Nierówna praca na wolnych obrotach
: wt lut 05, 2019 15:12
Witam
Auto mam od niedawna, ale w zasadzie dopiero bede rejestrowac tak wiec nie bylo okazji zeby dluzej pojezdzic.
Autem na wolnych obrotach delikatnie trzesie, jest to najbardziej wyczuwalne siedzac w srodku. tak samo przy dodawaniu gazu od 0, jest jak by takie milisekundowe zadlawienie.
Jak narazie wymienilem swiece na ngk, przy okazji sprawdzona kompresja na zagrzanym silniku, wykrecone wszystkie swiee i gaz w podlodze przy kreceniu, pokazalo w zasadzie na kazdym cylindrze 14-14,5bar . sprawdzilem cewki (jest duza reakcja w pracy silnika na odpiecie kazdej), wszystkie oleje i filtry nowe. niedawno zdejmowalem airboxa, podcisnienia wszystkie w bardzo ladnym stanie, wyczyscilem przepustnice, silniczek krokowy, odme
Na zegarach 150tys przebiegu, ale silnik wyglada jak nowka.
Inpa nie pokazuje zadnych bledow, misfire.
W zasadzie to kolejnym krokiem ktory chcialem zrobic to wymiana przeplywki (nowy bosch w sumie nie drogi a warto miec to z glowy) sprawdzenia czujnikow polozenia przepustnic i ewentualnie sprawdznie poduszek silnika
Jak by ktos mial jakies pomysly to chetnie wyslucham
Auto mam od niedawna, ale w zasadzie dopiero bede rejestrowac tak wiec nie bylo okazji zeby dluzej pojezdzic.
Autem na wolnych obrotach delikatnie trzesie, jest to najbardziej wyczuwalne siedzac w srodku. tak samo przy dodawaniu gazu od 0, jest jak by takie milisekundowe zadlawienie.
Jak narazie wymienilem swiece na ngk, przy okazji sprawdzona kompresja na zagrzanym silniku, wykrecone wszystkie swiee i gaz w podlodze przy kreceniu, pokazalo w zasadzie na kazdym cylindrze 14-14,5bar . sprawdzilem cewki (jest duza reakcja w pracy silnika na odpiecie kazdej), wszystkie oleje i filtry nowe. niedawno zdejmowalem airboxa, podcisnienia wszystkie w bardzo ladnym stanie, wyczyscilem przepustnice, silniczek krokowy, odme
Na zegarach 150tys przebiegu, ale silnik wyglada jak nowka.
Inpa nie pokazuje zadnych bledow, misfire.
W zasadzie to kolejnym krokiem ktory chcialem zrobic to wymiana przeplywki (nowy bosch w sumie nie drogi a warto miec to z glowy) sprawdzenia czujnikow polozenia przepustnic i ewentualnie sprawdznie poduszek silnika
Jak by ktos mial jakies pomysly to chetnie wyslucham