transplant S54
transplant S54
Na wstępie serdecznie witam wszystkich forumowiczów!Może to nie najlepsza pora pytać tak odrazu o pomoc ale..........I tu zaczyna sie długa historia tzw transplanta.A mianowicie-jestem posiadaczem E36 M3 Evo.Ponad rok temu dokonałem transplanta z silnika S52 na S54.Z włożeniem i podpięciem go do calej reszty nie było najmniejszych problemow.Trudności pojawily sie z elektroniką a dokładnie z DME.Auto odpala bez problemu i również nic sie nie dzieje na 1,2i3 biegu,natomiast na 4 po przekroczeniu 6000 obr/min komp przechodzi automatycznie w tryb awaryjny i tnie zaplon przy4tys!Dodam że mój model nie posiadal DSC ale zostalo ono zasymulowane i OBD (dzialające poprawnie nie)nie widzi żadnych blędow co jedynie wyświtla "możliwość uszkodzenia katalizatora"???Wszystkie czójniki są podłączone bądz zasymulowane(włącznie z sensorem temp. spalin)Auto odwiedziło wielu polskich fachowców z branży i wszyscy załamuja ręce!!!!!Może ktoś z was posiada kontakty z jakimiś specjalistami magikami z niemiec- bo tu chyba tylko magia może pomóc!!!!!!!!!
Z góry serdeczne dzięki
Z góry serdeczne dzięki
Re: transplant S54
witam , poniewaz to mój pierwszy post to chciałbym sie przywitac i pozdrowić wszystkich
widziałem twoj samochód , znam tych chłopaków i tego elektronika . powiem ci tak jezeli twoje auto postoi tam jeszcze około jednego m-ca to ja uzycze samochodu zeby paweł zrobił testy - moze sie uda dojsc co jest grane , poniewaz bede robił u nich serwis elektroniki i przy okazji ciekawy jestem jak to bedzie brykac w e36. pozdrawiamwłaśnie ostatnie pół roku stoi u KSRów a w zasadzie u takiego fachowca w łodzi który robi całą elektronike dla KSRa.Klient jest naprawde dobry ale nie stety chyba nie najlepszy Powiedział że jak sie uda to będzie to 1 taki transplant jeżdzący w europie.Mówił że jakby miał taką orginalną M3 E46 na 1 dzień to zrobiłby pare testów i prawdopodobnie by doszedł co jest z moją nie tak.Ale nie stety nieznam takiej osoby która by pożyczyła auto a tym bardziej mechanikowi !!!I tu krąg sie zamyka!!!
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: transplant S54
wiesz kolega w m5 e-39 mial tzn ma taki problem ze na 3-4 biegu 4-5 tys i odcina mu i przechodzi w tryb awaryjny i tez wszyscy zalamuja rece i dostal takie rady zeby katy wymienic lub wyciac na stale.... ale koszt 2-gich jest straszny i w gre wchodzi tylko wyciecie ale na dniach doszedl do takiego zjawiska ze:
jak ma ponad pol baku paliwa to nic mu sie nei dzieje i nigdy nie odcina a jezeli spadnie pod pol to sie zaczyna dziac tak.....
wiec problem z glowy w pewnej czesci....
jak ma ponad pol baku paliwa to nic mu sie nei dzieje i nigdy nie odcina a jezeli spadnie pod pol to sie zaczyna dziac tak.....
wiec problem z glowy w pewnej czesci....
Re: transplant S54
Po wycięciu katów wogóle mogłyby się zacząć problemy. Ogólnie to ciekawa sprawa ale całkowicie nie rozumiem co ma ilość paliwa w baku do katów Prędzej coś pompa szwankuje. Prosze o wyjaśnienie jak coś
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: transplant S54
Adamu pisze:e całkowicie nie rozumiem co ma ilość paliwa w baku do katów Prędzej coś pompa szwankuje. Prosze o wyjaśnienie jak coś
naprawde tak sie dzieje to jest bardzo dziwne ale prawdziwe....
i jak jest blad to pokazuje blad katow ale jak paliwa jest ponad polowe to jest naprawde good
-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: transplant S54
Po wymianie regulatora cisnienia paliwa mam tak samo.... Wiecie jak ta hostoria
Sie potoczyla ?? I bez kitu im mam mniej paliwa tym bardziej szarpie i czesciej przechodzi w tryb awaryjny ale zadna kontrolka sie nie zapala...
Sie potoczyla ?? I bez kitu im mam mniej paliwa tym bardziej szarpie i czesciej przechodzi w tryb awaryjny ale zadna kontrolka sie nie zapala...
Re: transplant S54
Beemek zginął w wypadku tym samochodem, zresztą, czy odgrzewanie kotleta sprzed 9 lat ma sens?
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: transplant S54
… RIP nie wiedziałem, aczkolwiek u mnie są te same objawy..
-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: transplant S54
Cewki 3 na raz padły.. tylko 3 na raz ?!
Re: transplant S54
widze, ze problemow coraz wiecej z motorem.
Re: transplant S54
Cewki akurat to nie problem motoru. Może mieć Bremi, które podlegały nawet akcji serwisowej.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: sob wrz 28, 2013 19:21
- Auto: E46 m3 2001 EU (engine Lift)
- Lokalizacja: 3miasto
Re: transplant S54
Nie wiem jakie miałem oddałem do serwisu, wymienili na nowe wszystko wróciło do normy. Problemów z motorem nie mam. Czy po wymianie cewek z 328 km może ciut podskoczyć do góry ??
Re: transplant S54
Może.
Re: transplant S54
Nie chce zakładać nowego tematu.
Krótka piłka, kto najlepiej i w jakich mniej więcej pieniądzach wrzuci mi S54 do E36 ?
Krótka piłka, kto najlepiej i w jakich mniej więcej pieniądzach wrzuci mi S54 do E36 ?