Jak olej do tylnego mostu z obecnie dostępnych
-Castrol SYNTRAX LL 75W140
- LIQUI MOLY 75W140
-MOTUL GEAR COMP 75W140
-RAVENOL RAV SLS 75W140 LS
Oleje, płyny, filtry...
-
- Posty: 27
- Rejestracja: pt sie 29, 2014 16:44
- Auto: M3 e46, e60 530d, e30 325
- Lokalizacja: Gryfino
Re: Oleje, płyny, filtry...
Ja do poprzednich BMW lałem Motul Gear Competition i taki sam też nalałem do m3 

-
- Posty: 27
- Rejestracja: pt sie 29, 2014 16:44
- Auto: M3 e46, e60 530d, e30 325
- Lokalizacja: Gryfino
Re: Oleje, płyny, filtry...
Też jestem skłony dla Motula lub Liqui Moly , w innych tematach czytałem że najlepiej OEM i nic innego, nie ufam OEM bo to i tak to samo co Castrol tylko w ich opakowaniu.asmo pisze:Ja do poprzednich BMW lałem Motul Gear Competition i taki sam też nalałem do m3
Re: Oleje, płyny, filtry...
Na dzień dzisiejszy BMW jest pogniewane z Castrol (twierdzą że się zepsuł) i teraz kochają Shell, tak więc do wszystkich "M" dziś pewnie polecają SHELL HELIX ULTRA RACING 10W60.
Od 2015 roku BMW zaleca stosowanie oleju firmy Shell Helix Ultra o podobnych specyfikacjach. Dla silników Diesla zalecaną lepkością jest 5W/30, dla silników benzynowych 0W/40. Wyjątek stanowią silniki M-Power oraz silniki 4.4 i 5.0, dla których zaleca się stosowanie oleju o lepkości 10W/60.
Od 2015 roku BMW zaleca stosowanie oleju firmy Shell Helix Ultra o podobnych specyfikacjach. Dla silników Diesla zalecaną lepkością jest 5W/30, dla silników benzynowych 0W/40. Wyjątek stanowią silniki M-Power oraz silniki 4.4 i 5.0, dla których zaleca się stosowanie oleju o lepkości 10W/60.