Domeq M5

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » Wt sie 28, 2012 12:31

Tak dla potomnych- jeżeli na swoich tłumikach, wyprodukowanych przez Eisenmanna macie jedną "S", to odpowiada to wersji obecnej RACE, a nie SPORT. Sport jest ponoć tak cichy i niewiele różniący się od seryjnych rur, że nawet w Niemczech większość zamówień to RACE, pomimo tego, że nie mają homologacji TUV.
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » N wrz 16, 2012 21:36

Update:
Wydech zalozony. 1000km przejechane. Rewelacja. Cale szczescie, ze zdecydowalem sie na Race, bo Sport bylby zdecydowanie za cichy. Nawet Race momentami wydaje mi sie za cichy, a zaznaczam, ze auto jest absolutnie DD i bardzo szanuje swoj sluch. Jednym slowem- z takim wydechem emka powinna wychodzic w serii. :D

Polecam PMS.
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » So paź 06, 2012 23:49

Kolejny update.
Pod moja nieobecnosc urlopowa emka takze trafila do osrodka wypoczynkowego, w ktorym dostala zupelnie nowe seryjne zawieszenie i w przyszlym tygodniu zazna bardzo chwalonego zabiegu za oceanem- short shiftera z fabrycznej 645. Ciekaw jestem jak to wyjdzie, a dla chetnych, jakby co, mam zestaw wszystkich info na temat tej zmiany do wgladu.
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez PiotrekM5 » N paź 07, 2012 09:56

Z short shiftera będziesz pewnie zadowolony powymieniaj tylko te wszystkie tulejki plasticzane. Ja do siebie zamontowałem jakiś czas temu wybierak z 545 w manualu "krótki"
I jest elegancko, poprawiła się precyzja i skok lewarka a zarazem działa to w miarę lekko.
Będzie Pani zadowolona :-D
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6
Avatar użytkownika
PiotrekM5
 
Posty: 125
Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 18:58
Lokalizacja: Lublin

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » Pt paź 12, 2012 17:30

Dzieki Piotrek za opinie. :)
Ema odebrana, zawias wymieniony chyba w miare kompleksowo i nie powiem marketingowo, ze przepasc w stosunku do tego co siedzialo ;) , ale zdecydowanie wszystko jest sztywniejsze i takie bardZiej "miesiste" w dzialaniu. O dziwo zawias do moich czasow praktycznie nieruszany od wyjazdu z fabryki, wiec musze przyznac, ze naprawde dobrze zniosl te prawie 200k km po jakze pieknych polskich drogach :lol: Zapowiada sie, ze nastepna wyminana dopiero w 2022 roku :razz:

Co do shorta, to niestety fabryka musi wyprodukowac jedna brakujaca czesc, ale do konca pazdziernika powinno byc ogarniete:) can't wait mowiac szczerze.

Poki co, nie wiem, czy to sila sugestii, czy raczej wolniejsze rozgrzewanie opon, ale przy obecnych temperaturach autko sporo zrywniejsze, niz w upalne dni. W ep3 bardzo wyraznie czulem "puchniecie" w wysokich temperaturach, ale tam dolot mial wyjatkowo ciezkie warunki pracy. W kazdym badz razie, plan doprowadzenia emki, do stanu w miare fabrycznego mocno posuniety do przodu ;)

A i prawie zapomnialem dodac, ze wszystkie prace wykonane, przez forumowego doktora od emek- Allcara. Big up dla Ciebie :)
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » Cz paź 25, 2012 21:10

Pytanie- czy macie wiedze na temat przyczyn delikatnego bicia na kierownicy przy lekkim hamowaniu? Przy mocniejszym wcisnieciu hamulca problem ustepuje. Zaznaczam, ze tarcze niedawno zostaly przetoczone + nowe klocki i czuc delikatna roznice "in plus".
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez --==maly==---- » Cz paź 25, 2012 21:14

Bo tarcze trzeba kupić nowe a nie przetaczać ;)
To nie polonez tylko M5.
Przyczyną może być też lekki luz w przednim zawieszeniu głównie na końcówkach drążków lub drążkach ale mimo wszystko stawiam bardziej na tarcze.
CZĘŚCI ORYGINALNE BMW ORAZ INNE DOBRE ZAMIENNIKI LEMFORDER/TRW/ATE/BOSCH/FEBI/SKF.../OLEJE LIQUI MOLY/MOTUL I INNE
DLA FORUMOWICZÓW ATRAKCYJNE CENY TEL: 726664448 AUTOLUST@WP.PL ZAPRASZAMY
--==maly==----
 
Posty: 2318
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 09:21
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M3 E92 Competition Individual

Re: Domeq M5

Postprzez Camil » Cz paź 25, 2012 21:19

malo kto zdaje sobie sprawe, ze czasem opony tak robia.
Ps. nie widze nic zlego w przetaczaniu tarcz, np po zmianie klockow, czy regeneracji zaciskow(jak bedzie mialo to miejsce za chwile u mnie).
Camil
 
Posty: 1181
Dołączył(a): Wt lip 08, 2008 13:32
Lokalizacja: Torun
Auto: e36s54

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » Cz paź 25, 2012 21:24

No i tarcze juz jakis czas tem kupione, ale za rada Allcara stare byly przetoczone.
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez rypik » Cz paź 25, 2012 21:48

domeqctr wahacze.. wahacze.. normalne w E39.
Avatar użytkownika
rypik
 
Posty: 869
Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » Cz paź 25, 2012 21:56

Dzieki Rypik za trop J
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez KROPA_BMW 530d » Cz paź 25, 2012 22:51

Też miałem taki problem, nie przetaczałem tarcz tylko założyłem nówki sztuki i wszystko jest ok.
KROPA_BMW 530d
 
Posty: 260
Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 11:56
Lokalizacja: ok.Augustowa
Auto: M3 E46,E30 S50

Re: Domeq M5

Postprzez domeqctr » Cz paź 25, 2012 23:02

No wlasnie tak czytam rozne tematy z tym zwiazane i wychodzi, ze moga to byc:
- wahacze
- piasta
- maglownica
- tarcze

Jak juz tak wylewam zale ;), to napisze jeszcze, ze
- po wymianie zawiasu caly czas cos stuka z lewej strony z przodu na np. nierownej kostce ( wahacze, maglownica?) + po dluzszej jezdzie przy kreceniu kierownica cos "skrzypi" w ukladzie kierowniczym
- i niestety w dalszym ciagu wystepuje efekt lekkiego "bujniecia" po zatrzymaniu. Taki lekki transfer masy z przodu na tyl niczym w ciezkim terenowym wozie ;)

Jak macie panaceum na te bolaczki- nie wahajcie sie nimi pochwalic :)
Wtedy czuję, że żyje :)
domeqctr
 
Posty: 83
Dołączył(a): N sie 16, 2009 09:57
Lokalizacja: W-wa

Re: Domeq M5

Postprzez Krystian » Cz paź 25, 2012 23:16

Z tym stukaniem to sprawdź czy masz amortyzator u góry dokrecony
Krystian
 
Posty: 447
Dołączył(a): Śr paź 11, 2006 17:46
Lokalizacja: WPR
Auto: ///M E46

Re: Domeq M5

Postprzez Frank » Pt paź 26, 2012 01:03

Jesli chodzi o wibracje przy lekkim hamowaniu, najczesciej w E39 V8 odpowiadaja za to wahacze z tulejami , nr 5 na schemacie
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05

w pozniejszej fazie agonii bedzie odczuwalne wibrowanie i bez hamowania, najczesciej w przedziale 80-90 km/h.
Frank
 
Posty: 52
Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 00:11
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do E39

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość