Evolve - remap do E46 i E39

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: rypik » śr kwie 11, 2012 13:13

Każdy kupujący remap otrzymuje również kabel i oprogramowanie diagnostyczne + do pomiarów livedata ze wsparciem Evolve, nie ma możliwości zrezygnowania z tego kabla - jest przypisany do konkretnego VIN.

Ceny brutto (FV23%)

E46/E39 Alpha-N: 3800 brutto
E46/E39 Standard (tzn. do poprawnej pracy potrzebuje przepływek): 3000 brutto.

Oczywiście zarówno Standard jak i Alpha-N zawieraja wiele usprawnien opisywanych wyżej.

Możliwe dodatkowe opcje do E39 np. wyłączenie pompy powietrza, czujnika EGT w przefliftach.

Ceny do E90/E60 na pw.

Dzisiaj pierwsze polskie E39 dostanie soft, opiszę wrażenia wieczorem.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: Maros » śr kwie 11, 2012 14:55

Masz już tego RL? Może zmierz przed i po. Będzie fajnie widać co i jak. A jak nie masz to podjedź do mnie.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: --==maly==---- » czw kwie 12, 2012 20:36

I jak wrażenia po zmianie softu były pomiary?

mrfac
Posty: 58
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 13:57
Lokalizacja: warszawa

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: mrfac » śr kwie 18, 2012 11:41

Też czekam na jakieś "wrażenia" bo byłem zainteresowany programem.

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: Mickey » śr kwie 18, 2012 12:25

rypik pisze: Dzisiaj pierwsze polskie E39 dostanie soft, opiszę wrażenia wieczorem.
No gdzie ten opis z wrażeń :?: Minął tydzień i niektórzy się niecierpliwią ;)

m!xeR
Posty: 254
Rejestracja: wt paź 18, 2011 18:18
Auto: scirocco r
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: m!xeR » śr kwie 18, 2012 12:47

Może wrażenia nie spotkały się z oczekiwaniami i nie bardzo jest co opisywać ?

Frank
Posty: 52
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:11
Lokalizacja: Poznań

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: Frank » śr kwie 18, 2012 13:48

Powiem szczerze,ze tez chetnie bym zobaczył. Moze nie tylko wykresy z RL ale i jakies pomiary przed i po na hamowni.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: rypik » śr kwie 18, 2012 16:08

Cierpliwości

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: kostek_ja » śr kwie 18, 2012 17:34

Mam fajną informację z ESS'a, evolve pewnie też może tak zrobić, więc to raczej nie OT :)

Mnie osobiście irytuje temat przepływki gdyż nigdy nie wiadomo czy działa poprawnie, a kosztuje nie mało. Można przejść na alpha-N nie zmieniając nic, jedyne co musimy zrobić to przeciąć jeden kabelek od przepływki i będzie śmigać. Oczywiście mocy to nie doda, ale za to niedomagajaca przepływka nie będzie jej zmniejszać :)

Niestety alpha-N jest droższe.

Może to oczywiste, ale mi się zawsze wydawało iż nie można ot tak przejść na alpha-N :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: Venom » śr kwie 18, 2012 22:36

W ECU są mapy napełniania wpisane na sztywno. Jak odetniesz (odepniesz) przepływkę to auto nadal będzie jeździć biorąc masę powietrza właśnie z tych map. Mapy te są dosyć starannie napisane, ale dla nowego silnika. Nie kojarzyłbym tego zabiegu z alpha-n :)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: kostek_ja » śr kwie 18, 2012 22:40

Venom nie wiem za bardzo na czym polega alpha-N ale chyba mnie źle zrozumiałeś. Mówię o wgraniu oprogramowania alpha-N i do tego takie trochę prostackie wycięcie przepływki.

Ogólnie chciałbym się pozbyć przepływki, ale nie chcę inwestować w dolot, tylko w sam program.

Program + wycięcie przepływki wystarczy czy nie?

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: --==maly==---- » pn lis 19, 2012 21:09

No i jak efekty Evolve ma ktoś program od nich w e39 lub e46?
Po forach mają bardzo pozytywne opinie w E46 moc rośnie głównie powyżej 5000obr/min a różnica w osiągach wychodzi dość fajna bo auto ciągnie lepiej/nabiera mocy aż do odcinki dzięki czemu przy maksymalnym przyspieszeniu po każdej zmianie biegu wkręca się lepiej.
Różnica między serią a tym bardzo zauważalna w wyścigu mimo,że na hamowni zazwyczaj tylko +10km zamiast obiecywanych okolic +20km.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: rypik » pn lis 19, 2012 21:57

Mały napewno jest jedno ciągle żywe E39 (forumowicz ze stolicy) które nawet się było się wyhamować (z bardzo fajnym efektem) zapytam czy życzy sobie wrzucenia wykresu na forum. E46 nie znam, E60 znam (wyhamowane), E90 znam (niewyhamowane, będzie wyhamowane).

Wszystkie wyhamowane samochody oczywiście jeżdzą trochę szybciej (wdg. RL) no ale przecież taki miał być efekt ? :)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: --==maly==---- » pn lis 19, 2012 22:05

Niby musi ale nie zawsze tak jest jednak Evolve ma bardzo dobre opinię ciekawy jestem wykresów.
Jak właściciel nie będzie miał nic przeciwko zamieść Rypik co tam udało się shamować.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Evolve - remap do E46 i E39

Post autor: rypik » pn lis 19, 2012 22:10

Z praktycznych pomiarów owe E39 100-200 w 9,8-10,4. Na standardowych kołach. Mierzone przy przy 8-9 stopniach oidp więc chyba identyko jak ostatnio na S8.

ODPOWIEDZ