Moje E60 M5

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » pn gru 11, 2006 00:38

mateush pisze:No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
A kurde. Wiedziałem, że coś nie gra:/
Ale z drugiej strony, na ćwiartkę tak się chyba właśnie robi pomiary. Czy nie?

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Moje E60 M5

Post autor: tom_kulturysci » pn gru 11, 2006 01:09

zajebista fura!

gratulacje nabycia teg ocuda!


p.s. mam nadzieje ze kiedys przewieziesz..... :mrgreen:

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » pn gru 11, 2006 01:26

mateush pisze:No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
Poszukałem w necie i znalazłem dla M5- 0-12" - ok 0,4 s
Więc 0-100 km/h byłoby ok 4,7
a 0-400m, 12,74 s.
Jak na zimówki to chyba nadal OK.

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Pablo » pn gru 11, 2006 10:20

Codziennie jak rano jade do pracy to spotykam dwie takie M5, jedną ciemnogranatową (nie wiem jaka nazwe BMW wymyslili dla tego koloru :wink: ) a druga własnie Interlagos Blau. Cos pięknego, tez sobie kiedys taki kupie :wink:

///M3
Posty: 174
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: ///M3 » pn gru 11, 2006 11:27

Tomas_M5 pisze:nie rozumiem, dalczego automat robi to wolniej niż wtedy kiedy jest to sterowane recznie? jaki jest powód?
Powód jest taki, że tryb S6 możesz zapodać tylko wtedy jak masz całkiem wyłączone DSC. Skrzynia wtedy maksymalnie zapina każdy wyższy bieg bez żadnych uślizgów czy wydłużań.

Ten automat jest do spokojnej jazdy po mieście czy trasie a nie do wyścigów. SMG to skrzynia tak naprawdę manualna ze sterowaniem hydraulicznym.

Porównaj jazdę S6 z Automatem 5 (czyli z najszybszym automatem) raz jeszcze, kręć ją do końca i na maksa i zobaczysz różnicę. Czuć to naprawdę. Przy zmianach biegów na S6 jest straszne uderzenie w plecy w niższych trybach nie ma.

Każdy inny tryb pracy (wolniejszy) możesz włączyć z DSC ON lub DSC MDM a "szóstki" niestety nie.

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » pn gru 11, 2006 16:07

mateush pisze:No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
Na szybko strzeliłem dziś jeden przejazd - bez rolloutu: wynik 4,729
Natomiast to co mi dało bardzo do myślenia, to jak ustawiłem sobie drzewko startowe. I wyszło szydło z worka. Czas reakcji - 1,29 sek. I tu mnie pewnie Tomas rozwalał.

Adamu
Posty: 186
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Adamu » pn gru 11, 2006 21:15

///M3 to Ciebie można czasami spotkać na S. w aucie oblebionym Bawarią?? m.in. 330 diesel jak pamietam, chyba jeszcze raz siakimś kombi. Tak OT :wink:
Co do konsumpcji oleju jestem troszke zaskoczony... Dopracowanie silnika winno być idealne więc w którym miejscu to tyle zjada. :roll: Pierścienie... Nie rozumiem.. Ma to jakiś cel czy zwyczajnie nieszczelność, wada konstrukcji-nawet nieumiejętne dotarcie nie powinno sprawiać takiej różnicy-toż to nie diesel że turbo wchłonie jak z wiadra. :lol:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

///M3
Posty: 174
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: ///M3 » wt gru 12, 2006 13:09

Co znaczy na S. ?

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Maros » wt gru 12, 2006 13:56

Chodzi o spalarnie... jedna z miejscówek z Warszawie

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje E60 M5

Post autor: mateush » wt gru 12, 2006 15:01

Prosze nie robic OT. To jest temat o M5 Smok'a, a nie kto kogo gdzie widzial :wink:

///M3
Posty: 174
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: ///M3 » wt gru 12, 2006 16:12

Nie. To nie ja, tylko nasz były klient.
Raczej nie nadużywałem samochodów firmowych w sposób taki, żeby się wściekać. Po wyścigach tego gościa wrócił do nas tą 330d z popodbijanymi felgami.

Niestety nie zawsze wiadomo kto i co będzie robił z samochodem.

Sorry za OT ;-)

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 272
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: michalnowak1234 » czw gru 21, 2006 23:55

Smok pisze:Przejechałem nią około 14 000 km, z 22. W tym czasie wychlała mi około 5 l oleju. Czy to dużo czy nie to już kwestia względna. Biorąc pod uwagę, że odkąd poznałem Tomasa_M5, to średnie obroty podskoczyły mi z 4000 do 7000, to chyba nie jest źle.
Spalanie. Od 14 przy przeciętnej jeździe poza miastem, 18 po mieście i przy większych ciśnieniach do 20-kilku przy ściganiu. Jakoś nie zauważyłem różnicy przy 400 i 500 KM.
Na razie muszę przyznać, że w bezpośrednich sprintach Tomas mnie łoi swoją E39. Ale mam nadzieję, że jak będą letnie kapcie, odrobina techniki i wyczucia to sytuacja się chyba się zmieni :)
Jak będzie chwila słońca to coś jeszcze napstrykam
"Jakoś nie zauważyłem różnicy przy 400 i 500 KM." - to chyba zart? Wg mnie jest roznica i to kolosalna:) mozesz spokojnie to sprawdzic, wcisnac gaz w podloge przy 210km/h na 5 biegu i po chwili wrzucuc eMke albo power :)

a co do konkurowania m5 E39 z E60 M5, to chyba tylko kwestia kierowcy, wiaodomo ze E60 jest duzo lepsze, na kazdym torze.

pozdro:)

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Maros » pt gru 22, 2006 00:14

koledze chyba chodziło o spalanie przy 400 i 500 KM :roll:

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » pt gru 22, 2006 22:24

MaRoS pisze:koledze chyba chodziło o spalanie przy 400 i 500 KM :roll:
Dokładnie

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 272
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: michalnowak1234 » sob gru 23, 2006 13:16

acha no to sory, juz myslalem ze chodzi o osiagi:| co do spalania to racja raczej nie ma wielkiej roznicy moze z 1litr...

pzdr

ODPOWIEDZ