Strona 3 z 4
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 00:38
autor: Smok
mateush pisze:No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
A kurde. Wiedziałem, że coś nie gra:/
Ale z drugiej strony, na ćwiartkę tak się chyba właśnie robi pomiary. Czy nie?
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 01:09
autor: tom_kulturysci
zajebista fura!
gratulacje nabycia teg ocuda!
p.s. mam nadzieje ze kiedys przewieziesz.....
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 01:26
autor: Smok
mateush pisze:No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
Poszukałem w necie i znalazłem dla M5- 0-12" - ok 0,4 s
Więc 0-100 km/h byłoby ok 4,7
a 0-400m, 12,74 s.
Jak na zimówki to chyba nadal OK.
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 10:20
autor: Pablo
Codziennie jak rano jade do pracy to spotykam dwie takie M5, jedną ciemnogranatową (nie wiem jaka nazwe BMW wymyslili dla tego koloru
) a druga własnie Interlagos Blau. Cos pięknego, tez sobie kiedys taki kupie
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 11:27
autor: ///M3
Tomas_M5 pisze:nie rozumiem, dalczego automat robi to wolniej niż wtedy kiedy jest to sterowane recznie? jaki jest powód?
Powód jest taki, że tryb S6 możesz zapodać tylko wtedy jak masz całkiem wyłączone DSC. Skrzynia wtedy maksymalnie zapina każdy wyższy bieg bez żadnych uślizgów czy wydłużań.
Ten automat jest do spokojnej jazdy po mieście czy trasie a nie do wyścigów. SMG to skrzynia tak naprawdę manualna ze sterowaniem hydraulicznym.
Porównaj jazdę S6 z Automatem 5 (czyli z najszybszym automatem) raz jeszcze, kręć ją do końca i na maksa i zobaczysz różnicę. Czuć to naprawdę. Przy zmianach biegów na S6 jest straszne uderzenie w plecy w niższych trybach nie ma.
Każdy inny tryb pracy (wolniejszy) możesz włączyć z DSC ON lub DSC MDM a "szóstki" niestety nie.
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 16:07
autor: Smok
mateush pisze:No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
Na szybko strzeliłem dziś jeden przejazd - bez rolloutu: wynik 4,729
Natomiast to co mi dało bardzo do myślenia, to jak ustawiłem sobie drzewko startowe. I wyszło szydło z worka. Czas reakcji - 1,29 sek. I tu mnie pewnie Tomas rozwalał.
Re: Moje E60 M5
: pn gru 11, 2006 21:15
autor: Adamu
///M3 to Ciebie można czasami spotkać na S. w aucie oblebionym Bawarią?? m.in. 330 diesel jak pamietam, chyba jeszcze raz siakimś kombi. Tak OT
Co do konsumpcji oleju jestem troszke zaskoczony... Dopracowanie silnika winno być idealne więc w którym miejscu to tyle zjada.
Pierścienie... Nie rozumiem.. Ma to jakiś cel czy zwyczajnie nieszczelność, wada konstrukcji-nawet nieumiejętne dotarcie nie powinno sprawiać takiej różnicy-toż to nie diesel że turbo wchłonie jak z wiadra.
Re: Moje E60 M5
: wt gru 12, 2006 13:09
autor: ///M3
Co znaczy na S. ?
Re: Moje E60 M5
: wt gru 12, 2006 13:56
autor: Maros
Chodzi o spalarnie... jedna z miejscówek z Warszawie
Re: Moje E60 M5
: wt gru 12, 2006 15:01
autor: mateush
Prosze nie robic OT. To jest temat o M5 Smok'a, a nie kto kogo gdzie widzial
Re: Moje E60 M5
: wt gru 12, 2006 16:12
autor: ///M3
Nie. To nie ja, tylko nasz były klient.
Raczej nie nadużywałem samochodów firmowych w sposób taki, żeby się wściekać. Po wyścigach tego gościa wrócił do nas tą 330d z popodbijanymi felgami.
Niestety nie zawsze wiadomo kto i co będzie robił z samochodem.
Sorry za OT ;-)
Re: Moje E60 M5
: czw gru 21, 2006 23:55
autor: michalnowak1234
Smok pisze:Przejechałem nią około 14 000 km, z 22. W tym czasie wychlała mi około 5 l oleju. Czy to dużo czy nie to już kwestia względna. Biorąc pod uwagę, że odkąd poznałem Tomasa_M5, to średnie obroty podskoczyły mi z 4000 do 7000, to chyba nie jest źle.
Spalanie. Od 14 przy przeciętnej jeździe poza miastem, 18 po mieście i przy większych ciśnieniach do 20-kilku przy ściganiu. Jakoś nie zauważyłem różnicy przy 400 i 500 KM.
Na razie muszę przyznać, że w bezpośrednich sprintach Tomas mnie łoi swoją E39. Ale mam nadzieję, że jak będą letnie kapcie, odrobina techniki i wyczucia to sytuacja się chyba się zmieni
Jak będzie chwila słońca to coś jeszcze napstrykam
"Jakoś nie zauważyłem różnicy przy 400 i 500 KM." - to chyba zart? Wg mnie jest roznica i to kolosalna:) mozesz spokojnie to sprawdzic, wcisnac gaz w podloge przy 210km/h na 5 biegu i po chwili wrzucuc eMke albo power
a co do konkurowania m5 E39 z E60 M5, to chyba tylko kwestia kierowcy, wiaodomo ze E60 jest duzo lepsze, na kazdym torze.
pozdro:)
Re: Moje E60 M5
: pt gru 22, 2006 00:14
autor: Maros
koledze chyba chodziło o spalanie przy 400 i 500 KM
Re: Moje E60 M5
: pt gru 22, 2006 22:24
autor: Smok
MaRoS pisze:koledze chyba chodziło o spalanie przy 400 i 500 KM
Dokładnie
Re: Moje E60 M5
: sob gru 23, 2006 13:16
autor: michalnowak1234
acha no to sory, juz myslalem ze chodzi o osiagi:| co do spalania to racja raczej nie ma wielkiej roznicy moze z 1litr...
pzdr