BMW E39 M5 po Rehabilitacji

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji

Post autor: Bumas62 » sob lip 08, 2017 20:07

Przytarty został jeden cylinder reszta ma progi a raczej lekkie wgłębienia przed tymi progami .nie mam jeszcze dokładnych wymiarów tulei żeby ocenić zużycie Ale może
Podpowie ktoś coś odnośnie tych progów .

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji

Post autor: Przemooo » ndz lip 09, 2017 10:14

Bez pomiarów cięzko coś powiedzieć, rysy dość spore, mocno czuć pod palcami? Jesli możesz zmierz grubość scianki pomiędzy cylindrami w najcieńszym punkcie.

Bumas62
Posty: 56
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 11:39
Auto: BMW e39 M5

Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji

Post autor: Bumas62 » ndz lip 09, 2017 15:10

Między tłokiem a cylindrem jest 0.06mm czyli szmelc .zebralem sporo mądrych informacji na temat tulejowania tego bloku żeliwem. I chyba zrobie ten blok właśnie tą metodą.
Żeliwo sferoidalne około 1.5mm pod seryjne tłoki Ale pierścienie chromowane i pasowanie dam około 0.03mm z racji żeliwa.seria to 0.015mm Tak?

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji

Post autor: Przemooo » ndz paź 15, 2017 14:00

Jakie wieści na froncie walki z S62???

ODPOWIEDZ