KROPA-->///M5 E60

KROPA_BMW 530d
Posty: 287
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

KROPA-->///M5 E60

Post autor: KROPA_BMW 530d » śr kwie 17, 2013 20:20

Po M5 E39 stałem się posiadaczem M5 E60 :mrgreen: Chciałem po prostu coś nowszego no i mam ;) ///M z pewnego źródła, 137kk przelotu. Udokumentowana Historia. 2005r.M5 jest już coś tam pomodzona. Ma zmienione wydechy końcowe robione na zamówienie + x-pipe, wkładki K&N. Musze postawić ją jeszcze na hamownie i wtedy będzie wiadomo co i jak. Wzualnie założone są springi Eibach i czarny ryjek :razz:

Tak wygląda w miare czysta :wink:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dotarła też do mnie długo oczekiwana paczka z HARTGE :mrgreen: Dyfuzor tylnego zderzaka :grin:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wygląda po zamontowaniu :cool:

Obrazek

Teraz trwa poszukiwanie oryginalnych kółek Hartge 20" lub 21"
Ostatnio zmieniony ndz lis 03, 2013 12:19 przez KROPA_BMW 530d, łącznie zmieniany 1 raz.

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: Krystian » czw kwie 18, 2013 20:50

Już teraz wyglada zacnie, jak dolozysz koła ktore planujesz, bedzie kozak :twisted:

Maniek Szczecin
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 01, 2012 18:21
Auto: M5 Rodzinny sedan :)
Lokalizacja: Police

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: Maniek Szczecin » pt kwie 19, 2013 15:33

Widziałem bestię na żywca.Powala :)

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: Przemooo » śr maja 01, 2013 01:09

Jedyne co mi pozostaje życzyć to bezawaryjności :mrgreen:
Jakie odczucia w stosunku do e39?

KROPA_BMW 530d
Posty: 287
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: KROPA_BMW 530d » pt maja 10, 2013 20:50

Znalazłem chwile czasu aby wstawić wykres. M power nie dawno odwiedził hamownie w VTG i oto co pokazał. Nie wiem co o tym wykresie myśleć :roll: Moc mniejsza niż w serii a moment sporo większy. Ciekawi mnie czy pomiar został przeprowadzony tak jak powinien :?:

Obrazek

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: --==maly==---- » pt maja 10, 2013 21:18

Mi też wyszło w VTG w M3 e46 393NM zamiast seryjnych 365NM ale znowu byłem u nich z 320d i potem hamowałem ją jeszcze raz w ecuperformance i wyniki praktycznie identyczne (w Ecu wyszło 2KM 4Nm więcej) więc nie wiem sam co o tym myśleć ale wynik masz piękny gratulację.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: Przemooo » pt maja 10, 2013 21:40

Moment z wolnossącego silnika mało kiedy przekracza 100Nm z litra (co by się zgadzało z danymi fabrycznymi), a tu moment wyszedł na poziomie M5 ale F10 i przy jakich obrotach, podobnie jak moc o dobre 2tyś za nisko, znajdz Maha z dobrą obsługą, bo chyba tu leży problem.

KROPA_BMW 530d
Posty: 287
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: KROPA_BMW 530d » pt maja 10, 2013 22:07

Właśnie to mnie też zastanawia.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: Lassie » sob maja 11, 2013 12:11

VTG, no tak...szkoda mi palców na pisanie o nich.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: boogie » sob maja 11, 2013 14:37

Hehehe kolejna
hahahahahamownia :mrgreen:

Na forum jest pewien stary wątek, jak to jeden kolo z pewnej stołecznej hamowni udowaniał że 2% błędy hamownia taka osiąga
Pozdrówka!

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: Idzik » sob maja 11, 2013 16:05

Do 6500 obrotow ? M5 nie kreci sie wyzej ?

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: --==maly==---- » sob maja 11, 2013 16:07

Źle naniesiony wykres ale to nie ma wpływu na wynik mocy.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: rypik » sob maja 11, 2013 20:27

650 niuta przy 4600 ? :D dobry żart, i jeszcze skasowali Cie pewnie za ten obrazek ? :-)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: kostek_ja » sob maja 11, 2013 20:59

--==maly==---- pisze:Źle naniesiony wykres ale to nie ma wpływu na wynik mocy.
Ma bardzo duży.

Jeżeli hamownia zmierzyła moc na kołach to przy prawidłowym naniesieniu obrotów moment wyszedłby mniejszy i pewnie taki jak powinien.

Jeżeli hamownia zmierzyła moment to przy odpowiednio naniesionych obrotach moc wyszłaby o tyle większa o ile większy wyszedł moment.

Najbardziej sensowne wyjaśnienie to takie że hamownia mierzyła moc i zmierzyła dobrze (3KM mniej niż podaje producent to błąd poniżej 1%, a jak doliczymy problem z policzeniem/zmierzeniem strat itd. to wszystko wychodzi sensownie), ale ze względu na źle naniesione obroty komputer głupio wyliczył moment.

KROPA_BMW 530d
Posty: 287
Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:56
Auto: M3 E46,E30 S50
Lokalizacja: ok.Augustowa

Re: KROPA-->///M5 E60

Post autor: KROPA_BMW 530d » sob maja 11, 2013 22:30

Gdzie jeszcze polecacie skoczyć na hamownie by mieć jakieś rozeznanie?

ODPOWIEDZ