BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » sob lis 11, 2017 13:26

Jeżeli m2 comp będzie miała to co piszesz będzie rewelacja.
Co do szumu z szyb w seriach 6 też nie ma ramek a nawet przy 250 masz ciszę jak w drzwiach z ramkami dlatego dziwi mnie tak słabo rozwiązana sprawa w serii 4.

Sorry za off topic.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » sob lis 11, 2017 13:55

reithan pisze:Spokojnie, wielkimi krokami nadchodzi M2 Competition z silnikiem, fotelami i kilkoma innymi elementami z M4. :)
Jeśli zejdą z wagą to będzie to mega propozycja. Choć o dobrych kilkadziesiąt tyś. PLN będzie droższa od obecnej M2.

Awatar użytkownika
LINKIN
Posty: 155
Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
Auto: M6 F13 LCI
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Kontakt:

Re: BMW M4 2017

Post autor: LINKIN » sob lis 11, 2017 14:20

Podczas jazd testowych instruktor mówił mi że M2 jest łatwiejsze i bardziej przewidywalne w poślizgu niż M4. Stwierdził, że przede wszystkim to zaleta mniejszej mocy.
Odnośnie M2
January 2018: M2 CS ordering process starts
March 2018: M2 CS goes into production | S55 engine | 410 hp | no limited edition
March 2019: M2 GTS goes into production | S55 engine | 450 hp | limited edition/production (the '999' figure has been heard, but could change)

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » sob lis 11, 2017 20:48

LINKIN pisze:Podczas jazd testowych instruktor mówił mi że M2 jest łatwiejsze i bardziej przewidywalne w poślizgu niż M4.
Też tak słyszałem od dilera.
Szwy wyglądają tak:
Obrazek

Wygląda to jak Dakota poniżej:
Obrazek

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » sob lis 11, 2017 21:46

Czyli deska jest obszyta sztuczną skórą jak w każdej F01 fajnie lepiej niż plastik.

reithan
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 17, 2013 13:46
Lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW M4 2017

Post autor: reithan » sob lis 11, 2017 23:00

Juras pisze:
reithan pisze:Spokojnie, wielkimi krokami nadchodzi M2 Competition z silnikiem, fotelami i kilkoma innymi elementami z M4. :)
Jeśli zejdą z wagą to będzie to mega propozycja. Choć o dobrych kilkadziesiąt tyś. PLN będzie droższa od obecnej M2.
W Stanach różnica wyniesie około 10 000 - 12 000 dolarów. Fotele z M4 będą w opcji, nie w standardzie.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » ndz lis 12, 2017 00:58

--==maly==---- pisze:Czyli deska jest obszyta sztuczną skórą jak w każdej F01 fajnie lepiej niż plastik.
Jestes pewny? W dotyku jest jak typowy miękki plastik deski. Ale sam juz nie wiem.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M4 2017

Post autor: OLSZI » ndz lis 12, 2017 01:34

Tutaj u Ciebie jest plastik 100% jak jest skórą obszyta inaczej wygląda.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW M4 2017

Post autor: --==maly==---- » ndz lis 12, 2017 10:07

Nie rozumiecie to jest plastikowa skóra sztuczna ale wrażenie robi dużo lepsze niż zwykła deska a do tego sposób szycia masz identyczny jak przy rozszerzonej skórze. Oczywiście że przy rozszerzonej skórze jest lepiej bo wtedy na desce masz prawdziwą skórę gładką chyba nappę ale tutaj i tak fajnie,że zrobili takiego fejka. Widocznie wzieli do siebie narzekania klientów na jakość.
Na boczkach też masz jakieś szwy?
Tu deska f01 wydaje mi się że to taki sam materiał oczywiście to podstawowa deska bo można było zamawiać prawdziwą skórę.

Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » ndz lis 12, 2017 12:55

Obrazek

Tutaj też jest polift, ale ma tapicerkę carbonową i nie ma przeszycia. Może jak jest pełna skóra na fotelach to z automatu dają sztuczną na deskę? Zbadam ten temat.

Michalll1
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 05, 2017 11:45
Auto: M4

Re: BMW M4 2017

Post autor: Michalll1 » ndz lis 12, 2017 13:02

Niestety w mocno niesprzyjających warunkach ale odebrana.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » czw lis 23, 2017 20:48

Gratulacje. Tylko teraz musisz sobie swoj watek zalozyc :P I chodz polatac zanim snieg na dobre spadnie.

OLSZI
Posty: 727
Rejestracja: ndz lut 23, 2014 23:53
Auto: BMW M3 e46

Re: BMW M4 2017

Post autor: OLSZI » czw lis 23, 2017 23:15

Do białego to obowiązek carbony od razu przód i tył będzie kozak.

Michalll1
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 05, 2017 11:45
Auto: M4

Re: BMW M4 2017

Post autor: Michalll1 » pt lis 24, 2017 06:41

Dzieki, dzisiaj jadę do Poznania także trochę go dotre. Przyszly tydzień to jeszcze realny termin, żeby pośmiagac w dodatnich temperaturach.

Z tym watkiem to sorry za zdjęcia, już nie kradne Twojego ;).

Co do karbonu to mimo wszystko chciałbym się teraz nacieszyć tym co mam, a jak mi przejdzie euforia to coś podzialam.

Juras nie wydaje Ci się, że samochód staje się mocniejszy z kazdym przejechanym kilometrem na dotarciu?

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: BMW M4 2017

Post autor: Juras » pt lis 24, 2017 21:01

Nie. Na dotarciu jak pisalem - lajtowo, a pozniej bylo skokowo wow jak pierwszy raz ja przetargalem juz po. :D oszczedzaj ja teraz, a nie pozalujesz. Pamietaj, zeby na autostradzie nie jezdzic ze stalymi obrotami - caly czas lekko zwalniaj i przyspieszaj, delikatnie redukuj i w gore. Do 5,5k obrotow max, ale mozliwie szeroko po obrotach caly czas. I wylaczaj zawsze ten durny system start-stop. Osatnia rzecza, ktorej potrzebuje ten silnik na dotarciu to ciagle gaszenie i zapalanie co 100m na kazdych swiatlach :roll:

PS Wiem, ze sa rozne szkoly. Jedna mowi o pelnym ogniu juz od dilera. Kazdy robi jak uwaza. 2kkm czy nawet 5kkm szybko zlecialo i nie zaluje, z brakiem konsumpcji oleju wyszlo idealnie. Pozostalo ja tylko shamowac, choc nie przewiduje zadnych dziur w mocy.

ODPOWIEDZ