Z3 Coupe M-Power

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: wania » wt sie 21, 2012 19:55

V1 za 2499zl wiec nie wybrzydzalem :mrgreen:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: kostek_ja » wt sie 21, 2012 20:14

Tyle co para amorków w ASO :)

Do twojego użytku chyba najlepsza opcje, szczególnie za tą cenę. Regulacja fajna rzecz, ale tylko pod warunkiem że chce ci się w to bawić. W innym wypadku to zbędny bajer.

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: wania » wt sie 21, 2012 20:16

mam zamiar ustawic raz i juz nie ruszacm a na glebie mi nie zalezy. powinno byc lepiej niz na serii.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: kostek_ja » wt sie 21, 2012 20:54

Myślałem o regulacji tłumienia :)

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: wania » śr paź 03, 2012 20:45

zaciski od E31 840CI :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: wania » pn sty 07, 2013 18:19

...
Ostatnio zmieniony pn lis 04, 2013 00:21 przez wania, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 360
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: jackson » pn sty 07, 2013 20:29

Na jakie mody jedzie?
ZJAR

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: Krystian » pn sty 07, 2013 20:43

W takim brudnym ubraniu na skory?
A fuj :roll:

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: wania » pn sty 07, 2013 20:59

jackson, juz wrocil 8) nic grubego, jak sie wszystko posklada zapodam fote...

Krystian, "wypsikal" sie kompresorem zanim usiadl wiec skora nic sie nie stalo a i tak sa czarne ;)

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: Marcin_Os » pn sty 07, 2013 22:48

Wania, powodzenia :)
już niedługo też mnie to czeka :roll:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 316
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: Mickey » pn sty 07, 2013 22:51

Jeden zabieg "Gliptonem" i po roboczym ubraniu na skórach nie będzie śladu :lol:

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: Maros » pn sty 07, 2013 22:57

Fajnie wygląda w wersji "stripped" :)

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: boogie » wt sty 08, 2013 02:01

Sugeruje jakoś po ludzku zabezpieczyć wnętrze skoro nie ma szyb i drzwi, bo potem juz nigdy tego nie doprowadzisz do ładu, i zawsze będzie syf i auto jak od złomiarza......
Pozdrówka!

Dino444
Posty: 1342
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: Dino444 » wt sty 08, 2013 09:50

Ładnie Waniek kaloszka rozpieszczasz;) będzie się trzeba w końcu ustawić na jakieś oglądanie podziwianie po tych zabiegach.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
maksss
Posty: 26
Rejestracja: pt lip 16, 2010 07:45
Auto: S65
Lokalizacja: Krk

Re: Z3 Coupe M-Power

Post autor: maksss » wt sty 08, 2013 19:11

boogie pisze:Sugeruje jakoś po ludzku zabezpieczyć wnętrze skoro nie ma szyb i drzwi, bo potem juz nigdy tego nie doprowadzisz do ładu, i zawsze będzie syf i auto jak od złomiarza......
dokładnie, bo aż serce boli :roll:
ALPINA D3 020

ODPOWIEDZ