S85 <3 cudo chociaż dla mnie to była najboleśniejsza lekcja motoryzacji w kontekście finanse-awaria
Ale miazga totalna.
A co do M50 turbo, to akurat rozumiem koncepcję. Życzę jak najszybszej realizacji Dźwięk to prawda - S55 nie ma takiego i kropka
E-36 Coupe M50B30 Turbo
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Thx. Co do S85 to mam taką wizję: poczekam sobie spokojnie aż obecne tematy w toku przestaną drenować mój budżet, który mogę na takie zabawy przeznaczyć. I wtedy nie mogę wykluczyć, że wpakuję się w taki czy inny sposób w ten silnik. Przy czym mając świadomość czym to się je to wolę chyba ogarniać panewki, nastawniki przepustnic, vanosów i inne kwiatki w budzie w której już siedział przy zakupie a nie w kolejnym swapie, przez który, jeszcze nawet nim coś się wyrąbie przy samym silniku, znowu przybędzie mi siwych włosów od składania.
Podsumowując: jeśli w ogóle już to może po prostu trzeba kiedyś będzie kupić M6.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Przyszla tez nowa hydrolapa Swagier. 470pln z przesylka. Stara ledwo przejechala 200km podczas ktorych byla uzyta 20 razy moze ale przez wieczne kombinacje warsztatowe nie tylko sie poobijala i usyfila ale na domiar zlego zgubila sie sama pompa. Tutaj uchwyt w wersji odkrecanej u podstawy oraz ze zintegrowanym zbiorniczkiem.
Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo
Zamowilem nowy dolot K&N wraz z oslona. Foto z ogloszenia. Na jakies ekstra przyrosty nie ma co liczyc, choc kto wie, razem z wydechem i strojeniem cos tam moze wpadnie. Glowna motywacja jest jednak dzwiek.
Wpadly tez nowe slizgi tylnego zderzaka z ASO. Jest tez elektryczna pompa wspomagania z Astry II - TRW po regeneracji. 500 + 100 za poduszki oraz przewody, z ktorych wykorzystamy tylko gwinty do zakucia wlasciwych.
Wpadly tez nowe slizgi tylnego zderzaka z ASO. Jest tez elektryczna pompa wspomagania z Astry II - TRW po regeneracji. 500 + 100 za poduszki oraz przewody, z ktorych wykorzystamy tylko gwinty do zakucia wlasciwych.