Otto Zimmermann

Re: Otto Zimmermann

Postprzez Venom » N kwi 25, 2010 18:04

Dino444 napisał(a):A ja juz pisalem na temat zakupu grupowego odnosnie ori tarcz do E34 (345mm) w cenie okolo 1100zl za dwie szt!!!!!! I co i zero odzewu. Panowie zastanowcie sie i dajcie znac moja oferta jest nadal aktualna. Jesli bede kupowac tarcze to ori bo innych nie chce.

Rozumiem, w sumie to zastanawialem sie nad Twoja oferta. Musze jeszcze pomyslec :)
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Otto Zimmermann

Postprzez Venom » Wt kwi 27, 2010 16:46

Dino444 jaki jest czas realizacji i warukni zakupu? Co jak sie nie zbiora 4 osoby ?
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: Otto Zimmermann

Postprzez Dino444 » Wt kwi 27, 2010 18:45

wygla da to tak ze ptrzebne sa 4 osoby na taki zakup zeby cena opadla o 20% do tych 1100zl. Czas realizacji jakis tydzien zanim sciagna te tarcze tutaj. A potem to juz w zaleznosci kiedy jakis znajomy lub ja bede do PL sie wybieral zeby je do kraju dowiesc bo nie wiem czy bedzxie sens je wysylac poczta z UK. Wiec jesli bede mial te cztery osoby to zaraz tam szybko lece zalatwiac.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Dino444
 
Posty: 1341
Dołączył(a): So maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford

Re: Otto Zimmermann

Postprzez Venom » N lip 04, 2010 15:23

Ok, ja juz tarcze dla siebie zakupilem. Jakby ktos chcial kupic cos z oferty Zimmermanna to zawsze sluze pomoca. Pan ze sklepu z ktorym nawiazalem kontakt obiecal dobre ceny przy kolejnych zakupach.

Pozdrawiam wszystkich.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3181
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Poprzednia strona

Powrót do Zakupy grupowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość