KROPA-->///M5 E60
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
- Auto: M3 E46,E30 S50
- Lokalizacja: ok.Augustowa
KROPA-->///M5 E60
Po M5 E39 stałem się posiadaczem M5 E60 Chciałem po prostu coś nowszego no i mam ///M z pewnego źródła, 137kk przelotu. Udokumentowana Historia. 2005r.M5 jest już coś tam pomodzona. Ma zmienione wydechy końcowe robione na zamówienie + x-pipe, wkładki K&N. Musze postawić ją jeszcze na hamownie i wtedy będzie wiadomo co i jak. Wzualnie założone są springi Eibach i czarny ryjek
Tak wygląda w miare czysta
Dotarła też do mnie długo oczekiwana paczka z HARTGE Dyfuzor tylnego zderzaka
A tak wygląda po zamontowaniu
Teraz trwa poszukiwanie oryginalnych kółek Hartge 20" lub 21"
Tak wygląda w miare czysta
Dotarła też do mnie długo oczekiwana paczka z HARTGE Dyfuzor tylnego zderzaka
A tak wygląda po zamontowaniu
Teraz trwa poszukiwanie oryginalnych kółek Hartge 20" lub 21"
Ostatnio zmieniony ndz lis 03, 2013 12:19 przez KROPA_BMW 530d, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: KROPA-->///M5 E60
Już teraz wyglada zacnie, jak dolozysz koła ktore planujesz, bedzie kozak
-
- Posty: 18
- Rejestracja: sob gru 01, 2012 18:21
- Auto: M5 Rodzinny sedan :)
- Lokalizacja: Police
Re: KROPA-->///M5 E60
Widziałem bestię na żywca.Powala
Re: KROPA-->///M5 E60
Jedyne co mi pozostaje życzyć to bezawaryjności
Jakie odczucia w stosunku do e39?
Jakie odczucia w stosunku do e39?
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
- Auto: M3 E46,E30 S50
- Lokalizacja: ok.Augustowa
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KROPA-->///M5 E60
Mi też wyszło w VTG w M3 e46 393NM zamiast seryjnych 365NM ale znowu byłem u nich z 320d i potem hamowałem ją jeszcze raz w ecuperformance i wyniki praktycznie identyczne (w Ecu wyszło 2KM 4Nm więcej) więc nie wiem sam co o tym myśleć ale wynik masz piękny gratulację.
Re: KROPA-->///M5 E60
Moment z wolnossącego silnika mało kiedy przekracza 100Nm z litra (co by się zgadzało z danymi fabrycznymi), a tu moment wyszedł na poziomie M5 ale F10 i przy jakich obrotach, podobnie jak moc o dobre 2tyś za nisko, znajdz Maha z dobrą obsługą, bo chyba tu leży problem.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
- Auto: M3 E46,E30 S50
- Lokalizacja: ok.Augustowa
Re: KROPA-->///M5 E60
Właśnie to mnie też zastanawia.
Re: KROPA-->///M5 E60
VTG, no tak...szkoda mi palców na pisanie o nich.
Re: KROPA-->///M5 E60
Hehehe kolejna
hahahahahamownia
Na forum jest pewien stary wątek, jak to jeden kolo z pewnej stołecznej hamowni udowaniał że 2% błędy hamownia taka osiąga
hahahahahamownia
Na forum jest pewien stary wątek, jak to jeden kolo z pewnej stołecznej hamowni udowaniał że 2% błędy hamownia taka osiąga
Pozdrówka!
Re: KROPA-->///M5 E60
Do 6500 obrotow ? M5 nie kreci sie wyzej ?
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KROPA-->///M5 E60
Źle naniesiony wykres ale to nie ma wpływu na wynik mocy.
Re: KROPA-->///M5 E60
650 niuta przy 4600 ? dobry żart, i jeszcze skasowali Cie pewnie za ten obrazek ?
Re: KROPA-->///M5 E60
Ma bardzo duży.--==maly==---- pisze:Źle naniesiony wykres ale to nie ma wpływu na wynik mocy.
Jeżeli hamownia zmierzyła moc na kołach to przy prawidłowym naniesieniu obrotów moment wyszedłby mniejszy i pewnie taki jak powinien.
Jeżeli hamownia zmierzyła moment to przy odpowiednio naniesionych obrotach moc wyszłaby o tyle większa o ile większy wyszedł moment.
Najbardziej sensowne wyjaśnienie to takie że hamownia mierzyła moc i zmierzyła dobrze (3KM mniej niż podaje producent to błąd poniżej 1%, a jak doliczymy problem z policzeniem/zmierzeniem strat itd. to wszystko wychodzi sensownie), ale ze względu na źle naniesione obroty komputer głupio wyliczył moment.
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
- Auto: M3 E46,E30 S50
- Lokalizacja: ok.Augustowa
Re: KROPA-->///M5 E60
Gdzie jeszcze polecacie skoczyć na hamownie by mieć jakieś rozeznanie?