konrad95x ///M5
konrad95x ///M5
Witam,
Najwyższy czas przedstawić moje M, zatem zorganizowałem 5min i strzeliłem kilka ujęć w listopadowe popołudnie … Model z 2002roku, od nowości w rękach Niemca pochodzenia Hiszpańskiego pana Barbosy, który zasuwał autkiem z dziećmi w fotelikach, auto zakupiłem w sierpniu 2008r z przebiegiem 150kkm. Auto wymagało wymiany sprzęgła, uszczelniacza mostu oraz nowego układu transmisyjnego ,co niezwłocznie uczyniłem. Auto aktualnie przejechało 195kkm i nie dzieje się absolutnie nic. To nie pierwsze moje E39 i jestem pełen szacunku dla bezawaryjności i ekonomiczności tego modelu.
Oto kilka fotek w linku poniżej:
http://picasaweb.google.com/konrad95x/Bmw#
Najwyższy czas przedstawić moje M, zatem zorganizowałem 5min i strzeliłem kilka ujęć w listopadowe popołudnie … Model z 2002roku, od nowości w rękach Niemca pochodzenia Hiszpańskiego pana Barbosy, który zasuwał autkiem z dziećmi w fotelikach, auto zakupiłem w sierpniu 2008r z przebiegiem 150kkm. Auto wymagało wymiany sprzęgła, uszczelniacza mostu oraz nowego układu transmisyjnego ,co niezwłocznie uczyniłem. Auto aktualnie przejechało 195kkm i nie dzieje się absolutnie nic. To nie pierwsze moje E39 i jestem pełen szacunku dla bezawaryjności i ekonomiczności tego modelu.
Oto kilka fotek w linku poniżej:
http://picasaweb.google.com/konrad95x/Bmw#
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: konrad95x ///M5
osobiscie Ci juz mowilem siedzac w niej na przednim fotelu ze jest SLICZNA!!
Re: konrad95x ///M5
A najważniejsze, że ma taki kolor a nie inny .
Wloty w zderzaku już były czy sam to robiłeś?
Wloty w zderzaku już były czy sam to robiłeś?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: konrad95x ///M5
Fajnie ze sie pochwaliles.... Jaki to kolor? Po poprzednich zdjecia myslalem ze czarny, ale teraz mi to wyglada na jakis ciemno zielony...
Masz obnizone zawieszenie ?
Masz obnizone zawieszenie ?
Re: konrad95x ///M5
Dziękuję wszystkim.
Tak, wloty założyłem sam, przewody poprowadzone do airboxów z filtrami panelowymi o zwiększonym przepływie. Ciężko powiedzieć czy autko jest mocniejsze, ale z pewnością odczywalny jest moment obrotowy przy 200+ ,przyspiesza nieziemsko. Jest to układ jednakże do poprawy gdyż zastosowałem rury aluminiowe...w lato przy wysokiej temp. asfaltu oraz rozgrzanego silnika (np. lotnisko Koszalin ) obserwowałem spadek mocy. Wpierw jednak pokombinuję z przepływomierzami i zhamuję auto. Mam zamówione dwa rodzaje przepływomierzy, które będę chciał zestroić z nowym układem dolotowym i ECU.Marcin_Os pisze:Wloty w zderzaku już były czy sam to robiłeś?
Marcin_Os pisze:A najważniejsze, że ma taki kolor a nie inny .
Teraz też tak uważam , Oxford Green to ostatni lakier jaki chciałbym mieć na M5, ale po 7 miesiącach szukania „zmierzchów E39” jak zobaczyłem w/w – zakochałem się. Wg danych BMW bodajże tylko 3 czy 5% wyszło E39 w tym lakierze. Wg mnie kolor bardzo oryginalny i elegancki jak na 5tkę przystało.Venom pisze:Jaki to kolor? Po poprzednich zdjecia myslalem ze czarny, ale teraz mi to wyglada na jakis ciemno zielony...
Auto postawiłem w sierpniu tego roku na bilsteinie B14, jest łagodnie obniżona bo zaledwie o ok.25mm. Czuję pewien niedosyt gdyż na tor te zawieszenie się nie nadaje, jest lepiej niż na OE ale żałuję ,że nie założyłem B16 lub innego producenta ,który oferuje regulację kąta nachylenia koła, a to w E39 jest baaaaaardzo potrzebne do wykorzystania jej potencjału.Venom pisze:Masz obnizone zawieszenie ?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: konrad95x ///M5
B ladna i zadbana mialem sie okazje przejechac. Uaktualniaj temat po modach koniecznie! Pozdrawiam!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: konrad95x ///M5
Skąd te wloty wziąłeś, ściągałęś czy sam dorobiłeś?Konrad95x pisze:Tak, wloty założyłem sam, przewody poprowadzone do airboxów z filtrami panelowymi o zwiększonym przepływie. Ciężko powiedzieć czy autko jest mocniejsze, ale z pewnością odczywalny jest moment obrotowy przy 200+ ,przyspiesza nieziemsko. Jest to układ jednakże do poprawy gdyż zastosowałem rury aluminiowe...w lato przy wysokiej temp. asfaltu oraz rozgrzanego silnika (np. lotnisko Koszalin ) obserwowałem spadek mocy. Wpierw jednak pokombinuję z przepływomierzami i zhamuję auto. Mam zamówione dwa rodzaje przepływomierzy, które będę chciał zestroić z nowym układem dolotowym i ECU.Marcin_Os pisze:Wloty w zderzaku już były czy sam to robiłeś?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: konrad95x ///M5
+1
Bo te wlociki mi się podobają i widzę je u siebie.
Bo te wlociki mi się podobają i widzę je u siebie.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: konrad95x ///M5
W USA popularne jest montowanie tych systemów.Marcin_Os pisze:
Skąd te wloty wziąłeś, ściągałęś czy sam dorobiłeś?
Coś np. takiego :
http://www.beastpower.com/p/bmw/active- ... AA-BE39-AI
Re: konrad95x ///M5
Dokładnie na tym zestawie się wzorowałem. Dorobiłem własnoręcznie, cała operacja 3-4h. Ale tak jak mówię, nie stosujcie aluminium, gdyż jest ciepłochłonne.Do pełni szczęścia można zastosować chwyty powietrza w miejscach halogenów, wówczas można poprowadzić słup powietrza po jak najmniejszym oporze odrazu bo airboxa... ale to już kombinacja...Idzik pisze:W USA popularne jest montowanie tych systemów.
Coś np. takiego :
http://www.beastpower.com...erke/AA-BE39-AI
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: konrad95x ///M5
Samochodzik - wiadomo bardzo elegancki, a kolor - Oxford Green po polerce wygląda pięknie, bardzo niedoceniony kolor moim zdaniem
Re: konrad95x ///M5
Konrad mógłbyś rozwinąć ? Rozumie że szukać producenta który oferuje regulacją konta nachylenia koła.
Czuję pewien niedosyt gdyż na tor te zawieszenie się nie nadaje, jest lepiej niż na OE ale żałuję ,że nie założyłem B16 lub innego producenta ,który oferuje regulację kąta nachylenia koła, a to w E39 jest baaaaaardzo potrzebne do wykorzystania jej potencjału.
Szukam zawiasu po prostu ,twoja na Billsteine naprawdę mi sie podobala ,szczegolnie jak podjechales pierwszy raz .
Czuję pewien niedosyt gdyż na tor te zawieszenie się nie nadaje, jest lepiej niż na OE ale żałuję ,że nie założyłem B16 lub innego producenta ,który oferuje regulację kąta nachylenia koła, a to w E39 jest baaaaaardzo potrzebne do wykorzystania jej potencjału.
Szukam zawiasu po prostu ,twoja na Billsteine naprawdę mi sie podobala ,szczegolnie jak podjechales pierwszy raz .
Re: konrad95x ///M5
D2 Racing w standardzie ma regulację kątów i kosztuje grosze. A na prawdę na jakość nie można narzekać...
Re: konrad95x ///M5
Nie koniecznie... zawsze można zakupić oddzielnie mocowania mcpersonów z regulacją kątów... przeszukaj wątki albo odrazu odwiedź http://www.ground-control-store.com/pro ... =153/CA=97 ...najpierw kup zawieche a potem wsporniki, gdyż GC mają różne podtłoczenia pod różne sprężyny ... są także inni producenci w USA ale nie wyglądają na pewne produkty... raczej jak rzemiosło...Bubu pisze:Konrad mógłbyś rozwinąć ? Rozumie że szukać producenta który oferuje regulacją konta nachylenia koła.
... alternatywa to zakup kpl zawieszenia np. co wymienił Bombel ,ale Ja nie orientowałem się w temacie...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: konrad95x ///M5
Foto by Dominik Ocvirek