Mam dylemat z moim ZCP. Wersja US z katami na kolektorach.
Kupiłem ostatnio kolektory EU i mam do tego końcowy SUpersprint Lightweight Race. Zastanawiam się co zrobić pomiędzy, de-cat czy jednak wkładać katalizator EU.
Cat EU ok 4k pln netto wyjdzie po upuście. Używki raczej bałbym się kupować.
De-cat zastanawiam się jak wpłynie na dźwięk, i przede wszystkim zapach za autem. Nie ukrywam że w aucie do dziczenia mam to w d, ale w weekendowym OEM+ może mnie irytować. Czuć cokolwiek? Dużo głośniej robi się na de-cat?
I gdzie oddać kolektor EU na "czyszczenie"? Macie jakiś sprawdzony zakład?
Wydech do S54 - kolektory, katy, końcowy
Re: Wydech do S54 - kolektory, katy, końcowy
Zrób decat i daj na strojenie, dźwięk będzie lepszy i mocy przybędzie, środkowy możesz dać supersprinta ( jedna wielka rura, taki długi x pipe)