Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
No to i ja się pochwalę swoim E39. Auto zdążyłem kupić tylko dlatego, że mega sympatyczni sprzedający dali w sobotę tak marne ogłoszenie, dosłownie zniechęcające zdjęcia i zero opisu, że sam nie wiem, co mnie skusiło, żeby zadzwonić. Po 3 dniach była praktycznie moja.
Auto przywiezione chyba w lipcu 2019r ze Szwajcarii z przebiegiem 154.000km, obecnie ma 160.000km. Auto absolutnie bezwypadkowe.
Data produkcji - maj 2000r - czyli jest to przedlift, ale ma już podobno poprawiony silnik - z tego co wiem, od marca 2000r wkładali poprawione silniki. Kluczyk jest już poliftowy.
Felgi po regeneracji, nowe opony, również tarcze i klocki i cała reszta jak nowe - ale tak to jest, jak kupuje się od sympatycznych maniaków motoryzacji, a nie od handlarzy. Samochód mi oddali zatankowany pod korek, tak w ramach gestu Pozdrawiam Kubę i Piotra
Oczywiście pełna dokumentacja, książka serwisowa ze Szwajcarii.
No i rzadki kolor w M5.
Wyposażenie nie jest kosmiczne, jak na M5, ale wszystko jest, co trzeba, a najważniejsze, że wszystko działa perfekcyjnie - jazda jak nowym samochodem.
Tak z ciekawości wrzucam rozkodowany VIN:
color ANTHRAZIT METALLIC (397)
upholstery PRAEGELEDER/SCHWARZ (O5SW)
prodDate 2000-05-03
S403A Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S676A System głośników HiFi
S863A Spis dealerów, Europa
S880A Literatura pokładowa, angielski
S915A Dummy-SALAPA
S694A Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S216A Wspomaganie układu kier. Servotronic
S261A Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S302A Instalacja alarmowa
S423A Dywaniki podłogowe Velours
S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S459A Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S473A Podłokietnik przedni
S488A Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S520A Lampa przeciwmgłowa
S522A Światło ksenonowe
S534A Klimatyzacja automatyczna
S548A Licznik kilometrów
S555A Komputer pokładowy V z pilotem
S665A Radio BMW Business RDS
S710A M Kier. sport. wielofunk.
S775A Podsufitka antracyt
S785A Lampy kierunkowskazów białe
S851A Wersja językowa, niemiecki
Nie miałem możliwości zrobić fajnej sesji, więc wrzucam zdjęcia jakie mam, są sprzed roku, ale są fajnie zrobione i jak najbardziej aktualne. Dorzucę potem swoje.
Oczywiście jeszcze lepszy byłby polift, ale takie zadbane sztuki zdarzają się coraz rzadziej, więc nie ma co wybrzydzać
Auto przywiezione chyba w lipcu 2019r ze Szwajcarii z przebiegiem 154.000km, obecnie ma 160.000km. Auto absolutnie bezwypadkowe.
Data produkcji - maj 2000r - czyli jest to przedlift, ale ma już podobno poprawiony silnik - z tego co wiem, od marca 2000r wkładali poprawione silniki. Kluczyk jest już poliftowy.
Felgi po regeneracji, nowe opony, również tarcze i klocki i cała reszta jak nowe - ale tak to jest, jak kupuje się od sympatycznych maniaków motoryzacji, a nie od handlarzy. Samochód mi oddali zatankowany pod korek, tak w ramach gestu Pozdrawiam Kubę i Piotra
Oczywiście pełna dokumentacja, książka serwisowa ze Szwajcarii.
No i rzadki kolor w M5.
Wyposażenie nie jest kosmiczne, jak na M5, ale wszystko jest, co trzeba, a najważniejsze, że wszystko działa perfekcyjnie - jazda jak nowym samochodem.
Tak z ciekawości wrzucam rozkodowany VIN:
color ANTHRAZIT METALLIC (397)
upholstery PRAEGELEDER/SCHWARZ (O5SW)
prodDate 2000-05-03
S403A Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S676A System głośników HiFi
S863A Spis dealerów, Europa
S880A Literatura pokładowa, angielski
S915A Dummy-SALAPA
S694A Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD
S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S216A Wspomaganie układu kier. Servotronic
S261A Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.
S302A Instalacja alarmowa
S423A Dywaniki podłogowe Velours
S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S459A Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S473A Podłokietnik przedni
S488A Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S520A Lampa przeciwmgłowa
S522A Światło ksenonowe
S534A Klimatyzacja automatyczna
S548A Licznik kilometrów
S555A Komputer pokładowy V z pilotem
S665A Radio BMW Business RDS
S710A M Kier. sport. wielofunk.
S775A Podsufitka antracyt
S785A Lampy kierunkowskazów białe
S851A Wersja językowa, niemiecki
Nie miałem możliwości zrobić fajnej sesji, więc wrzucam zdjęcia jakie mam, są sprzed roku, ale są fajnie zrobione i jak najbardziej aktualne. Dorzucę potem swoje.
Oczywiście jeszcze lepszy byłby polift, ale takie zadbane sztuki zdarzają się coraz rzadziej, więc nie ma co wybrzydzać
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Czy to forum w ogóle żyje, jest tu ktoś?
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
A co? Spodziewales sie szumu braw? a na powaznie to bardzo ladna. Srodek rzadko juz w tym stanie zwlaszcza w przedliftem. Fajnie, ze listwy szczotkowane. Bedziesz dokladal nawii? Fabryczny rozmiar opon?
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Bardzo ładna, przedlift stylistycznie bardziej podoba mi się od polifta, dodatkowo silnik już po poprawkach więc jest idealnie(tak samo ja u mnie)
Po zdjęciach wnioskuje że sprowadził ją Artur z Warszawy, zawsze trafia fajne sztuki w Szwajcarii w przyzwoitych pieniądzach, klarowną historią i bezwypadkowe sztuki. Gratulację
Po zdjęciach wnioskuje że sprowadził ją Artur z Warszawy, zawsze trafia fajne sztuki w Szwajcarii w przyzwoitych pieniądzach, klarowną historią i bezwypadkowe sztuki. Gratulację
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Po Vanosach widać, że silnik poliftowy, więc będzie trochę mniej dolewania oliwy.
W kwestii wyposażenia, to prawie jak mój - czyli prawie golas, ale ma wszystko czego trzeba żeby jeździć szybko i wygodnie.
Szerokości.
BTW Na oklaski nie licz, ja uzupełniam galerię od lat sam dla siebie
W kwestii wyposażenia, to prawie jak mój - czyli prawie golas, ale ma wszystko czego trzeba żeby jeździć szybko i wygodnie.
Szerokości.
BTW Na oklaski nie licz, ja uzupełniam galerię od lat sam dla siebie
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Dokładnie tak - sprowadził ją Artur w czerwcu 2019 - i tak naprawdę on mi w miarę wszystko o aucie powiedział, po prostu - że warto i to bardzo.
Dlatego się nią zainteresowałem - faktycznie wszystko się sprawdziło - póki co
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Dzięki Przemoo - ale możesz mi zdradzić, po czym poznajesz na zdjęciach już poprawiony silnik? Ja to po prostu wiem, bo auto jest z maja, ale gołym okiem nie rozpoznaje...Przemooo pisze: ↑wt lis 17, 2020 22:35Po Vanosach widać, że silnik poliftowy, więc będzie trochę mniej dolewania oliwy.
W kwestii wyposażenia, to prawie jak mój - czyli prawie golas, ale ma wszystko czego trzeba żeby jeździć szybko i wygodnie.
Szerokości.
BTW Na oklaski nie licz, ja uzupełniam galerię od lat sam dla siebie
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Dekle Vanos są troszkę inne, aczkolwiek można je podmienić, choć to nie taki łatwy temat do kupienia.
Co do kwestia poprawienia sinika po lifcie to tak nie do końca wynikało z tego, że przedlift był specjalnie zły, po prostu zbliżało się wprowadzenie normy EU3 od 2001roku, więc zmiany były nieuniknione. To nie tylko Vanos i pierścienie olejowe, ale to m.in sworznie tłokowe, wtryski, minimalne różnice przy wydechu itd.
Co do kwestia poprawienia sinika po lifcie to tak nie do końca wynikało z tego, że przedlift był specjalnie zły, po prostu zbliżało się wprowadzenie normy EU3 od 2001roku, więc zmiany były nieuniknione. To nie tylko Vanos i pierścienie olejowe, ale to m.in sworznie tłokowe, wtryski, minimalne różnice przy wydechu itd.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Ładna sztuka, ogólnie jak widzi się na drodze przedliftowe e39 to nawet nie chce się za tym oglądać, ale taka zadbana M5 robi pewnie fajne wrażenie na żywo tak z ciekawości jest szansa dostania ładnej e39 M5 do 70-80k czy to już budżet M5 e60 czyli 100k +?
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Spokojnie kupisz za 70-80 przedlifta. Nawet i polifta ładnego, jak nie masz marzenia o przebiegu 1xxxxx km
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Wszedłem na mobile to aż mi się odechciało... bez 25-30k euro za polifta nie warto podchodzić do tematu Jak uda mi się sprzedać e60 545i to rozważę taką opcje ale szukania u nas, auta które nie musi mieć niskiego przebiegu, ale porządnie serwisowanego
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Co Wy z tymi poliftami macie? To głównie tylko lampy robią robotę, a te można zmienić, choć ja nie widzę sensu. Oczywiście polift wygląda przez to świeżej, to na pewno, ale koncert życzeń moim zdaniem się skończył - grunt to zdrowe, niezniszczone i niezmęczone auto, których jest coraz mniej.
Z tymi cenami to trochę nie tak, za około 100k PLN możesz kupić 3 generacje M5 - E39, E60 i F10. Największy wybór mamy przy E60, natomiast F10 w kwocie do 120.000PLN to będzie raczej przeciętna sztuka.
Obserwowałem M5-tki od pół roku - w portalu ogłoszeniowym założyłem budżet max 120.000PLN i sam nie wiedziałem co chcę Tzn. wiedziałem, że chcę M5 E39, ale zorientowałem się, że aut jest coraz mniej, a oglądając niektóre za 85k z USA to szczerze zniechęcałem się do tego. Można oczywiście zamówić sztukę z Japonii np. w Stradale, ale jak mi zrobili wstępny szacunkowy kosztorys na podstawie tego co jest możliwe do importu, to ceny oscylowały w okolicach 200k. To sporo nawet, jak na auto z 70k nalotu. Uważam, że jeszcze można kupić ładną, zadbaną M5 E39 i to nie z USA w okolicach 100k, ale trzeba bacznie obserwować rynek i nie czekać, jak coś się obiecującego pojawi. Albo coś jest wystawione kilka dni i schodzi, albo wisi miesiącami, tak jak te, które obecnie wiszą. Moja sztuka zeszła w 3 dni, a i tak miałem szczęście, bo ogłoszenie było słabe. Śmiem twierdzić, że w innym przypadku nie zdążyłbym.
Jest ładna w Gdańsku - piękny kolor Silverstone, cena 119k - więc sporo, ale powiem tak, że warto tam zadzwonić i ponegocjować - cena jest celowo zaporowa - gość nie chcę oglądaczy i maruderów. Też 2000r, ale nie wiem, czy silnik już po zmianach czy nie, nie pamiętam.
Z tymi cenami to trochę nie tak, za około 100k PLN możesz kupić 3 generacje M5 - E39, E60 i F10. Największy wybór mamy przy E60, natomiast F10 w kwocie do 120.000PLN to będzie raczej przeciętna sztuka.
Obserwowałem M5-tki od pół roku - w portalu ogłoszeniowym założyłem budżet max 120.000PLN i sam nie wiedziałem co chcę Tzn. wiedziałem, że chcę M5 E39, ale zorientowałem się, że aut jest coraz mniej, a oglądając niektóre za 85k z USA to szczerze zniechęcałem się do tego. Można oczywiście zamówić sztukę z Japonii np. w Stradale, ale jak mi zrobili wstępny szacunkowy kosztorys na podstawie tego co jest możliwe do importu, to ceny oscylowały w okolicach 200k. To sporo nawet, jak na auto z 70k nalotu. Uważam, że jeszcze można kupić ładną, zadbaną M5 E39 i to nie z USA w okolicach 100k, ale trzeba bacznie obserwować rynek i nie czekać, jak coś się obiecującego pojawi. Albo coś jest wystawione kilka dni i schodzi, albo wisi miesiącami, tak jak te, które obecnie wiszą. Moja sztuka zeszła w 3 dni, a i tak miałem szczęście, bo ogłoszenie było słabe. Śmiem twierdzić, że w innym przypadku nie zdążyłbym.
Jest ładna w Gdańsku - piękny kolor Silverstone, cena 119k - więc sporo, ale powiem tak, że warto tam zadzwonić i ponegocjować - cena jest celowo zaporowa - gość nie chcę oglądaczy i maruderów. Też 2000r, ale nie wiem, czy silnik już po zmianach czy nie, nie pamiętam.
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
A mój srebrny polift w naprawdę bardzo dobrym stanie stał z pół roku za 79900 i nikt nawet nie przyjechał obejrzeć.galazka_m3 pisze: ↑śr lis 18, 2020 12:17Wszedłem na mobile to aż mi się odechciało... bez 25-30k euro za polifta nie warto podchodzić do tematu Jak uda mi się sprzedać e60 545i to rozważę taką opcje ale szukania u nas, auta które nie musi mieć niskiego przebiegu, ale porządnie serwisowanego
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Właśnie to z poliftami, że są poprawione w stosunku do przedlifta, jeśli chodzi o osprzęt i mechanike nie odważyłbym się chyba kupić f10 M5 za 120k, zaraz by się jakieś koszta zrobiły że finalnie wyszłaby dużo więcej Ja wolę kupić auto drożej, ale ze świadomością, że nie trzeba już nic robić, niż taniej i liczyć na to że będzie wszystko ok, a potem ładować kase jak w studnie bez dna Do zabawy i na weekendy mam M3 E92, takie M5 raczej służyło by na auto na codzień i jako fajna i przyjemna lokata pieniędzy bo wiadomo nie stanieją już
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: Moje kolejne BMW - ale pierwsze ///M
Może dlatego, że był srebrny? Mi zupełnie nie podchodzi kolor srebrny do BMW, tylko i wyłącznie ciemniejsze odcienie, czarny, granatowy, błękit, techno violet np z e34.. Srebrne auto czy umyte czy nie to jest nijakie, czarne auto wypucujesz to świeci się jak psu klejnoty i aż cieszy oko, tylko wiadomo widać każdy zaciek i niedoskonałości na lakierze, coś za cośBombel pisze: ↑śr lis 18, 2020 12:48A mój srebrny polift w naprawdę bardzo dobrym stanie stał z pół roku za 79900 i nikt nawet nie przyjechał obejrzeć.galazka_m3 pisze: ↑śr lis 18, 2020 12:17Wszedłem na mobile to aż mi się odechciało... bez 25-30k euro za polifta nie warto podchodzić do tematu Jak uda mi się sprzedać e60 545i to rozważę taką opcje ale szukania u nas, auta które nie musi mieć niskiego przebiegu, ale porządnie serwisowanego