Strona 1 z 1

M5 1999 Carbon Schwarz

: sob wrz 07, 2013 16:25
autor: Marekpp
Witam Wszystkich!

Postanowiłem pochwalić się swoim M5. Auto kupiłem od użytkownika mforum (pozdrawiam Cię Krzysiek!) Długo szukałem emki w takim stanie ale w końcu po jakimś czasie znalazłem. Bmw M5 e39 sprzedane jako pierwsza sztuka w polskim salonie, żaden element niemalowany sprawdzane nie raz nie pięć miernikami lakieru... Obecny przebieg 126.000km pedantycznie zadbany pod każdym względem. Oglądałem wiele emek ale kiedy przyjechałem obejrzeć tą to wiedziałem że już jest moja:D Nie jeżdżona zimą i to widać pod spodem. Jeździ poprostu idealnie, jak nowy.

To naprawdę wspaniałe uczucie jeżdzić klasykiem w takim stanie i który nie da z siebie zrobić zawalidrogi :D Czeka grzecznie w garażu na ładną pogodę żeby mi poprawić humor. Jedyne plany co do emki to spa i powłoka kwarcowa w shine factory.

Parę zdjęc, robił K. Szymkiewicz

http://www.fotosik.pl/u/marekpp4

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: sob wrz 07, 2013 21:45
autor: Faqir
Faktycznie zadbana. bezawaryjnej eksploatacji i niech moc będzie z Tobą. Pozdrawiam

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: ndz wrz 08, 2013 07:46
autor: KM5
Hej! Ja też Cię pozdrawiam.Fajnie zobaczyć moją-Twoją ,,Wściekliznę"znowu.Widzę,że radość z zakupu ciągle Cię nie opuszcza.Pamiętaj tylko gdzie ma wrócić jak Ci się znudzi :D A może chcesz jeszcze do kolekcji E60 ;)

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: ndz wrz 08, 2013 08:17
autor: Przemooo
Gratuluje takiego rodzynka w fabrycznej lakierce, fajnie że jeszcze da się takie znaleść:-) Szerokości i dozobaczenia gdzieś na drodze :)

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: pn wrz 09, 2013 23:30
autor: Marekpp
Tak to prawda, da się znaleźć jeszcze M5 e39 z całkowicie fabryczną powłoką lakierniczą chociaż to absurdalnie trudne zadanie. Warto szukać i czekać. Gdybym chciał sprzedać swoje auto to najpierw zapytam się byłego właściciela czy jest zainteresowany, bo za utrzymanie auta w takim stanie nie widzę innej możliwości. To auto musi zostać w rękach pasjonata. Emka jest bardzo regularnie przeglądana żeby wymienić wszystko co trzeba, szybciej niż trzeba. Tylko tak można ją zachować w takim stanie jak jest teraz. Tyle tylko że tam nie trzeba nic wymieniać bo wszystko jest jak nowe...

Po przejażdżce M5 e60 z użytkownikiem KM5 wiem że, mój tata boi się szybko jeżdzić :D
Mnie zawsze marzył się klasyk spod znaku M. Cieszę się że właśnie tu go znalazłem.

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: ndz kwie 06, 2014 18:51
autor: Marekpp
Witam, postanowiłem pochwalić się jak auto wygląda po całkowitej korekcie lakieru i dwóch warstwach powłoki kwarcowej. Zdjęcia nie oddają do końca efektu na żywo ale starałem się jak mogłem :D Środek również zrobiony dokładnie, i bezpieczna kosmetyka komory silnika.
Na sezon włożone nowe opony Michelin PS2, super sprawa, już nigdy innych nie kupię. Oczywiście po serwisie oraz po wymianie przedniej i tylnej poduszki mostu. Samochodem zajęło się Auto Spa z Częstochowy http://www.fotosik.pl/u/marekpp4/album/1601288" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: pn kwie 07, 2014 22:00
autor: KM5
Aż się łezka w oku kręci ))) Fajnie wiedzieć, że autko jest w dobrych rękach. Pamiętaj tylko gdzie ma wrócić jak Ci się znudzi :D Pozdrawiam serdecznie ;) ;)

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: sob maja 17, 2014 19:15
autor: Marekpp
Wiem, że prawie każdemu temat Castrola TWS jest znany ale i tak postanowiłem pokazać jak bardzo różnią się od siebie Castrol Edge TWS 10w60 o normie API SN/CF i Castrol TWS Motorsport 10w60 o normie API SJ/CF. Według producenta i BMW oba są odpowiednie do m5. Według mnie pierwszy z wymienionych nadaje się do barwienia wody w ubikacji. Taki olej w silniku bardzo szybko traci zdrowy kolor i obawiam się że nie chroni wszystkiego jak powinien. Drugi czyli oryginalny TWS Motorsport (chyba już nie produkowany) po 5 tys. km ma kolor świeży nie przepalony. Na zdjęciu porównanie świeżych TWS ów. To jest jakiś żart. :D http://www.fotosik.pl/u/marekpp4/album/1622578" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: M5 1999 Carbon Schwarz

: sob maja 17, 2014 20:49
autor: Konrad95x
Bardzo ciekawy i profesionalny test konsumencki.
Warto dodać do poziomu testu ,że klarowność oleju po przebiegu zależy od nasycenia cząstami stałymi sadzy i pochodnych.