KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Awatar użytkownika
alduwiel
Posty: 185
Rejestracja: pn lip 11, 2011 15:03
Lokalizacja: Bydgosz

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: alduwiel » pt paź 28, 2011 19:30

Niewiem co wy macie do gazu ja osobiscie jestem zwolennikiem a nie wiem czy slyszeliscie ze najnowsze badania dowodzą ze silniki zasilane lpg robią jeszcze wieksze przebiegi niż na benzynie!!! A wiecie dlaczego tak jest????? W kapturze phi to przez taką wlasnie polską mentalność!!! ja znam goscia co ma gaz w rs6 c5 i sie tym szczyci!!! nie wiem co to za wstyd zarabiać pieniądze przy każdym tankowaniu za 15 lat kiedy skończy sie benzyna wszyscy bedziecie przerabiać auta na zasilanie alternatywnymi paliwami. Niekoniecznie na gaz bo juz teraz jest pare mozliwości ale niezbyt korzystnych-kwestia dopracowania np na drewno :-P

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: Marcin_Os » sob paź 29, 2011 20:02

Ghost_Rider pisze:
KAFELm5pwr pisze:apewniał , że m5 długo w serii nie polata i planuje coś tam zamieścić . polecałem mu kompresor , jedyny godny mod do m5
Miały byc mody, a ( jeżeli to ta M5, a jestem w 85% pewien, że ta ) wpadła instlacja LPG i teraz właściel tankuje ją w kapturze :-| :roll:


:???: :roll: :-(

alduwiel pisze:Niewiem co wy macie do gazu ja osobiscie jestem zwolennikiem a nie wiem czy slyszeliscie ze najnowsze badania dowodzą ze silniki zasilane lpg robią jeszcze wieksze przebiegi niż na benzynie!!!
Zawsze możesz kupić Lupo 3L albo Toyote Prius'a lub wogóle jeździć sobie tramwajem.
Nikt się nie będzie przypierdzielał.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Ghost_Rider
Posty: 50
Rejestracja: wt lut 22, 2011 22:54
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: Ghost_Rider » wt lis 01, 2011 11:32

Ja nie mam nic do gazu. Sam mam W210 3,2 V6 w LPG BRC i sprawuje się wręcz wyśmienicie, bajka ! Alę są pewne auta, które powinno się omijać z LPG, M5 ma dosyć skomplikowany silnik i przy katowaniu na LPG, oraz podniesionej temperaturze spalania, nie dokońca musi to dobrze znosić :???: Natomiast RS6 pod wzgledem technicznym nadaje się lepiej, tym bardziej, że potrafi spalic wiecej niż 40 L na sto :shock: Ja bałbym się wsadzić LPG do swojej, ryzykując uszkodzenie silnika wartego 20 tysi :neutral: Co innego jakieś 540 itd itp, tam sam wszędzi wsadziłbym gaz :razz:
No Risk, No Fun ....

Awatar użytkownika
alduwiel
Posty: 185
Rejestracja: pn lip 11, 2011 15:03
Lokalizacja: Bydgosz

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: alduwiel » pt lis 04, 2011 21:25

No wlasnie na odwrot bo wysoka temperatura spalin szkodzi turbinom w rs6 a w do silnikow wolnossących to sie gaz nadaje najlepiej. Nawet g-power zaklada gaz do m5 i decydując sie na to nie tracimy gwarancji w bmw. Jeszcze pare lat temu jak głosilem swoje zdanie to mnie ludzie wysmiewali a teraz nawet g-power potwierdza ze gaz w sportowych autach sie swietnie sprawdza!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: kostek_ja » sob lis 05, 2011 12:01

alduwiel, jeżeli dobrze pamiętam to to M5 nie było wolnossące, a doładowane. Mimo wyższego doładowania osiągało niższą moc. Jak dodasz do tego zwiększenie masy, i bardzo niski przebieg na zbiorniku gazu to wychodzi nam bezsensowny samochód. Droższy i wolniejszy od wersji benzynowej. Nie tylko na prostej ale i w zakrętach. Do tego oczywiście mniejszy bagażnik, niesamowicie upierdliwy zasięg itd.

Ja naprawdę nie mam nic do gazu w "samochodach dla handlowców" ale w M to nie ma sensu, ani ekonomicznego ani żadnego innego.

Awatar użytkownika
KAFELm5pwr
Posty: 37
Rejestracja: czw lip 29, 2010 21:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: KAFELm5pwr » pn lis 07, 2011 09:22

Biedna EMCIA jak ją kiep zagazował. Żałuje , że sprzedałem, tak ją dopieściłem a tu masz- menda gaz wrzuciła w ogóle jak to komicznie musi pod maską wyglądać. Sam szukam m5 e39 może już nie długo sobie sprawie. Pozdrawiam panowie
Mpower , wszystko jasne nie ma kompromisów.

Awatar użytkownika
alduwiel
Posty: 185
Rejestracja: pn lip 11, 2011 15:03
Lokalizacja: Bydgosz

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: alduwiel » pn lis 07, 2011 17:31

No jak? e39 ma silnik wolnossacy to na bank :mrgreen: co do zwiekszenia masy to wlasnie idzie to obejsc i zeby bagaja nie zaszpecic butla mozna usonąc tlumiki koncowe, akumulator dac z boku przy nadkolu(wykrecamy tą plastikową czarna miske w jakiej jest akumulator) i mamy pod bagajem miejsce na ogromna butle na 80litrow a auto potym wszystkim bedzie i tak lrzejsze niz bylo na początku bo tlumiki warzą wiecej niz pusta butla (a zamiast tlumikow dac same rury z koncowkami wydechu)
Co do funkcjonalnosci to sam nie wiem bo powstanie auto w miare uniwersalne a jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ponoć...
Podsumowanie- auto w miare szybkie...
- w miare malo pali...
- w sumie sie nie psuje(napewno mniej niz disel)
- tanie czesci
koszt wypas instalacji na poliretanowych werzykach 6000tys zl np prince z Holandi i robimy 100km za 50-65zl po miescie tylko w sumie po co to wszystko bo jak ktos kupil m5 to go napewno stac na benzyne hehehe

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: Marcin_Os » pn lis 07, 2011 20:00

alduwiel pisze:bo tlumiki warzą wiecej niz pusta butla (a zamiast tlumikow dac same rury z koncowkami wydechu)
Ten samochód miał już to zrobione. Ale napewno nie po to żeby mysleć o gazie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: kostek_ja » pn lis 07, 2011 21:59

alduwiel pisze: w miare malo pali...
Pali więcej ale paliwo tańsze.
alduwiel pisze: w sumie sie nie psuje(napewno mniej niz disel)
ale na pewno bardziej jak benzyna
alduwiel pisze:- tanie czesci
Ja tam do beemek a już w ogóle do eMek to tanich części nie widziałem :)
alduwiel pisze:e39 ma silnik wolnossacy to na bank
Ja mówiłem o projekcie e60 na kompresorze. Szczerze nie widziałem e39 na gazie sygnowanym G-power. Możesz podzielić się źródłem.

Camil
Posty: 1180
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: Camil » wt lis 08, 2011 00:24

Kostek, czasem podzielam zdanie PUBa co do niektorych Twoich postow.
Ciebie zas MAROSIE, OSIE czy inny modzie prosze chyba o zamkniecie, to jalowa gadka i chyba kazdy poprostu moze miec swoje zdanie odnosnie gazu. Kafel auta juz i tak nie posiada.

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 227
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: Prezes » wt lis 08, 2011 01:20

Camil pisze: Kafel auta juz i tak nie posiada.
A gdzie trafiło?
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: kostek_ja » wt lis 08, 2011 02:37

Camil pisze:Kostek, czasem podzielam zdanie PUBa co do niektorych Twoich postow.
PUB'a to generalnie zazdrość zżera, a nic ciekawego do powiedzenia nie ma.
Nie mniej jednak ciebie poproszę o rozwinięcie tej wypowiedzi na PW, bo nie bardzo rozumiem a chciałbym :)

Awatar użytkownika
alduwiel
Posty: 185
Rejestracja: pn lip 11, 2011 15:03
Lokalizacja: Bydgosz

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: alduwiel » wt lis 08, 2011 15:29

Kostek tak masz racje jesli chodzi o to e60 huragan jest doladowany i ma gaz... Tak czy siak napewno faktem jest ze zła opinia o lpg w polsce to nie wina gazu lecz nas samych bo jak to zwykle bywa kowalski zanim sie zdecyduje na gaz to objedzie pare warsztatow i zdecyduje sie za przerobke tam gdzie mu to zrobią najtaniej . A jak wiadomo najtaniej to najgorzej i potem sa problemy... Dobrze dobrana instalacja nabank nieuszkodzi silnika i bedzie dzialac wysmienicie w kazdym aucie benzynowym, nawet sportowym!!!

Marcin_Os
Posty: 2704
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAFELM5PWR M5 E39 NADAL NA STRAIGHT PIPES'ie

Post autor: Marcin_Os » wt lis 08, 2011 17:22

Ja tylko mogę w sprzedam się udzielać, już dawno bym zamknął w pizdu...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Zablokowany