Ghost_Rider --> BMW E39 ///M5 03'
: wt lut 22, 2011 22:59
Witam serdecznie wszystkich mam na imie Marcin i pochodze z Bolesławca. Przybywam do Was z bmw-sporta ......... bo mnie wywalili hehe Ale ogólnie nie do końca pasowała mi tamtejsza atmosfera i niektórzy użytkownicy. Moja pasja to motoryzacja, samochody oraz motocykle wszelkiej maści i postaci. A przygode z marką zacząłem od E39 528i
Dzien kupna, pełna seria :
Przed sprzedaża :
A w wielkanoc 2010 roku spełniłem marzenie i stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW E39 ///M5. Rok produkcji 2003, czerwiec, a więc ostatni miesiąc produkcji i zapewne jednen z ostatnich egzemplarzy Hmmmm co tu dużo pisać, 4 kluczyki, pełna historia serwisowa w ASO do przebigu 211 tys ( obecnie 223 ), auto w 100% bezwypadkowe, jedynie przedni prawy błotnik był malowany, ale zrobione profesjonalnie, co dziwne widać to tylko na fotografiach robionych dobrym aparatem, na żywo jeszcze nikt nie dostrzegł. Praktycznie maksymalne wyposarzenie, a od reszty M5 wyrożnia się systemem grającym individual oraz fotelami z masażami, takie jak w serii 7, ale dla mnie to akurat największa wada tego auta, że nie SportSitze Kolor też dosyć nietypowy sterlinggrau metallic, wszędzie tylko czarne i lemansy ..... To chyba tyle, jak zajdzie taka konieczność to temat sam się rozwinie
Jeżeli ktoś jest bardziej ciekaw auta, jego histori kupna, fotek itd to zapraszam na
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71894
Kilka zdjęć :
Video :
Dzwięk na seryjnym układzie :
http://www.youtube.com/watch?v=yesHTsgnMzE
od 0 do 100 na kończącym się sprzegle :
http://www.youtube.com/watch?v=U-qz8GgOHvs
Małe kończenie opon :
http://www.youtube.com/watch?v=EPjCyio54C0
Pozdrawiam
Dzien kupna, pełna seria :
Przed sprzedaża :
A w wielkanoc 2010 roku spełniłem marzenie i stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW E39 ///M5. Rok produkcji 2003, czerwiec, a więc ostatni miesiąc produkcji i zapewne jednen z ostatnich egzemplarzy Hmmmm co tu dużo pisać, 4 kluczyki, pełna historia serwisowa w ASO do przebigu 211 tys ( obecnie 223 ), auto w 100% bezwypadkowe, jedynie przedni prawy błotnik był malowany, ale zrobione profesjonalnie, co dziwne widać to tylko na fotografiach robionych dobrym aparatem, na żywo jeszcze nikt nie dostrzegł. Praktycznie maksymalne wyposarzenie, a od reszty M5 wyrożnia się systemem grającym individual oraz fotelami z masażami, takie jak w serii 7, ale dla mnie to akurat największa wada tego auta, że nie SportSitze Kolor też dosyć nietypowy sterlinggrau metallic, wszędzie tylko czarne i lemansy ..... To chyba tyle, jak zajdzie taka konieczność to temat sam się rozwinie
Jeżeli ktoś jest bardziej ciekaw auta, jego histori kupna, fotek itd to zapraszam na
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71894
Kilka zdjęć :
Video :
Dzwięk na seryjnym układzie :
http://www.youtube.com/watch?v=yesHTsgnMzE
od 0 do 100 na kończącym się sprzegle :
http://www.youtube.com/watch?v=U-qz8GgOHvs
Małe kończenie opon :
http://www.youtube.com/watch?v=EPjCyio54C0
Pozdrawiam