Komplet niezłych zimówek to kolejne kilka bolesnych tysięcy
Zimówki E46 M3
-
- Posty: 12
- Rejestracja: śr sie 07, 2019 16:44
- Auto: BMW E46 M3
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Zimówki E46 M3
Witam
Nie oszczędzaj na oponach bo koszty oszczędności mogą być kolosalne. Ja moją e46 M3 zimą trzymam pod kołderką, choć zima w tym roku rozpieszcza i troszeczkę Ją przewietrzam, ale do konsensu. Polecam opony continental mam taki na E61 230km i są kozak. W porównaniu z oponami nisko budżetowymi kolegów z roboty naprawdę dają radę i co najważniejsze bardo dobrze zachowują się na mokrym.
Nie oszczędzaj na oponach bo koszty oszczędności mogą być kolosalne. Ja moją e46 M3 zimą trzymam pod kołderką, choć zima w tym roku rozpieszcza i troszeczkę Ją przewietrzam, ale do konsensu. Polecam opony continental mam taki na E61 230km i są kozak. W porównaniu z oponami nisko budżetowymi kolegów z roboty naprawdę dają radę i co najważniejsze bardo dobrze zachowują się na mokrym.
Re: Zimówki E46 M3
Na nasz klimat- Michelin PA5, Pirelli Sottozero 2/3, Contiwinter TS850. W tej kolejności
Najlepiej jakbyś kupił drugi komplet felg 18" na zimę. Większy profil opony, większy komfort, mniejsza szansa uszkodzenia felgi/ zawiasu na dziurze, trochę mniejsza szansa przestawienia auta na ostrej nierówności. Choć na pewno auto będzie mniej bezpośrednie w prowadzeniu.
Najlepiej jakbyś kupił drugi komplet felg 18" na zimę. Większy profil opony, większy komfort, mniejsza szansa uszkodzenia felgi/ zawiasu na dziurze, trochę mniejsza szansa przestawienia auta na ostrej nierówności. Choć na pewno auto będzie mniej bezpośrednie w prowadzeniu.