Strona 4 z 9
Re: Przemooo e39
: sob maja 25, 2013 14:49
autor: pauldv8
moje doświadczenie z pompą Walbro było bardzo dobre. włożyłem i na 5 lat zapomniałem o problemie aż sprzedałem auto ;-))
Re: Przemooo e39
: ndz maja 26, 2013 13:45
autor: Prezes
U mnie Walbro również się sprawdzała.
Re: Przemooo e39
: pn cze 24, 2013 17:08
autor: Przemooo
OK Panowie, a jaki model, bo zakupiłem wersje co ma przepływ 255l/h (gss 340 czy jakoś tak), ale jest mniejsza niż ori i ma inne wtyki do zasilania.
Re: Przemooo e39
: czw lip 18, 2013 09:15
autor: Przemooo
Auto otrzymało nowe oponki na tył z mojej ulubionej serii Contiego, bo wyjątkowo szybko się kończą, mimo braku palenia kapcia, czy latania bokiem
A tu szwagier uwięziony w M5;-)
https://www.youtube.com/watch?v=F5gPDPJ ... ata_player
Zbieram powoli elementy do straight pipes, jaka powinna być średnica rury końcowej by wyglądała przyzwoicie?
Re: Przemooo e39
: czw lip 18, 2013 10:16
autor: Mickey
Zrób sobie 76mm wygląda przyzwoicie jest więcej niż seria ale i nie rzuca się aż tak strasznie w oczy.
Re: Przemooo e39
: pn lip 22, 2013 01:22
autor: Przemooo
Hmm, mam dostęp do polerowanej nierdzewki o średnicy 80mm, ciekawy jestem czy nie będzie wyglądać zbyt ordynarnie, ale skoro 76mm daje rade, to te 4mm mają taka różnice?
Zapomniałem podać czasów z 1/4, tylko 3 przejazdy, więc coś tam jeszcze do urwania jest
1. 14.5sek 170km/h
2. 13.9 166km/h
3. 13.6 173km/h
Ostatnio dostrzegłem dymienie przy nagłym wciśnięciu gazu, przejechałem się za swoją M5 i przez moment zakopci na czarno i czuć "zupkę", jakieś sugestie?
Re: Przemooo e39
: pn lip 22, 2013 08:49
autor: Mickey
Przemooo pisze: Ostatnio dostrzegłem dymienie przy nagłym wciśnięciu gazu, przejechałem się za swoją M5 i przez moment zakopci na czarno i czuć "zupkę", jakieś sugestie?
Hmm może któraś sonda lambda zaczyna się kończyć tylko jeszcze nie padła na tyle że na razie nie ma błędu.
Re: Przemooo e39
: pn lip 22, 2013 20:12
autor: alduwiel
Ładne m5
Re: Przemooo e39
: wt lip 30, 2013 22:21
autor: Przemooo
alduwiel pisze:Ładne m5
Thx;-)
Sondy zamówione, okazało się, że producent zaleca wymianę sond po 160tyś km, by się zgadzało.
Z innej beczki: dyfer wyleciał z auta i pojechał na sprawdzenie stanu szpery oraz zmianę przełożenia głównego
Re: Przemooo e39
: sob sie 10, 2013 06:53
autor: Przemooo
No i stało się: dyfer zamontowany - przełożenie 3.45, spięcie szpery 30-35% (przy przegiebu 200tyś trzymała gdzies na 10%)
Re: Przemooo e39
: ndz sie 18, 2013 12:56
autor: pauldv8
Przemooo pisze:No i stało się: dyfer zamontowany - przełożenie 3.45, spięcie szpery 30-35% (przy przegiebu 200tyś trzymała gdzies na 10%)
i jak wrażenia?
Re: Przemooo e39
: ndz sie 18, 2013 22:26
autor: Przemooo
CO do szpery to auto bardzo ładnie nabiera prędkości i prostuje idąc bokiem nawet na luźnej nawierzchni, muszę powiedzieć, że udany mod, Dinan nie kłamał
Re: Przemooo e39
: wt sie 20, 2013 00:16
autor: pauldv8
Przemooo pisze:Hmm, mam dostęp do polerowanej nierdzewki o średnicy 80mm, ciekawy jestem czy nie będzie wyglądać zbyt ordynarnie, ale skoro 76mm daje rade, to te 4mm mają taka różnice?
Zapomniałem podać czasów z 1/4, tylko 3 przejazdy, więc coś tam jeszcze do urwania jest
1. 14.5sek 170km/h
2. 13.9 166km/h
3. 13.6 173km/h
Ostatnio dostrzegłem dymienie przy nagłym wciśnięciu gazu, przejechałem się za swoją M5 i przez moment zakopci na czarno i czuć "zupkę", jakieś sugestie?
ja wrzuciłem 80mm... z perspektywy czasu chyba bym wział 76mm
zdjęcie...
Uploaded with
ImageShack.us
Re: Przemooo e39
: pn wrz 23, 2013 21:50
autor: Przemooo
A więc W Toruniu znowu spróbowałem startów na 1/4, nawierzchnia betonowa, w dodatku mocno zalana wodą, najlepszy czas (z tobołami wakacyjnymi w bagażniku) to 14.2 i 169km/h przy zupełnym braku przyczepności na 1 i 2.
Przy okazji zaryzykowałem trochę z zawiasem i zdecydowałem się na Eibacha, przyznam, że to dobre posunięcie, jest 15-20mm niżej ze wskazaniem na przód, komfort praktycznie bez zmian, a autko lepiej się zachowuje przy szybkiej jeździe.
Re: Przemooo e39
: śr wrz 25, 2013 10:18
autor: pauldv8
Przemooo pisze:A więc W Toruniu znowu spróbowałem startów na 1/4, nawierzchnia betonowa, w dodatku mocno zalana wodą, najlepszy czas (z tobołami wakacyjnymi w bagażniku) to 14.2 i 169km/h przy zupełnym braku przyczepności na 1 i 2.
Przy okazji zaryzykowałem trochę z zawiasem i zdecydowałem się na Eibacha, przyznam, że to dobre posunięcie, jest 15-20mm niżej ze wskazaniem na przód, komfort praktycznie bez zmian, a autko lepiej się zachowuje przy szybkiej jeździe.
sprężyny eibacha? a eibach robi do m5?