BMW E39 M5 po Rehabilitacji
BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem M5 E39 która wcześniej należała do KAFELm5pwr potem trafiło do Wrocławia gdzie też je znalazłem.
Autko bardzo wiele przeszło i powiem otwarcie że łatwo nie było zrobić z nim porządku co ostatecznie sie udało.
Auto ma nowe sprzęgło kompletne + koło dwumasowe + wysprzęglik olej w skrzyni ,w silniku najważniejszą modyfikacją było pozbycie sie paliwa do kuchenek! wymieniłem wszystkie cztery sondy czujniki spalania stukowego separatory oleju wraz z wężami naprawiłem układ powietrza wtórnego,świece nowe itd.
Najwięcej pracy było w zawieszeniu,wymieniłem wszystkie poduszki gumy i tuleje w tylnym zawieszeniu + łączniki dyfer ma nowy olej, z przodu łączniki i łożyska.Po zakupie okazało sie że jest pęknięty tylny wózek ,został wymieniony.
Auto było rozebrane całe i zakonserwowane wszystko antykorozyjnie (podłoga nad zbiornikiem i wałem.)kupiłem nadkola krótkie i osłony pod silnik i skrzynie.Wnętrze jest odświeżone jedyne co zrobiłem to licznik(taśma) i parę małych rzeczy.miałem sporo małych usterek elektronicznych kilka nowych wtyczek i czyszczenie połączeń załatwiło sprawę.
W tym roku chce rzucić nowy lakier i skórę na fotele i po tym zabiegu będzie już jak trzeba.
Autko bardzo wiele przeszło i powiem otwarcie że łatwo nie było zrobić z nim porządku co ostatecznie sie udało.
Auto ma nowe sprzęgło kompletne + koło dwumasowe + wysprzęglik olej w skrzyni ,w silniku najważniejszą modyfikacją było pozbycie sie paliwa do kuchenek! wymieniłem wszystkie cztery sondy czujniki spalania stukowego separatory oleju wraz z wężami naprawiłem układ powietrza wtórnego,świece nowe itd.
Najwięcej pracy było w zawieszeniu,wymieniłem wszystkie poduszki gumy i tuleje w tylnym zawieszeniu + łączniki dyfer ma nowy olej, z przodu łączniki i łożyska.Po zakupie okazało sie że jest pęknięty tylny wózek ,został wymieniony.
Auto było rozebrane całe i zakonserwowane wszystko antykorozyjnie (podłoga nad zbiornikiem i wałem.)kupiłem nadkola krótkie i osłony pod silnik i skrzynie.Wnętrze jest odświeżone jedyne co zrobiłem to licznik(taśma) i parę małych rzeczy.miałem sporo małych usterek elektronicznych kilka nowych wtyczek i czyszczenie połączeń załatwiło sprawę.
W tym roku chce rzucić nowy lakier i skórę na fotele i po tym zabiegu będzie już jak trzeba.
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
A gdzie są zdjęcia?
Zrobiłeś elementy eksploatacyjne, a zamierzasz zająć się np. panewkami?
Zrobiłeś elementy eksploatacyjne, a zamierzasz zająć się np. panewkami?
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
dam jakieś foto dzisiaj cierpliwości zaglądałem do panewek przy okazji wymiany miski olejowej i wyglądają jak nowe,ktoś w niej utrącił korek do spuszczania oleju.
Jeśli chodzi o silnik to uważam że jest w stanie idealnym,wiem ze powinno sie go rozkopać i zrobić od podstaw ale powoli była masa roboty do tej pory i nie zamierzam na tym skończyć Praca przy tym aucie to czysta przyjemność
Jeśli chodzi o silnik to uważam że jest w stanie idealnym,wiem ze powinno sie go rozkopać i zrobić od podstaw ale powoli była masa roboty do tej pory i nie zamierzam na tym skończyć Praca przy tym aucie to czysta przyjemność
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Ostatnio zmieniony ndz mar 13, 2016 23:19 przez Bumas62, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Fajnie tylko nic nie widać...
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
niestety takie tylko mam jestem średnim fanem robienia fotek.przy okazji ładnej pogody zrobie takie na jakich coś widać.
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Chodzi o zbyt duży rozmiar.
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
jeszcze z innej beczki odnośnie oleju,z racji iż nie moge wygmerać na forum chciał bym was zapytać co sądzicie o spalaniu oleju na poziomie od 0.7 na normalnej jezdzie i 2l na ostrym bucie oczywiście na 1000km ,mam sie czym martwić czy raczej to normalne? może któryś z poprzednich właścicieli podrzucił by jak to wyglądało u niego.
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Normalka
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Wiadomo jak lubi to niech pije za darmo nie pije byle było to w normach dla tego silnika.
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Twoja niby wygląda na polifta, więc powinno być trochę lepiej z konsumpcją oleju, ale tyle te auta biorą faktycznie. Co do panewek to mogę powiedzieć na przykładzie dwóch przedliftów z przebiegami około 230 tys km, że w obu były w na prawdę dobrym stanie. Więc chyba jednak ten model miał z tym mniejszy problem niż e46/e60/e90
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Tylko na pierwszy rzut oka auto wygląda na polifta. Z tego co pamiętam to ten samochód to bardzo wczesny wypust '98 lub '99 więc taka konsumpcja nie dziwi.e39540 pisze:Twoja niby wygląda na polifta, więc powinno być trochę lepiej z konsumpcją oleju, ale tyle te auta biorą faktycznie. Co do panewek to mogę powiedzieć na przykładzie dwóch przedliftów z przebiegami około 230 tys km, że w obu były w na prawdę dobrym stanie. Więc chyba jednak ten model miał z tym mniejszy problem niż e46/e60/e90
P.S. Fajnie, że chciało Ci się ją ratować bo pamiętam to auto z ostatnich ogłoszeń (gdy miało LPG) i stan był raczej agonalny.
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
- e39540
- Posty: 156
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
Zgadza się, jeśli przedlift to tak to w dużej części tych aut wygląda z konsumpcją oleju
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
tak tak to przedlift gdzieś w 2011 były lampy zakładane poliftowe.
Przyznam szczerze że na początku byłem strasznie zawiedziony tym autem brakowało jedynie elementów na sznurek powiązanych,wszystko wymagało wymiany jedynym plusem jest to ze po dzwonie nie jest poważnym ,elementy z vinem jak lusterka czy halogeny są całe podłużnice i ogólna konstrukcja auta jest nie tknięta.
BMW M5 E39 mnie oczarowała swoją klasą ,osiągami i charakterem nie wiele samochodów ma tak wiele do zaoferowania.
Do dnia dzisiejszego same części kosztowały mnie około 15tyś.
Chciał bym kiedyś rzucić okiem na inny egzemplarz dla porównania ,może jest ktoś z okolic radomska ?
Przyznam szczerze że na początku byłem strasznie zawiedziony tym autem brakowało jedynie elementów na sznurek powiązanych,wszystko wymagało wymiany jedynym plusem jest to ze po dzwonie nie jest poważnym ,elementy z vinem jak lusterka czy halogeny są całe podłużnice i ogólna konstrukcja auta jest nie tknięta.
BMW M5 E39 mnie oczarowała swoją klasą ,osiągami i charakterem nie wiele samochodów ma tak wiele do zaoferowania.
Do dnia dzisiejszego same części kosztowały mnie około 15tyś.
Chciał bym kiedyś rzucić okiem na inny egzemplarz dla porównania ,może jest ktoś z okolic radomska ?
Re: BMW E39 M5 po Rehabilitacji
a jeśli chodzi o olej to żaden problem to dolewanie przynajmniej świeży jest ciągle czasami chmurkę puści od świateł, myśle że 70% oleju znika przez układ dolotowy tam widać ten olej ciągle mimo wymiany separatorów i myślę że winą jest konstrukcja silnika,separatory tylko część oleju wysyłają w dół reszta jest w oparach oleju spalana.kiedyś przeglądając neta trafiłem na mod zmieniający układ separacji oleju poprzez dodanie dodatkowego separatora jeszcze przed tym oryginalnym.