Witam
Jako że to mój pierwszy post to chciałby się przywitać i pozdrowić wszystkich M - kowiczów
Od jakiegoś czasu szukam m3 e46 i obejrzałem już kilka egzemplarzy, ale powiedzcie i czy regulacja luzów zaworowych przy przebiegach ok. 150 tyś km jest konieczna?
Sprawa jest taka że nie mieszkam w Polsce, a tutaj gdzie jestem nikt nie słyszał o reguacji zaworów, nawet ASO robi wielkie oczy, nie wspominając o właścicielach aut.
I jescze jedno, czy sprzęgło w m3 e46 chodzi dużo ciężej niż w powiedzmy 325?
Obecnie jeżdżę 325 i porównując to wielka różnica jest między nimi.
No chyba że te emki miały coś nie tak ze sprzęgłem.
Dzięki i pozdr
zakup m3 a regulacja luzów zaworowych
Re: zakup m3 a regulacja luzów zaworowych
To zależy. Luzy sprawdza się co chyba 60k km, ale nie zawsze trzeba je regulować. Regulacja sama w sobie jest dosyć prosta, tylko upierdliwa. Wątpię żeby jakiś przyzwoity mechanik miał z tym problem.przemo25 pisze:czy regulacja luzów zaworowych przy przebiegach ok. 150 tyś km jest konieczna?
Tak niestety jest. Po moich ostatnich doświadczeniach dochodzę do wniosku, że mając taki samochód trzeba mieć albo zaufanego mechanika, albo samemu nim być.przemo25 pisze:nawet ASO robi wielkie oczy, nie wspominając o właścicielach aut.
Re: zakup m3 a regulacja luzów zaworowych
witaj Przemo bardzo milo slyszec ze bedzie m3 w Saczu moze polatamy kiedys daj znac jak cos kupisz i powodzenia w poszukiwaniach
ja mam tez raczej twarde sprzeglo ale bmw tak z reguly pozdro

Re: zakup m3 a regulacja luzów zaworowych
A czy w m5 e39 też trzeba sprawdzać te luzy czy v8 radzi sobie bez tego?
Tak w sumie nie wiem do końca czy m3 czy m5, ale skłaniałbym się do tego który będzie w lepszym stanie.
Pzdr
Tak w sumie nie wiem do końca czy m3 czy m5, ale skłaniałbym się do tego który będzie w lepszym stanie.
Pzdr
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: zakup m3 a regulacja luzów zaworowych
Sprawdzenie i ewentualna regulacja luzów zaworowych powinna być wykonana przy każdej inspekcji II.