problem!!przy skretach skrzypi

2000-2006 | silnik: S54
robert2309
Posty: 52
Rejestracja: czw maja 07, 2009 22:46
Lokalizacja: EU

Re: problem!!przy skretach skrzypi

Post autor: robert2309 » sob sty 02, 2010 09:34

Każde łożysko może się posypać. Nie tylko łożyska sypią się.

kebitch
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 13, 2010 17:19
Lokalizacja: ___

Re: problem!!przy skretach skrzypi

Post autor: kebitch » wt mar 23, 2010 16:45

Uzupełniając informację na temat +fm booster.

Olej ten BMW w przypadku m3 e46 stosuje do wrzesnia 2001.
Po dacie produkcji 09/2001 leje sie juz standardowo castrola saf-xj.

Chciałem do siebie zalac fm boostera jednak skoro dla mnie czyli 2002 r nie jest wymagany to chyba nie ma sensu.
(w 2001/09 wszystkie e46 coupe mialy maly lifting, zmienily sie detale typu inne mocowania kierunkowskazow, amortyzatory, itd wiec przy dyferencjale pewnie rowniez cos poprawili)
Freude am Fahren

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: problem!!przy skretach skrzypi

Post autor: Tomcio » wt mar 23, 2010 22:10

Ja też mam rok prod 2002 i akurat jutro jadę na duży serwis do bmw sikora, łącznie z wymianą uszczelniaczy w dyfrze i oleju. Przy umawianiu się na termin wspomniałem że chcę olej z dodatkiem +fm booster - nie wiedzieli o czym mówię...
Zalewam więc zwykłym saf-xj zobaczymy czy pomoże bo u mnie szuranie także zaczęło się pojawiać.
Szef serwisu powiedział że zna problem szurania i po zalaniu zwykłym/normalnym saf-xj (bez fm booster) zwykle pomagało, zobaczymy ;)
pozdr

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem!!przy skretach skrzypi

Post autor: mateush » śr mar 24, 2010 01:43

kebitch pisze:Uzupełniając informację na temat +fm booster.

Olej ten BMW w przypadku m3 e46 stosuje do wrzesnia 2001.
Po dacie produkcji 09/2001 leje sie juz standardowo castrola saf-xj.

Chciałem do siebie zalac fm boostera jednak skoro dla mnie czyli 2002 r nie jest wymagany to chyba nie ma sensu.
(w 2001/09 wszystkie e46 coupe mialy maly lifting, zmienily sie detale typu inne mocowania kierunkowskazow, amortyzatory, itd wiec przy dyferencjale pewnie rowniez cos poprawili)
Podaj zrodlo skad masz takie informacje.

Strone wczesniej masz wrzucona przeze mnie informacje techniczna i tam jest wyrazne napisane jakich aut i rocznikow dotyczy i nijak sie to ma do tego co napisales.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Tomcio
Posty: 442
Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:58
Auto: M3 e92 Competition
Lokalizacja: Śląsk

Re: problem!!przy skretach skrzypi

Post autor: Tomcio » śr mar 24, 2010 22:05

Właśnie wróciłem z serwisu BMW Sikora B-B.
Wymieniłem wszystkie oleje, płyny, filtry dodatkowo uszczelniacze wału.
Wlałem olej bez ów dodatku +fm booster i ... po szuraniu ani śladu.
Dyfer jest cichutki, skrzynia biegów zmienia je dużo łagodniej, autko jeździ bajecznie.
Jestem zadowolony z serwisu w B-B jeżeli chodzi o jakość usług ale także cenowo wyszło całkiem przyzwoicie.
Jedyny mankament to 2-godzinne opóźnienie ze względu na problem z odkręceniem śruby na wale która podobno zawsze się urywa...
Pozdrawiam i mała dygresja: Nie żałujcie na serwisie waszych emek, naprawdę odczułem różnicę po wymianie w/w rzeczy.

ODPOWIEDZ