Evolve - remap do E46 i E39
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Mały - nie użył bym słowa oszustwo. Raczej tak: świadomy (choć troszeczkę żeby zrozumieć ten bełkot w tym wątku) user zrozumie skąd się bierze różnica w reakcji, etc.
Nieświadomy - pomyśli, że te ekstra 20nM to szał pi..dy stąd taka różnica.
Nieświadomy - pomyśli, że te ekstra 20nM to szał pi..dy stąd taka różnica.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Taki sam zabieg stosują producenci aut w ich wynalazkach pod różnymi guzikami, które po przełączeniu łeb urywają. To jest bardzo prosta sprawa:
dajmy na to 20% pedału przy danej prędkości silnika odpowiada 100Nm obciązeniu i wystarczy zmienić tą wartość na 150Nm. Jadać z z tym położeniem pedału naciskamy guzik i mamy request o 50Nm większy, mimo, że zapłon i inne parametry pracy silnika pozostały seryjne.
Dla mnie to jest śmieszne, a ludzie się podniecają, ale tak jest
dajmy na to 20% pedału przy danej prędkości silnika odpowiada 100Nm obciązeniu i wystarczy zmienić tą wartość na 150Nm. Jadać z z tym położeniem pedału naciskamy guzik i mamy request o 50Nm większy, mimo, że zapłon i inne parametry pracy silnika pozostały seryjne.
Dla mnie to jest śmieszne, a ludzie się podniecają, ale tak jest

Re: Evolve - remap do E46 i E39
A jak zatankują v-power to dodatkowo z 20kucy dojdzie:)Venom pisze:Taki sam zabieg stosują producenci aut w ich wynalazkach pod różnymi guzikami, które po przełączeniu łeb urywają. To jest bardzo prosta sprawa:
dajmy na to 20% pedału przy danej prędkości silnika odpowiada 100Nm obciązeniu i wystarczy zmienić tą wartość na 150Nm. Jadać z z tym położeniem pedału naciskamy guzik i mamy request o 50Nm większy, mimo, że zapłon i inne parametry pracy silnika pozostały seryjne.
Dla mnie to jest śmieszne, a ludzie się podniecają, ale tak jest
I potem takie wozy po pomiarach mają 4s szybchej od 0 do 200

- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Evolve - remap do E46 i E39
No i mamy czarno na białym co i jak z programem Evolve w E46 M3 na przykładzie mojej poprzedniej M3.
Nowy właściciel najpierw zmierzył auto po zakupie wynik 335KM potem po remapie Evolve 357HP więc wydaje mi się,że warto zainwestować w remap.
viewtopic.php?p=64763&sid=4a6216898d6ae ... 2ab3#64763
Szkoda tylko,że nie ma przyrostu w średnim zakresie wszystkie zyski są między 7000-8000obr/min jednak fajnie jak emka ciągnie do końca wciąż nabierając mocy.
Nowy właściciel najpierw zmierzył auto po zakupie wynik 335KM potem po remapie Evolve 357HP więc wydaje mi się,że warto zainwestować w remap.
viewtopic.php?p=64763&sid=4a6216898d6ae ... 2ab3#64763
Szkoda tylko,że nie ma przyrostu w średnim zakresie wszystkie zyski są między 7000-8000obr/min jednak fajnie jak emka ciągnie do końca wciąż nabierając mocy.
Re: Evolve - remap do E46 i E39
to co, kto chce uporządkować Evolve'a u nas i koledzie Finowi zaaplikował softa ? 

Pozdrówka!
Re: Evolve - remap do E46 i E39
odkopię gdzie można zrobić remap evolve w polsce ??
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Nie latwiej kupic ecuworxx od martyna? Tam moans dokupic remap evolva
Re: Evolve - remap do E46 i E39
Zamawia ktoś aktualnie z checia się podłączam