M5 E60 LCI
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
M5 E60 LCI
Przedstawiam mój nabytek sprzed prawie 4 miesięcy Od jakiegoś czasu myślałem co też można by ciekawego kupić jako następce E39. Rozsądek podpowiadał E92, bo jednak nieco mniej awaryjne, nieco nowsze, tańsze w eksploatacji - z drugiej strony jednak to V10 strasznie kusiło Brałem pod uwagę tylko polifta, bo rzekomo część chorób wieku dziecięcego zostało ogarnięte - poza tym auto wygląda nieco bardziej świeżo.
W skrócie: E60, produkcja 07/2008, 1 rej 08/2008, kolor ALPINWEISS 3, w środku LEDER MERINOSCHWARZ oraz Interior Trim Strips In Piano Finish Black II. Udokumentowany nalot 125k km, w zeszłym roku przy 115k km poprzedni właściciel był tak miły, że wymienił komplet panewek Śladów grubszych napraw blacharskich nie znalazłem, maska i zderzak przedni w drugim lakierze.
Wyposażenie całkiem przyjemne, z ciekawszych opcji m.in: bixenon adaptacyjny, grzana kiera, grzana tylna kanapa, bezkluczykowy dostęp, Logic7 oraz M DRIVERS PACKAGE - czyli brak kagańca Z rzeczy nieseryjnych tłumiki Hamann - dźwięk zajebisty, szczególnie przy redukcjach .Co więcej...przejechałem jak na razie może 2000 kilometrów, pali pewnie z 15-20% więcej od E39, powyżej 100 km/h jest już zauważalnie szybsza, do 100 ciężko powiedzieć bo mieli, wierzga i rzuca. SMG nawet mi się podoba, w spokojnej jeździe nie przeszkadza, kręcona przyjemnie wali w plecy
Z rzeczy które zrobiłem przez te 4 miesiące to pomalowanie przedniego zderzaka, bo miał rysę na dole i kilka drobniejszych odprysków lakieru. Potem podstawowy serwis, olej w skrzyni i płyn w hydraulice SMG, olej w dyfrze, płyn hamulcowy, ogarnięcie modułu PDC, ogólny przegląd samochodu. Na wiosnę czeka mnie komplet hamulców przód+tył, bo już raczej są na wykończeniu.
Mały test na niemieckiej autostradzie, temperatura +17 chyba nie jest źle
W skrócie: E60, produkcja 07/2008, 1 rej 08/2008, kolor ALPINWEISS 3, w środku LEDER MERINOSCHWARZ oraz Interior Trim Strips In Piano Finish Black II. Udokumentowany nalot 125k km, w zeszłym roku przy 115k km poprzedni właściciel był tak miły, że wymienił komplet panewek Śladów grubszych napraw blacharskich nie znalazłem, maska i zderzak przedni w drugim lakierze.
Wyposażenie całkiem przyjemne, z ciekawszych opcji m.in: bixenon adaptacyjny, grzana kiera, grzana tylna kanapa, bezkluczykowy dostęp, Logic7 oraz M DRIVERS PACKAGE - czyli brak kagańca Z rzeczy nieseryjnych tłumiki Hamann - dźwięk zajebisty, szczególnie przy redukcjach .Co więcej...przejechałem jak na razie może 2000 kilometrów, pali pewnie z 15-20% więcej od E39, powyżej 100 km/h jest już zauważalnie szybsza, do 100 ciężko powiedzieć bo mieli, wierzga i rzuca. SMG nawet mi się podoba, w spokojnej jeździe nie przeszkadza, kręcona przyjemnie wali w plecy
Z rzeczy które zrobiłem przez te 4 miesiące to pomalowanie przedniego zderzaka, bo miał rysę na dole i kilka drobniejszych odprysków lakieru. Potem podstawowy serwis, olej w skrzyni i płyn w hydraulice SMG, olej w dyfrze, płyn hamulcowy, ogarnięcie modułu PDC, ogólny przegląd samochodu. Na wiosnę czeka mnie komplet hamulców przód+tył, bo już raczej są na wykończeniu.
Mały test na niemieckiej autostradzie, temperatura +17 chyba nie jest źle
Re: M5 E60 LCI
przepiekna jest, uwielbiam bialy lakier w autach z lat 2000, nie byl tak popularny a robi straszna robote, szkoda tylko ze caly czarny srodek, jezdzil bym
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: M5 E60 LCI
Bardzo ładna, piano black to super listwy, a w białym jej do twarzy
Orientujesz się, które sprzęgło tam siedzi?
100-200 rewelacja
Orientujesz się, które sprzęgło tam siedzi?
100-200 rewelacja
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Hej, dzieki za pozytywny koment
Co do sprzęgła nie mam pojęcia, ale jak na razie działa ok, pierwsze raczej by nie dociągnęło do tego nalotu...
Co do sprzęgła nie mam pojęcia, ale jak na razie działa ok, pierwsze raczej by nie dociągnęło do tego nalotu...
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Trochę zabawy V10, niestety iPhone średnio zebrał ten dźwięk, myślę, że kwestia dużej otwartej przestrzeni
https://www.youtube.com/watch?v=SwZ58Z5hboU
https://www.youtube.com/watch?v=vFkrKaZGm9M
https://www.youtube.com/watch?v=SwZ58Z5hboU
https://www.youtube.com/watch?v=vFkrKaZGm9M
Re: M5 E60 LCI
Bardzo ładna. Gratuluję zakupu. 100-200 identyczny czas jak u mnie. Świetnie jedzie . Pozdrawiam
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Takie coś na szybko po małej modyfikacji wydechu Kręcone raczej lajtowo do max 6 tys rpm
https://www.youtube.com/watch?v=Nj_AV4FGQSw
https://www.youtube.com/watch?v=Nj_AV4FGQSw
Re: M5 E60 LCI
Jest KOSA, nic dodać, nic ująć
Re: M5 E60 LCI
Rewelacja
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Kolejne szczęśliwe kilometry, w międzyczasie stuknął jubileuszowy przebieg
Geometria u Sylwka
Trochę spotów, trochę kręcenia się po mieście
I trochę V10 bez obciążenia
https://youtu.be/-h53-Gij-Ms
Geometria u Sylwka
Trochę spotów, trochę kręcenia się po mieście
I trochę V10 bez obciążenia
https://youtu.be/-h53-Gij-Ms
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Wpadł nowy tłumik końcowy z systemem klap otwieranych z pilota, zrobiony na zamówienie przez Mar-tec.
Muszę powiedzieć, że cieszę się jak dziecko, bo dla mnie barwa dźwięku zmieniła się znacząco i jest na prawdę szał. Na otwartych klapach drze mordę niesamowiecie i ton jest dokładnie taki jak chciałem. Nagrałem tu coś kilkuletnim ajfonem, w mojej opinii nie oddaje to w 100% ale coś tam słychac. Wizualnie moim zdaniem też fajnie wyszło.
Tutaj taka przygazówka na światłach, max 4k rpm
https://www.youtube.com/watch?v=LcTvfwDthmM
Tutaj w garażu, też w sumie nie więcej jak 3,5-4k rpm
https://www.youtube.com/watch?v=8UaF0pnDCew
Muszę powiedzieć, że cieszę się jak dziecko, bo dla mnie barwa dźwięku zmieniła się znacząco i jest na prawdę szał. Na otwartych klapach drze mordę niesamowiecie i ton jest dokładnie taki jak chciałem. Nagrałem tu coś kilkuletnim ajfonem, w mojej opinii nie oddaje to w 100% ale coś tam słychac. Wizualnie moim zdaniem też fajnie wyszło.
Tutaj taka przygazówka na światłach, max 4k rpm
https://www.youtube.com/watch?v=LcTvfwDthmM
Tutaj w garażu, też w sumie nie więcej jak 3,5-4k rpm
https://www.youtube.com/watch?v=8UaF0pnDCew
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: M5 E60 LCI
Powolne przygotowania do wiosny. Niestety cechą PSS-ów jest to, że z wiekiem robią się twardsze i czuć gorszą trakcję. Te które ja mam z tyłu mimo, że rocznikowo są w miare ok (2017 albo 2018) to trakcją nie powalały. Zobaczymy jak będzie z PS4S - na przód wpadły w zeszłym roku i jak na razie złego słowa nie powiem. Świeżutkie, produkcja przedostatni tydzień 2020
Plus takie tam z telefonu bez obciążenia
Najpierw M6 znajomego z seryjnym wydechem, później moja na zamkniętych klapach, na końcu na otwartych.
W międzyczasie wpadły jeszcze dwa OEM nastawniki biegu jałowego i akumulator AGM.
https://www.youtube.com/watch?v=Zna2uS_VubI