To Wlodar zalozyl kompresor do swojej M5?Camil pisze:Kupujac kit kompresora np ESS kazdy w miare ogarniety mechanik go zlozy. Apropos co do kitow kompresora to slyszalem, ze wlodar ma problemy bo IC nie bylo w komplecie i motor po dwoch kolkach traci moc masakrycznie.
Remap
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Remap
Re: Remap
Tak, byl na wyrazowie, 2 kolka i motor tak zagrzany, ze nawet seryjnej mocy bez kitu nie mial. Przez brak IC, zestawy ESSa to zestawy streetowe lub na tor gdzie panuje lepsze chlodzenie.
Re: Remap
Nie bardzo rozumiem. Zgrzany silnik trzeba schłodzić. Co ma do tego moc?Camil pisze:i motor tak zagrzany, ze nawet seryjnej mocy bez kitu nie mial.
Re: Remap
Chciałem powiedzieć że nie rozumiem jak można jeździć na zagrzanym silniku.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Remap
Zazwyczaj strategia "overheating protection" bazuje na temperaturze w kolektorze dolotowym, a wiec przy sprezonym a nieschlodzonym powietrzu bedzie ucinac moc do bezpiecznych wartosci. Ja tak to widze.
Re: Remap
Dokladnie w modelach bmw e39 bylo juz oslabienie motory gdy temp byla zbyt wysoka. Sam tego doswiadczylem kiedy to zbiorniczek wyrownawczy mi sie rozszczelnil.
Co do tego jak mozna jezdzic na zgrzanym? W polowie luku wzrasta mu temp wiec raczej nie mogl tego przewidziec, wiadomo teraz sa wysokie temp na dworze. Byl u nas i byl zly bo nie dzialalo to jak powinno tymbardziej w tej cenie/
Co do tego jak mozna jezdzic na zgrzanym? W polowie luku wzrasta mu temp wiec raczej nie mogl tego przewidziec, wiadomo teraz sa wysokie temp na dworze. Byl u nas i byl zly bo nie dzialalo to jak powinno tymbardziej w tej cenie/
Re: Remap
Jako ciekawostkę napiszę, w moim 320d w oststanim okresie, silnik też się przegrzewa, wskazówka jest w pionie od temp. 75C do 115C, przy temp 110C silnik wyraźnie slabnie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Remap
Mysle ze raczej chodzi w przypadku diesla o wysoka temperature otoczenia i slaby IC, normalne ze auta doladowane "puchna" latem.
Re: Remap
Czapel pisze:Witam kolegów mam pytanie dotyczące ESS KOMPRESOR BMW M3 E46 gdzie można zrobić tuning
w Szwecji.Czapel pisze:Chodzi mi o to gdzie można z tuningować takie bmw czekam na odp.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2