Ok, przekonaliście mnie.
M3 to M3, będzie brakować audio, ale cóż, obroty dochodzące do 8k zrekompensują to.
Widzę, że przedział ok. 60k-65k PLN pozwala już szukać roczników 02,03.
Kilka pytań odnośnie eMki
-
- Posty: 193
- Rejestracja: śr mar 03, 2010 21:46
- Lokalizacja: Wyszków/WMA
- Kontakt:
Re: Kilka pytań odnośnie eMki
niewiem coscie sie tak uczepili audio , dla mnie jest wystarczajace
HK daje rade , wiadomo maniakow audio moze nie zadowolic , ale kto kupuje m3 dla audio 
jako ze tez posiadam m3 , polecam SMG


jako ze tez posiadam m3 , polecam SMG

Re: Kilka pytań odnośnie eMki
Ja bym raczej szykował min. 70k z przewagą do 80k, jeśli zależy Ci na aucie, na które nie wbiegło drzewo / słup, do jazdy, a nie do oglądania w serwisie (a części i serwis kosztują, serio).bober pisze:Ok, przekonaliście mnie.
M3 to M3, będzie brakować audio, ale cóż, obroty dochodzące do 8k zrekompensują to.
Widzę, że przedział ok. 60k-65k PLN pozwala już szukać roczników 02,03.
Już Ci napisaliśmy, że tych wozów nie kupuje się rocznikiem...
PS. być może będę wystawiał swoją (kobiecie się już nie podoba (wymyśliła ostatnio, że twarde siedzenia i tyłeczek "bidulkę" boli...a ostatnio przejechała się M5, cholera...


- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kilka pytań odnośnie eMki
Kwota, którą przyjmujesz, wystarczy raczej na auta z poczatku produkcji czyli 00-02r.bober pisze:Ok, przekonaliście mnie.
M3 to M3, będzie brakować audio, ale cóż, obroty dochodzące do 8k zrekompensują to.
Widzę, że przedział ok. 60k-65k PLN pozwala już szukać roczników 02,03.
Jak zdecydujesz się na SMG to kolega Hubert_e36 ma ciekawe auto na sprzedaż(wisi na allegro), a jak szukasz zadbanego manuala to odezwij się na PW.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: Kilka pytań odnośnie eMki
Bardziej doświadczeni koledzy już się wypowiedzieli. Ja troszkę napiszę od siebie, bo im więcej opinii, tym łatwiej podjąć decyzję:
1. Skrzynia biegów.
Mam manual, mam frajdę ze zmianiania biegów, zwłaszcza w samochodzie o sportowym charakterze, nie walczę o ułamki sekund, więc nie narzekam. O niuansach koledzy już pisali.
2. Jak z jazdą w zimie?
Tego jeszcze nie wiem... ;-) Na razie zainwestowałem w dobre opony. Moje krótkie doświadczenie pokazuje, że samochód wiele wybacza, więc liczę na to, że w połączeniu z rozsądkiem damy radę przejeździć zimę. Mam nadzieję, że Niemcy nie zrobili samochodu wyłącznie na lato...
3. Czy standardowe hamulce w M3 dają radę, czy lepiej szukać egzemplarzy z tarczami od CSL?
Dają radę, aczkolwiek te od CSL są lepsze. Kwestia czy się opłaca zmieniać.
4. Kwestia spalania
W mieście pali mi 14-15l. Na trasie pewnie zejdę od 11-12l. Jak na tę moc, spalanie jest bardzo rozsądne. Mazda 6 (2.0l, benz., 140 KM) paliła mi w mieście 11l.
5. Jak sprawa standardowego zawieszenie - jest dosyć twarde (w końcu to sportowe auto)?
Zawieszenie naprawdę fajne. Nie będziesz czuł każdego kamyka. Kumpel założył 18' do Civica i powiedział, że było bardziej twardo niż w M3. Myślę, że przyjemnie się rozczarujesz.
6. Sprawa audio - czy zestaw Harman Kardon oferuje dosyć dobrą jakość dźwięku?
Nie jestem audiofilem, ale moim zdaniem gra całkiem znośnie. Tyle, że ja wolę słuchać S54... ;-)
Generalnie hasło: "Sports car for everyday use" idealnie się tu sprawdza. Polecam! ;-)
1. Skrzynia biegów.
Mam manual, mam frajdę ze zmianiania biegów, zwłaszcza w samochodzie o sportowym charakterze, nie walczę o ułamki sekund, więc nie narzekam. O niuansach koledzy już pisali.
2. Jak z jazdą w zimie?
Tego jeszcze nie wiem... ;-) Na razie zainwestowałem w dobre opony. Moje krótkie doświadczenie pokazuje, że samochód wiele wybacza, więc liczę na to, że w połączeniu z rozsądkiem damy radę przejeździć zimę. Mam nadzieję, że Niemcy nie zrobili samochodu wyłącznie na lato...
3. Czy standardowe hamulce w M3 dają radę, czy lepiej szukać egzemplarzy z tarczami od CSL?
Dają radę, aczkolwiek te od CSL są lepsze. Kwestia czy się opłaca zmieniać.
4. Kwestia spalania
W mieście pali mi 14-15l. Na trasie pewnie zejdę od 11-12l. Jak na tę moc, spalanie jest bardzo rozsądne. Mazda 6 (2.0l, benz., 140 KM) paliła mi w mieście 11l.
5. Jak sprawa standardowego zawieszenie - jest dosyć twarde (w końcu to sportowe auto)?
Zawieszenie naprawdę fajne. Nie będziesz czuł każdego kamyka. Kumpel założył 18' do Civica i powiedział, że było bardziej twardo niż w M3. Myślę, że przyjemnie się rozczarujesz.
6. Sprawa audio - czy zestaw Harman Kardon oferuje dosyć dobrą jakość dźwięku?
Nie jestem audiofilem, ale moim zdaniem gra całkiem znośnie. Tyle, że ja wolę słuchać S54... ;-)
Generalnie hasło: "Sports car for everyday use" idealnie się tu sprawdza. Polecam! ;-)
Re: Kilka pytań odnośnie eMki
1. Skrzynia biegów.
Próbowałem oba - wybrałem MT.
2. Jak z jazdą w zimie?
M3 jeszcze nie jeździłęm, ale inne RWD na dobrych gumach radziły sobie nieźle. Problem pojawia się pod górkę, którą wyślizgały TIR-y, ale no risk no fun
3. Czy standardowe hamulce w M3 dają radę, czy lepiej szukać egzemplarzy z tarczami od CSL?
Mogłyby byc lepsze, ale same tarcze CSL to chyba za mało...
4. Kwestia spalania
Minimum 8,9 ale nie przekraczałem 5k RPM
5. Jak sprawa standardowego zawieszenie - jest dosyć twarde (w końcu to sportowe auto)?
Jest OK.
6. Sprawa audio - czy zestaw Harman Kardon oferuje dosyć dobrą jakość dźwięku?
Nie, ale B&O dają tylko do Audi
Dźwięk silnika jest lepszy niż audio
Próbowałem oba - wybrałem MT.
2. Jak z jazdą w zimie?
M3 jeszcze nie jeździłęm, ale inne RWD na dobrych gumach radziły sobie nieźle. Problem pojawia się pod górkę, którą wyślizgały TIR-y, ale no risk no fun

3. Czy standardowe hamulce w M3 dają radę, czy lepiej szukać egzemplarzy z tarczami od CSL?
Mogłyby byc lepsze, ale same tarcze CSL to chyba za mało...
4. Kwestia spalania
Minimum 8,9 ale nie przekraczałem 5k RPM

5. Jak sprawa standardowego zawieszenie - jest dosyć twarde (w końcu to sportowe auto)?
Jest OK.
6. Sprawa audio - czy zestaw Harman Kardon oferuje dosyć dobrą jakość dźwięku?
Nie, ale B&O dają tylko do Audi

Dźwięk silnika jest lepszy niż audio
Per pedes apostolorum