Remap

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Venom » ndz sie 02, 2009 22:58

Camil pisze:Kupujac kit kompresora np ESS kazdy w miare ogarniety mechanik go zlozy. Apropos co do kitow kompresora to slyszalem, ze wlodar ma problemy bo IC nie bylo w komplecie i motor po dwoch kolkach traci moc masakrycznie.
To Wlodar zalozyl kompresor do swojej M5?

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Camil » ndz sie 02, 2009 23:17

Tak, byl na wyrazowie, 2 kolka i motor tak zagrzany, ze nawet seryjnej mocy bez kitu nie mial. Przez brak IC, zestawy ESSa to zestawy streetowe lub na tor gdzie panuje lepsze chlodzenie.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: kostek_ja » wt sie 04, 2009 02:20

Camil pisze:i motor tak zagrzany, ze nawet seryjnej mocy bez kitu nie mial.
Nie bardzo rozumiem. Zgrzany silnik trzeba schłodzić. Co ma do tego moc?

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Maros » wt sie 04, 2009 10:11

Ma. Jak silnik się grzeje, to cofa się zapłon i spada moc.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: kostek_ja » wt sie 04, 2009 11:28

Chciałem powiedzieć że nie rozumiem jak można jeździć na zagrzanym silniku.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Venom » wt sie 04, 2009 13:27

Zazwyczaj strategia "overheating protection" bazuje na temperaturze w kolektorze dolotowym, a wiec przy sprezonym a nieschlodzonym powietrzu bedzie ucinac moc do bezpiecznych wartosci. Ja tak to widze.

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Camil » śr sie 05, 2009 00:05

Dokladnie w modelach bmw e39 bylo juz oslabienie motory gdy temp byla zbyt wysoka. Sam tego doswiadczylem kiedy to zbiorniczek wyrownawczy mi sie rozszczelnil.
Co do tego jak mozna jezdzic na zgrzanym? W polowie luku wzrasta mu temp wiec raczej nie mogl tego przewidziec, wiadomo teraz sa wysokie temp na dworze. Byl u nas i byl zly bo nie dzialalo to jak powinno tymbardziej w tej cenie/

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remap

Post autor: Marcin_Os » śr sie 05, 2009 08:53

Jako ciekawostkę napiszę, w moim 320d w oststanim okresie, silnik też się przegrzewa, wskazówka jest w pionie od temp. 75C do 115C, przy temp 110C silnik wyraźnie slabnie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Herflick
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 24, 2009 13:08
Auto: M6 E63
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Herflick » śr sie 05, 2009 08:56

Mysle ze raczej chodzi w przypadku diesla o wysoka temperature otoczenia i slaby IC, normalne ze auta doladowane "puchna" latem.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: kostek_ja » śr sie 05, 2009 13:33

Wydaje mi się że ten problem (w przypadku posiadania IC) można rozwiązać za pomocą czegoś takiego.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Maros » czw sie 06, 2009 02:24

Hmmm, a co ma IC do wtrysku wody?

Wtrysk wody pomaga to napewno, ale nie likwiduje problemu

Czapel
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:36
Lokalizacja: Tłuszcz

Re: Remap

Post autor: Czapel » pn wrz 14, 2009 15:42

Witam kolegów mam pytanie dotyczące ESS KOMPRESOR BMW M3 E46 gdzie można zrobić tuning :neutral:

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Remap

Post autor: Maros » pn wrz 14, 2009 16:07

Co to znaczy zrobić tuning?

Czapel
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:36
Lokalizacja: Tłuszcz

Re: Remap

Post autor: Czapel » pn wrz 14, 2009 17:12

Chodzi mi o to gdzie można z tuningować takie bmw czekam na odp. :smile:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Remap

Post autor: Marcin_Os » pn wrz 14, 2009 17:37

Czapel pisze:Witam kolegów mam pytanie dotyczące ESS KOMPRESOR BMW M3 E46 gdzie można zrobić tuning
Czapel pisze:Chodzi mi o to gdzie można z tuningować takie bmw czekam na odp.
w Szwecji.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ