Venom pisze:Matschke chetnie bym zobaczyl takie porownanie, szczegolnie jesli chodzi o moc na kolach. Jesli mozesz to tez dopytaj. Ja nie krytykuje tego ze pomiar byl na 3 biegu, pytam tylko jaka idea temu przyswieca.
Z jednej strony mozna auta nie meczyc, z drugiej spada dokladnosc pomiaru, a w autach doladowanych moga ingerowac jakies strategie sterowanai dotyczace tzn transient state.
PUB, a Twoja teoria to skad ? Podejrzewam ze skoro z wykrzyknikiem to musisz miec mega na to dowody

no wiec M3 wystarczy hamowac na 3-im biegu, pomiar jest wystarczajaco dlugi na hamowni obciazeniowej, zeby wynik byl wiarygodny, na 4-tym biegu wykres nie bylby inny. jako jedna z nielicznych hamowni posiadamy mocowanie auta od dolu, w ten sposob mozliwosc uslizgu auta jest niemozliwy, ponadto M3 kreci sie dlugo i nie ma momentu z dolu....
jesli sa jakies watpliwosci, to zapraszam na pomiar...