E28 M535i

Re: E28 M535i

Postprzez mateush » Pn lut 16, 2009 02:08

Spoko, nikogo nie sploszylem, wszystko zostalo wyjasnione przez PW.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
mateush
Site Admin
 
Posty: 1239
Dołączył(a): Pt paź 06, 2006 18:53
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 997TT

Re: E28 M535i

Postprzez siwy » Pn lut 16, 2009 11:07

mateush napisał(a):Spoko, nikogo nie sploszylem, wszystko zostalo wyjasnione przez PW.

:mrgreen:
... to może "odstanie" mi się z powrotem :wink:
ONLY ///M
siwy
 
Posty: 52
Dołączył(a): So paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL

Re: E28 M535i

Postprzez Marcin_Os » Pn lut 16, 2009 21:07

Bart E28 napisał(a):Nie mam zamiaru oszczędzać kilkuset złotych żeby jedna lub dwie części spaprały końcowy efekt.Wiadomo że to z czasem przeradza się w obsesje bo zużytych części jest coraz dłuższa lista ale wyjmowanie oryginałów z pudełeczek i przykręcanie rekompensuje dziurę budżetową... :grin:


Skąd ja to znam :mrgreen: Mam to samo, każda śrubka opisana z numerkiem części ułożona w szeregu i pokompletowana co do czego, do tego kontrola jakości każdego elementu przez mojego kota.
A później tylko szelest rozrywanej folijki lub otwieranie czyściutkiego pudełeczka (bajka) i jest pięknie :-P .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: E28 M535i

Postprzez SyTy » Wt lut 17, 2009 16:41

Bardzo ładny rekin, powodzenia w renowacji, i oby grosza starczyło bo widze że szeroko jedziesz ;)
No Fear - No Fun!
SyTy
 
Posty: 710
Dołączył(a): Pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: E28 M535i

Postprzez bawarczyk M535i » Śr lut 25, 2009 22:07

PIEKNIE, PIEKNE, PIEKNIE ;) POWODZONKA BART!
bawarczyk M535i
 
Posty: 8
Dołączył(a): N lut 22, 2009 16:03
Lokalizacja: Tomaszów Maz

Re: E28 M535i

Postprzez ur-arek » Pt maja 29, 2009 10:46

..........
Ostatnio edytowano So maja 30, 2009 10:36 przez ur-arek, łącznie edytowano 1 raz
ur-arek
 

Re: E28 M535i

Postprzez Camil » Pt maja 29, 2009 11:19

Piszesz, ale sam nie wiesz co. Jakich pieciu przepustnic. Z roznic to jest taka, ze w m5 byl motor m88, s38 a w m535 byl m30. I nie rozwodzimy sie o komponentach silnika. DC71 - bez kata 218hp, DC51 - kat, 186Hp.
Camil
 
Posty: 1180
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 13:32
Lokalizacja: Torun
Auto: e36s54

Re: E28 M535i

Postprzez ur-arek » Pt maja 29, 2009 12:29

............
Ostatnio edytowano So maja 30, 2009 10:36 przez ur-arek, łącznie edytowano 1 raz
ur-arek
 

Re: E28 M535i

Postprzez Camil » Pt maja 29, 2009 13:37

Nie obruszaj sie, bo nie ma o co.
Camil
 
Posty: 1180
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 13:32
Lokalizacja: Torun
Auto: e36s54

Re: E28 M535i

Postprzez siwy » N wrz 13, 2009 09:45

Bart by oponował... ale niech niedowiarki widzą. :mrgreen:
Gwoli przypomnienia - Klik i jechać do osatniej fotki...
ONLY ///M
siwy
 
Posty: 52
Dołączył(a): So paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL

Re: E28 M535i

Postprzez Venom » N wrz 13, 2009 10:00

Bardzo duzo pracy. Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Czekam na efekt koncowy.
Avatar użytkownika
Venom
Moderator
 
Posty: 3182
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 13:07
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi

Re: E28 M535i

Postprzez siwy » N wrz 13, 2009 10:15

Venom napisał(a):Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?


Nie mam pojęcia... ale może Bart jednak coś napisze... :-)
ONLY ///M
siwy
 
Posty: 52
Dołączył(a): So paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL

Re: E28 M535i

Postprzez ravaglia » Śr wrz 16, 2009 10:28

wspaniały rozmach i perfekcjonizm....naprawdę należy się szacunek :cool:

widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX

1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
ravaglia
 
Posty: 85
Dołączył(a): Śr mar 14, 2007 20:37
Lokalizacja: RADOM

Re: E28 M535i

Postprzez siwy » Śr wrz 16, 2009 15:56

ravaglia napisał(a):widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów

Z tego co wiem założenie było takie, żeby odrestaurować coś czym da się jeździć codziennie.
Dalej... idąc tym tokiem...
E28 M5 byłoby szkoda jeździć codziennie... ale co najistotniejsze... remont E28 M5 przeprowadzany z takim rozmachem jak remont tego M535i pochłonąłby min. 2x tyle mamony - chodzi głównie o silnik a przyjdzie jeszcze zawieszenie...
:-D
ONLY ///M
siwy
 
Posty: 52
Dołączył(a): So paź 14, 2006 19:03
Lokalizacja: Złotów / PZL

Re: E28 M535i

Postprzez Bart E28 » Cz wrz 17, 2009 20:17

Venom napisał(a):Bardzo duzo pracy. Widze ze buda byla piaskowana... jaki koszt takiej operacji ?
Czekam na efekt koncowy.


Piaskowanie to koszt 500-1000 w zależności od ilości rdzy do zdjęcia :wink:


ravaglia napisał(a):wspaniały rozmach i perfekcjonizm....naprawdę należy się szacunek :cool:


Bardzo Dziekuje

ravaglia napisał(a):widać "niemałe" środki zainwestowane w odbudowę
ale jednak rozsądniej było wybrać do restauracji coś bardziej rasowego niż M535
z różnych wzgledów
w każdym bądż razie gratulacje


Rozsądniej :?: :roll:
Nie mam parcia na M5.Gdyby tak było to z pewnością odkładał bym kasę na taki model.M535i kupiłem celowo i niczego mi w nim nie brakuje.Nie ma to nic wspólnego z użytkowaniem auta bo to również będzie wyprowadzane okazjonalnie.Do tego czy M535i jest eMką czy jak to nazwałeś jest "rasowe" nikogo przekonywać nie mam zamiaru.
Najważniejsze że nie dla wszystkich M88 pod maską jest wyznacznikiem opłacalności odratowania ciekawego auta.
Bart E28
 
Posty: 5
Dołączył(a): So lut 14, 2009 16:36
Lokalizacja: Z miasta

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość