Moc M3 E46

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: kostek_ja » sob mar 13, 2010 01:45

Dokładnie odcina przy 253 według testu 7.coś, co odpowiada licznikowemu chyba minimalnie ponad 270 (nie bardzo miałem czas dokładnie się przyglądać ;) )

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Moc M3 E46

Post autor: porscheee » czw kwie 08, 2010 12:00

i co hamowałes ponownie ?
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Awatar użytkownika
Wolvi
Posty: 177
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 20:13
Lokalizacja: zach.pomorze
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Wolvi » pt kwie 09, 2010 09:06

porscheee pisze:i co hamowałes ponownie ?
3 tyg. temu odebrałem ///M sprzęgło zrobione, regulacja zaworów równiez. Znajomy bedzie u mnie za 2 tyg z ta mobilną hamownia i sprawdzimy czy zmiany nastąpiły na lepsze.
Dam znac co i jak :wink:
RED DEVIL

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Moc M3 E46

Post autor: porscheee » pt kwie 09, 2010 10:58

jestes z koszalina nie masz daleko dawaj do Gdyni na 4x4 obiazeniowa .
Pozdrawiam
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Moc M3 E46

Post autor: porscheee » pt kwie 09, 2010 10:59

hassan45 pisze:Nie, hamowali mi go na 5 a to źle?? :roll:
A jeśli chodzi o dokręcenie go do końca to powiem Ci że mi na komp. wyskakuje jakiś bład najprawdopodobniej cewki tu masz opisaną całą sprawe : http://mforum.com.pl/viewtopic.php?t=22 ... 14e34c79e1
Na wtorek umówiony jestem z typem którego polecił mi kolega i jak coś będzie nie tak to odrazu to robie i jeszcze raz go bede hamować ;)
i jak tam , hamowałeś ponownie wedle naszych sugestii ?

Awatar użytkownika
Wolvi
Posty: 177
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 20:13
Lokalizacja: zach.pomorze
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Wolvi » pt kwie 09, 2010 14:51

porscheee pisze:jestes z koszalina nie masz daleko dawaj do Gdyni na 4x4 obiazeniowa .
Pozdrawiam
Hehehehe wyszło małe fopa :wink: myślałem ze pytanie skierowane do mnie :-D bo w moim temacie i jestem na tym etapie heheeh

Napewno skorzystam z zaproszenia na hamownie do Gdyni ale wiadomo, ze co hamownia to inne wyniki, dlatego aby miec miarodajnie porównywalne wyniki chce zmierzyc na tym samym urządzeniu :-) pozdrawiam.
RED DEVIL

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: Moc M3 E46

Post autor: Tomcio » pt kwie 23, 2010 23:51

Odcinka następuje na 6 biegu przy dokładnie 270km/h licznikowe i 6500obr/min.
Sprawdzone dzisiaj (niemiecka autostrada) na mojej em i na emce olega (byłej mateusha).

Awatar użytkownika
porscheee
Posty: 450
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 21:24
Auto: 9x911
Lokalizacja: Gdynia

Re: Moc M3 E46

Post autor: porscheee » sob lis 27, 2010 23:27

Miło mi poinformować, iz od dziś mam zamontowana i gotową do użytku hamownie podwoziową obciążeniową z bardzo wydajnym wentylatorem ( z mocniejszym sie nie spotkałem ) , po transporcie oczywiscie nastąpiła kalibracja sprzetu . Więcej na stronie www.nikoracing.com . Jako że auto słóżbowe w firmie to m3 e46 dla klubowiczy niższe ceny.
06/00 996 Turbo Manual Seal Gray/Black
07/02 996 Turbo Manual Polar Silver/Grey
02/03 996 Turbo Manual Carrera White/Gray
05/03 996 Turbo Manual Seal Gray/Black

Awatar użytkownika
Matschke
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Matschke » czw lut 10, 2011 22:31

no to chlopaki, pochwalcie sie dzisiejszymi pomiarami :)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2509
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moc M3 E46

Post autor: --==maly==---- » czw lut 10, 2011 22:53

Pomiar mojej M3 jest w temacie o aucie dzięki Matschke za upust na hasło M forum.
Polecam nie było,żadnego problemu ze shamowaniem M3.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Venom » pt lut 11, 2011 18:37

Matschke mam pytanie... jaka jest idea w tym zeby hamowac auto na biegu niebezposrednim ? Dlaczego tak ?

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Maros » pt lut 11, 2011 19:38

Nie wiem jaka przyświecała idea w VTG, ale jeśli auto ma ogranicznik prędkości to nie dokręci się do końca 5 biegu.
Chociaż 3 bieg to rzeczywiście trochę nisko.

PUB
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 24, 2011 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moc M3 E46

Post autor: PUB » pt lut 11, 2011 20:01

powinno sie hamowac na 4 biegu!

Awatar użytkownika
Matschke
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Matschke » pt lut 11, 2011 20:05

nie mam pojecia nie bylo mnie przy hamowaniu, ale jesli Wam bardzo zalezy na odpowiedzi, to sie dowiem po weekendzie...
wiem tylko, ze czasami sa tak biegi dobierane, zeby nie meczyc auta za dlugo w trakcie pomiaru i/lub niepotrzebnie zapierniczacz 300 po hamowni...
ja kiedys robilem porownanie hamowni i nasza w VTG wyplula prawie identyczny wynik jak Maha...

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Moc M3 E46

Post autor: Venom » pt lut 11, 2011 22:15

Matschke chetnie bym zobaczyl takie porownanie, szczegolnie jesli chodzi o moc na kolach. Jesli mozesz to tez dopytaj. Ja nie krytykuje tego ze pomiar byl na 3 biegu, pytam tylko jaka idea temu przyswieca.

Z jednej strony mozna auta nie meczyc, z drugiej spada dokladnosc pomiaru, a w autach doladowanych moga ingerowac jakies strategie sterowanai dotyczace tzn transient state.

PUB, a Twoja teoria to skad ? Podejrzewam ze skoro z wykrzyknikiem to musisz miec mega na to dowody :)

ODPOWIEDZ