Moje E60 M5

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » ndz gru 10, 2006 22:22

///M3 pisze:Zamieńcie się.
Kierowca M5 E39 niech pojedzie M5 E60 i odwrotnie.
Wtedy będzie bardziej wiarygodnie.
Raz Tomek pojechał moją, a za to jego pojechał jego kumpel. Z tego co pamiętam, wygrało E60.

///M3
Posty: 174
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: ///M3 » ndz gru 10, 2006 22:27

Co do oleju to one biorą. Kwestia tylko jak dużo. 5l / 15 tys to raczej w normie.

Tak czy siak M5 E60 to naprawdę super wóz.
Wolałbym M5 zdecydowanie niż M6.

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz gru 10, 2006 22:36

no wygrało, choć kumpel niby pomylil biegi. jechałem nowa M6 i M5 Adama, w M6 co prawda w lato ale byłem zszokowany, strasznie sie odpychała, tu w M5 tego nie czułem, i mysle ze poprostu ona sie nie odpychała z powodu trakcji.
Ostatnio zmieniony ndz gru 10, 2006 22:48 przez Tomas_M5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: cent01 » ndz gru 10, 2006 22:38

Nie wiem czemu ale moje emki m3 i m5 nie biorą wogole oleju. Na m3 przejechałem 19 tys i cały czas pelny stan jak zalali u smorawinskiego tak trzyma a w m5 podobnie ale to chyba dlatego ze spokojnie jezdze :) :grin:
Pale gume a nie dusze

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » ndz gru 10, 2006 22:49

Tomas_M5 pisze:no wygrało, choć kumpel niby pomylil biegi. jechałem nowa M6 i M5 Adama, w M6 co prawda w lato ale byłem zszokowany, strasznie sie odpychała, tu w M5 tego nie czułem, i mysle ze poprostu ona sie nie odpychała z powodu trakcji.
No i pamiętaj, że jechałeś na D5, a nie na S6.

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz gru 10, 2006 22:56

słyszałem że na D5 jest szybsza niż na S6, kolega od M6 mi mówił ze automat zmienia biegi najszybciej i najlepiej. poza tym tak mało jeździłem SMG że nei radze sobie z tym za dobrze.

///M3
Posty: 174
Rejestracja: pt gru 08, 2006 16:09
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: ///M3 » ndz gru 10, 2006 23:10

S6 jest znacznie szybsza.

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz gru 10, 2006 23:13

nie rozumiem, dalczego automat robi to wolniej niż wtedy kiedy jest to sterowane recznie? jaki jest powód?

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Maros » ndz gru 10, 2006 23:42

chociażby po to, żeby oszczędzać podzespoły... przy najszybszej zmianie jest takie pierdyknięcie, że tam wszystko dostaje po dupie

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz gru 10, 2006 23:51

no tak ale co innego zwykły drive a co innego drive sport i do tego jeszcze można wybrac z M i bez. predkośc zmiany biegów też mozna zmienaic. wiec powtarzam pytanie, jeśli mamy wszystko na maxa i na drive sport to czemu miałby zmienaic biegi wolniej niż w manualu? poza tym jeśłi mamy ustawienie S6 to czy skrzynia zmieni bieg sama jak wejdzie na czerwone czy nie?

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje E60 M5

Post autor: mateush » pn gru 11, 2006 00:08

Z tego co wiem to na S6 nie zmieni (w SMGII nie zmienia).
Szybkosc zmiany biegow D5 mozna porownywac z S5, S6 to takie maksymalne, najbardziej sportowe, najszybsze ustawienie tylko z DSC OFF

Smok
Posty: 19
Rejestracja: wt lis 21, 2006 20:25
Lokalizacja: 3-city

Re: Moje E60 M5

Post autor: Smok » pn gru 11, 2006 00:13

No to słuchajcie.
przerwałem dyskusję na forum, żeby wyskoczyć na "miasto" a raczej na obwodnicę i trochę pocisnąć. Udało mi się zrobić kilka startów, ze 3 przeloty na 400 m. To co wycisnąłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Do tego stopnia, że jak wróci właściciel G-Techa to mu zadam pytanie czy z nim aby na pewno wszystko jest w porządku:o
Oto wyniki mojego przejazdu:
0-100 km/h 4,365 s
0-400m 12,342 s przy prędkości 192,82
V-max = 264,8
:shock:
Żeby nie być gołosłownym - foty ekranów G-Techa
Załączniki
00.jpg
01.jpg
02.jpg
04.jpg
03.jpg
05.jpg

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje E60 M5

Post autor: mateush » pn gru 11, 2006 00:20

No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Moje E60 M5

Post autor: Tomas_M5 » pn gru 11, 2006 00:24

a co to za opcja?

mateush
Site Admin
Posty: 1247
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Moje E60 M5

Post autor: mateush » pn gru 11, 2006 00:25

Tomas_M5 pisze:a co to za opcja?
Zaczyna mierzyc czas po przejechaniu Xcm.

ODPOWIEDZ