pukający most m3 e46
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn maja 30, 2016 12:37
- Auto: M3 e46
pukający most m3 e46
Witam
Proszę o poradę co najlepiej zrobić z walącym mostem przy zmianie biegów.M jest z 2003 z przebiegiem 230 000
Proszę o poradę co najlepiej zrobić z walącym mostem przy zmianie biegów.M jest z 2003 z przebiegiem 230 000
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: pukający most m3 e46
Witam,
Nie należy skupiać się na dyferencjale. Stuki najczęściej są sumą wszystkich luzów na na układzie napędowym. przy zmianie wektora siły elementy na których jest luz zaczynają poruszać się w kierunku przeciwnym i sumując luz dając puknięcie.
W dyferencjale można zmniejszyć luz międzyzębny do dolnej wartości dopuszczalnej. Natomiast jeśli jest już luz wewnątrz mechanizmu szpery to nie mam dostępu do żadnych elementów do naprawy tego.
Bardzo często w e46 połosie też są już mocno zmęczone. Z doświadczenia wiem regulacja dyfra pomaga połowicznie a efekt pukania zostaje całą powyższa wypowiedź odnosi się również do BMW e9X M3 tak przypadki są identyczne.
Czeka Cię wielka walka i duże koszta.
Nie należy skupiać się na dyferencjale. Stuki najczęściej są sumą wszystkich luzów na na układzie napędowym. przy zmianie wektora siły elementy na których jest luz zaczynają poruszać się w kierunku przeciwnym i sumując luz dając puknięcie.
W dyferencjale można zmniejszyć luz międzyzębny do dolnej wartości dopuszczalnej. Natomiast jeśli jest już luz wewnątrz mechanizmu szpery to nie mam dostępu do żadnych elementów do naprawy tego.
Bardzo często w e46 połosie też są już mocno zmęczone. Z doświadczenia wiem regulacja dyfra pomaga połowicznie a efekt pukania zostaje całą powyższa wypowiedź odnosi się również do BMW e9X M3 tak przypadki są identyczne.
Czeka Cię wielka walka i duże koszta.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn maja 30, 2016 12:37
- Auto: M3 e46
Re: pukający most m3 e46
Dzięki
Na razie wymieniam podporę wału bo się rozwaliła.Luz jest w dyfrze przy przegubie jednego koła.
Zobaczę co się zmieni po wymianie tej podpory.
Jeżeli będzie tak samo walić to nie mam pojęcia czy kupować używany dyfer czy da się go zregenerować
Na razie wymieniam podporę wału bo się rozwaliła.Luz jest w dyfrze przy przegubie jednego koła.
Zobaczę co się zmieni po wymianie tej podpory.
Jeżeli będzie tak samo walić to nie mam pojęcia czy kupować używany dyfer czy da się go zregenerować
Re: pukający most m3 e46
Właśnie regeneruje dyfer w mojej m3 e46 bo ma juz luz koszt +/- 1500zl
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: pukający most m3 e46
Luż w dyfrze to da się ustawić tylko między zębny.
Luz powstały z wypracowaniem mechanizmu szpery jest według mnie "nie" do kasacji.
Części nowych brak, wypytaj się mechaniora co on tam zamierza zrobić byś nie został zgolony za nic.
Luz powstały z wypracowaniem mechanizmu szpery jest według mnie "nie" do kasacji.
Części nowych brak, wypytaj się mechaniora co on tam zamierza zrobić byś nie został zgolony za nic.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: pukający most m3 e46
Autko stoi u znajomego malego z forum. Mechanik jak chwycil za polos to byl spory luz ruszajac do gory i na dol. Stwiedzil ze regeneracja wyeliminuje ten problem
Re: pukający most m3 e46
Witam piszę z zapytaniem gdzie znajdę dobrego mechanika który zna się na regeneracji mostu.BMW e46 m3 ?
- wojtasm5
- Posty: 361
- Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
- Auto: E36 M3EVO OE++
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Kontakt:
Re: pukający most m3 e46
Napisz jakie masz konkretne objawy kłopotów w dyferencjale.
Od mojego postu minęło kilka lat i wiedza została pogłębiona w sposób znaczący.
Od mojego postu minęło kilka lat i wiedza została pogłębiona w sposób znaczący.
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.
Re: pukający most m3 e46
ja mam delikatny luz na prawej półosi , robić? czy narazie nie ruszać?