Remap
Re: Remap
Napisałem ostatnio post do ESS i powiedzieli że nie zrobią remapu ecu pod zestaw kompresora M3 E46 który chciałem zbudować.
Powiedzieli że trzeba kupić u nich cały zestaw a to ciekawe bo niby oferują strojenie customowe
Unitronic stroi M3 po kablu tylko ciekawe czy z wanosem sobie poradzą.
Można zawsze kupić zestaw oryginalny od ESS porównać mapy w zremapowanym ecu i oryginalnym i będzie wszystko wiadomo o co biega (oczywiście dla fachowca) a w sprawie pozostałych podzespołów wykonać ich kopie i finisz.
Powiedzieli że trzeba kupić u nich cały zestaw a to ciekawe bo niby oferują strojenie customowe
Unitronic stroi M3 po kablu tylko ciekawe czy z wanosem sobie poradzą.
Można zawsze kupić zestaw oryginalny od ESS porównać mapy w zremapowanym ecu i oryginalnym i będzie wszystko wiadomo o co biega (oczywiście dla fachowca) a w sprawie pozostałych podzespołów wykonać ich kopie i finisz.
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Re: Remap
Wyszła jakaś różnica na hamowni?MaRoS pisze:Ja mam teraz soft CA Automotive
Re: Remap
Miał Vanosa tyle że strasznie pokombinowanego.MaRoS pisze:No ciekawy jestem... robili już kiedyś vanosa?? Bo z tego co pamiętam to PMN w Jettronicu stroił auto ale on miał vanosa wywalonego...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Remap
Witam, od pewnego czasu interesuje mnie zwiekszenie mocy w e46 przez tzw chip-tuning i tutaj moje pytanie czy jest w pl ktos kto zrobi to z głowa oraz czy jest sens
Podobno wiele firm ma gotowe programy z niemiec ktore daja moc podobna do csl czy wiecie cos na ten temat
Dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Podobno wiele firm ma gotowe programy z niemiec ktore daja moc podobna do csl czy wiecie cos na ten temat
Dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
Profesjonalny Serwis Samochodowy oraz Pomoc Drogowa www.MatCars.pl
Re: Remap
*MATI*, czytałeś w ogóle ten temat, czy po prostu skopiowałeś posta z tematu który ci zamknął mateush?
Zamknął go nie bez powodu.
CSL ma 17KM więcej, ale co ważniejsze jest ponad 100kg lżejszy. Wątpie żeby te 17KM były jakoś odczuwalne. A te 100kg na pewno
Zamknął go nie bez powodu.
CSL ma 17KM więcej, ale co ważniejsze jest ponad 100kg lżejszy. Wątpie żeby te 17KM były jakoś odczuwalne. A te 100kg na pewno
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: Remap
pozbyc sie 100kg w e46 to najmniejszy z problemów....
Re: Remap
wzrost o 17KM to wzrost mocy o 5%, będzie odczuwalne na plecach. Obniżenie wagi M3 E46 o 100kg da 6,8% mniej masy...
Re: Remap
Vanosa wywalonego miałem jakieś 5silników temu...Marcin_Os pisze:Miał Vanosa tyle że strasznie pokombinowanego.MaRoS pisze:No ciekawy jestem... robili już kiedyś vanosa?? Bo z tego co pamiętam to PMN w Jettronicu stroił auto ale on miał vanosa wywalonego...
Ostatnie próby były z pozostawionym Vanosem - turbo znacznie wcześniej wstaje.
Nie był kombinowany jedynie ze sterowaniem jest problem.
Moje auto strojone jest SA (Autronic SM4), który nie jest przystosowany do obsługi tego mechanizmu.
To nie Vanos z M50 typu 0/1. Więc regulacja nim jest zupełnie inna - płynna. I nie polega na zmianie sygnału...
Mateush, jak uznasz za stosowne to wyedytuj, ale...
IMO to forum na wysokim poziomie, a kiedy czytam niektóre posty to mam wrażenie, że onetowi wyjadacze się tu pojawiają.
"Strojenie S54 to prosta sprawa. Firma X robi remapy przez OBD" - a ja się pytam, gdzie byli rodzice tej remapy???
Proszę Was, dorobić mocowanie kompresora kupionego w USA mogę sobie sam na frezarce. I nawet śrubki dobiorę odpowiednie. I zrobi to każdy średnio manualnie rozwinięty, jak chyba wcześniej słusznie zauważono.
Zdumiewa mnie tylko poziom pewności siebie osób, które nie wiedzą o czym piszą w kwestii elektroniki.
Wgrać zmodyfikowany seryjny program do auta tzw.chip, potrafi większość firm tym się zajmujących.
No popatrzcie, Masters skupiający się na dieslach był w stanie bez problemu zrobić remap M5 E60 Okrucha. Dlaczego więc nie "zremapował" mojego małpioprostego S50 tyle, że z Turbo? I zaręczam, że nie pomógłby Okruchowi, gdyby ten doładował auto.
Bo to zupełnie różne tematy!
Kiedy ktoś pisze, że może zrobić zestaw "taki jak" i zostanie "tylko" (sic!) strojenie, ogarnia mnie pusty śmiech. Wszystko zrobione "tylko wystroić", ale to przecież łatwe, bo firma znana i na stronie piszą,że mogą. Mogą chipować, czyli remapować, czyli stroić, czyli proste.
Powodzenia!
Wspomnę jeszcze, że duża część wspomnianych wcześniej silników zakończyła żywot nie przez złe złożenie, a przez "głupią prostą elektronikę".
Już widzę, jak doładowane M3 podjeżdża do cziptunera, ten podpina kabel OBD i po 10min. szczęśliwy klient wyrusza upalać beemę.
ET 10.2s; 1.406s 60ft - streetlegal M3Turbo
Re: Remap
Ogólnie cały powyższy post to wyśmiewanie wszystkiego bez żadnego konkretu, czy jakiejkolwiek wartości merytorycznej.
Np.
Dalej uważam że jak ktoś umie stroić silnik to wystroi każdy silnik. Ale jak znam życie niewielu faktycznie potrafi.
Np.
Z przyjemnością przeczytam długiego posta w czym tkwi różnica.PMN pisze:Mogą chipować, czyli remapować, czyli stroić, czyli proste.
Dalej uważam że jak ktoś umie stroić silnik to wystroi każdy silnik. Ale jak znam życie niewielu faktycznie potrafi.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remap
Kostek, słuchaj starszych i bardziej doświadczonych kolegów... wiedzą co mówią w przeciwieństwie do Ciebie, któremu się ciągle wydaje. Nie jesteś taki mundry jak by Ci się mogło zdawać, masz tylko przerośnięte ego... także ćśśśśś, czytaj i się ucz.
Re: Remap
Z przyjemnością. Tylko niech ci "starsi i bardziej doświadczeni koledzy" napiszą coś z sensem a nie same teksty w stylu:MaRoS pisze:także ćśśśśś, czytaj i się ucz.
-"to nie jest takie łatwe"
-"nie ma nikogo w Polsce kto mógłby to zrobić"
I ogólnie jechanie po wszystkim i wszystkich.
Z przyjemnością przeczytam długiego posta który wyjaśnia wszelakie problemy i różnice w tym temacie, a chociażby ich część. A nie tylko niesamowicie długie rozwinięcie zdania "To jest trudne".