Tomas_M5

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Tomas_M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz lis 19, 2006 20:33

Witam, to mój pierwszy post na tym forum, na początek przedstawie mój nowy nabytek, M5 E-39 2002 rok, ma prawie wszystkie opcje, deska w skórze, dach i bagaznik alcantara, kolor LE-MANS-BLAU, muzyka na indywidualne zamówienie, to nie jest moje pierwsze M ale chyba najfajniejsze a napewno najnowsze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: cent01 » ndz lis 19, 2006 20:52

No No piękna m5 widać na fotkach że bardzo zadbana jak na taki przebieg;) tylko czemu chcesz już ją sprzedać planujesz cos nowszego ????
http://www.allegro.pl/item142122777__bmw_m5_.html
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz lis 19, 2006 20:56

ciągle planuje coś nowszego, ładniejszego lub szybszego. generalnei mam plan na porsche turbo. może sie uda. po drodze pewnie M3, nowe M5, E55 amg, jest wiele fajnych aut.

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: cent01 » ndz lis 19, 2006 21:06

A Turbo ktore 996 czy 997 ???? a tak wogole to duzo przejechałes na tej Emce ??? Jak się spisuje miałes jakies problemy ???? duzo bierze oleju ??? sorrki ze tak duzo pytan naraz
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz lis 19, 2006 21:10

chetnie 997 ale chyba jest za drogie jak na auto do zabawy, raczej 996 a może nawet 993, ta M5 zrobiłem jakies 3 tyś i nie wzieła nic, poprzednia 2000 rok zrobiłem jakies 20 tyś i na 10 wzeiła może setke czyli też nic. narazie zero problmu, w poprzedniej wymieniałem spzregło klocki jakiś czujnik i przepływki. sprzegła niestety sie pala w tych autach a przepływki to już znany problem.

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: cent01 » ndz lis 19, 2006 21:18

Przypływki co to jest ???? i gdzie się to znajduje pierwszy raz o tym słysze
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz lis 19, 2006 21:28

w M5 sa dwa przepływomierze jak w kazdym aucie znajduja sie przed filtrami powietrza. sporo jest w internecie o tym że lubia padac w M5 i M3 i objaw jest taki ze nie wychodzi to na komputerze tak naprawde tego nie czuć a moc spada o jakies 30 procent. dopiero w konfrontacji z podobnym autem widac problem, moja poprzednia M5 jak ja kupiłem robiła M3 3.2 1997 o kilka długości, po jakims miesiącu okazało sie ze jest wrecz przeciwnie, troche poszperałem w necie i wyszło ze to musi być to, kupiłem nowe (3000 zł) i po kilku dniach auto odżyło. przepływki mozna przetestować wewnetrzym testem na zegarach, jest taka opcja jak spalanie paliwa na godzine, przy maksymalnym obciążeniu powinna palić ok 140 litrów na godzine , moja paliła ok 120 jak zrobiłem sobie test. czyli za mało, a to dlatego że dostawała błedne dane z przepływek. po wymianie wszystko wróciło do normy.
Ostatnio zmieniony pn lis 20, 2006 00:17 przez Tomas_M5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: cent01 » ndz lis 19, 2006 21:41

kurcze dobrze o tym wiedzic ale w m3 i m5 nie czuje spadku mocy to mam nadzieje ze nie pada mi to. Pierwszy raz słysze o takim problemie. Umnie w m5 mam inny problem bardzo zadko ale zdaza sie ze zgasnie na wolnych obrotach w czasie jazdy jak wyluzujesz, i ma problemy z zapalaniem tak jak by go przydusiło zgasnie a drugi raz bez problemu pali i zdaza sie to raz na 3 miesiece pytałem się w servisie to mowili ze moze wina paliwa albo cos z układem paliwowym moze ktos wie co na ten temat albo miał podobne doległosci w swojej Emce ???
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: Tomas_M5 » ndz lis 19, 2006 21:49

cały problem w tym ze tego nie czuć, stan na swaitłach z innym podobnym autem lub nawet postaw obie swoje Mki i zobaczysz czy jada tak jak powinny. chłopaki z ksr pojechali swoja M3 nawet na wyścigi SSS i dopiero potem sie okazało ze cos czasy kiepskie.

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tomas_M5

Post autor: mateush » pn lis 20, 2006 00:33

Witaj na forum Tomas_M5

Na innym forum czytalem ze to nie pierwsze Twoje M5 i z tego co piszesz nie ostatnie, widze ze wybierasz same "wyjatkowe" auta.
Jezdziles M3 E46? Jak bys porownal te dwa auta? Spotkalem sie z opinia ze przez wyzsza wage M5 nie ma praktycznie roznicy w osiagach.

Bardzo ciekawe tez to co piszesz o tescie przeplywki, wiesz moze jaka wartosc powinna sie pokazac w M3?

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Tomas_M5

Post autor: tom_kulturysci » pn lis 20, 2006 00:46

Witamy, witamy....


ladne m5...... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tomas_M5
Posty: 254
Rejestracja: sob lis 18, 2006 23:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: Tomas_M5 » pn lis 20, 2006 00:46

no własnie M3 E46 nie jeździłem, i niewiele wiem o tym aucie, wg katalogu powinno być nawet szybsze od M5, przynajmniej do pewnych predkości, chce miec M3 choć może dla mnie jest troche za młodziezowe i za małe ale berdzo lubie silniki rzedowe BMW i podoba mi sie to auto. nie wiem tylko czy manual czy SMG. jesli chodzi jednak o M5 E34 i M3 E36 to wole M5, M5 ma ładniejszy dzwiek i mimo swojej wagi chyba jest bardziej nerwowe. poza tym lubie duże auta.

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Tomas_M5

Post autor: tom_kulturysci » pn lis 20, 2006 00:59

ja np smg nie jezdzilem ale jestem zwolennikiem manualu...

e-46 m3 chodzi naprawde fajnie, w porownaniu do e-39 m5 hmm jeszcze tak naprawde nie jezdzilismy aby zobaczyc co lepiej idzie ale mysle ze do 200km/h m3 moze dlugosc samochodu lepiej by bylo ale powyzej mysle ze jednak 5.0 v8 400koni robi swoje... :mrgreen:

Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: Tomas_M5

Post autor: cent01 » pn lis 20, 2006 01:06

do 200 km pujda podobniej ale powyzej 200 m5 przejdzie koło m3. Ja tam mam m3 z manualem i uwazam ze manual to manual o smg duzo rzeczy pozytywnych jak i negatywnych slyszałem jak kto lubi ja tam wole sam robic z autem co chce
Pale gume a nie dusze

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: Tomas_M5

Post autor: tom_kulturysci » pn lis 20, 2006 18:39

Tomas_M5 pisze: przepływki mozna przetestować wewnetrzym testem na zegarach, jest taka opcja jak spalanie paliwa na godzine.


a moze pamietasz jak dokladnie wykonac ten test?

ODPOWIEDZ