E-36 Coupe M50B30 Turbo

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Postprzez Juras » Wt lip 10, 2018 23:41

Jak to przy projektach bywa - z poslizgliem ale najwazniejsze, ze w koncu sa efekty. Jeszcze troche przed nami. Konczymy silnik, tlumik zrobilo MG ale trzeba pospawac reszte wydechu, brakuje akumulatora i kilku detali. Niestety nie udalo sie zmontowac fajnego fotostory krok po kroku :? ale lepsze takie foto niz zadne. Co jak co - srodek zamiata i wyszedl dokladnie tak jak chcialem, choc musze ostatecznie skontrolowac na zywo. Zaciski nie są różowe jak wyszły na foto tylko fiolet zbliżony do nadwozia.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Juras
 
Posty: 170
Dołączył(a): Pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Postprzez Juras » Śr lip 11, 2018 13:35

Obrazek Obrazek Obrazek

Nie wyszlo chyba najgorzej. Zarowki trzeba wymienic na srebrne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Juras
 
Posty: 170
Dołączył(a): Pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Postprzez Juras » Śr lip 18, 2018 19:43

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Juz podobno w samochodzie. Czekam na finalizacje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Juras
 
Posty: 170
Dołączył(a): Pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Postprzez Juras » So lip 28, 2018 13:37

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Nareszcie widac koniec. Niestety wciaz jeszcze cos tu i tam do poprawki i w efekcie samochod wciaz nieodebrany. Spasy lampy + kierunki wolaja o pomste do nieba. Albo da sie to poprawic, albo taka lampa / kierunek (dziwne, bo oba depo, wiec powinno lepiej spasowac, moze i chiniol ale na fotkach w sieci nie ma takiego balaganu w szparach). Tak czy inaczej trzeba to rozwiazac nawet jesli bede mial kupic nowe elementy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Juras
 
Posty: 170
Dołączył(a): Pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Re: E-36 Coupe M50B30 Turbo

Postprzez Juras » So sie 04, 2018 15:17

Obrazek Obrazek

W międzyczasie padła pompa paliwa więc została zakupiona nowa, przy okazji wleciały nowe przewody paliwowe oraz nowe okablowanie samej pompy. Wyrąbał się wysprzęglik, więc został podmieniony na inny oraz musiał zostać rozebrany mechanizm wycieraczek, które odmówiły posłuszeństwa. Do tego doszedł problem z wiązką jednej z tylnych lamp ale już jest niby ok. Klimatyzacja nie działa, trzeba kupić nowy osuszacz ale tym zajmie się już zakład klimatyzacji. Wlecą też nowe oringi, sprawdzimy szczelność, jeśli wszystko będzie ok, to do nabicia i jazda. Most został na małej głowie z iS + spaw. Jak się rozleci to będę myślał co i jak, a szansa jest, że jeśli został dobrze pospawany to jakiś czas wytrzyma. Przełożenie 3,45 (ori 325 to 3,15) więc samochód powinien dodatkowo lepiej się zbierać.

W późniejszym terminie, wiadomo:
- klatka (rollbar? :roll: )
- turbo

Z rzeczy do zrobienia / poprawek po tym jak w końcu odbiorę i się chwilę nacieszę:
- klima j.w. + rozważam zakup drugiego kompresora po/do regeneracji, dla św. spokoju
- zabezpieczenie podłogi + wzmocnienie mocowań tylnego wózka
- tylny zawias (obecny jest sztywny, nie stuka, ale chce wsadzić odmalowane proszkowo wahacze i poskładać wszystko na poliuretanach)
- spasowanie przednich lamp/kierunków
- zaślepki halogenów
- carbonowa konsola środkowa (mieszek z alcantary już jest, oczywiście przeszyty żółtą nicią)
- lusterka ACS
- usunięcie błędów OBC - ze względu na brak postojówek przednich (ringi są pomalowane na czarno i odpięte), o dziwo tylne depo też wywalają jakiś błąd :roll:
- póki co po wycięciu katów (prosta rura) został wykorzystany stary układ wydechowy z M50B25 (+ oczywiście nowy końcowy MG). Wizualnie od spodu wygląda to kiepsko, swoją rolę ma jednak podobno spełniać. Kusi mnie wywalenie tego złoma i zrobienie reszty układu w MG, ale chyba wstrzymam się do turbo - wystarczy że drugi raz będę musiał zapłacić za końcowy.
- klepanie tylnego rantu + dystans
- obniżenie obecnie nie jest zbyt duże - mniej więcej na równo błotnik z górą opony. Jak to nowy gwint - pewnie coś jeszcze siądzie. Jak się uleży to zdecyduję czy zjedziemy jeszcze w dół.
- hamownia - ma mieć minimum taką moc jak M54B30, czyli 231 KM. Górna granica to niby 260 ale nie ma się co nastawiać. 240 będzie już super.
- podstawowy detailing + kwarc
Obrazek
Avatar użytkownika
Juras
 
Posty: 170
Dołączył(a): Pn gru 26, 2016 12:22
Auto: M4 LCI ZCP 6b; M50B30 E36coupe

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron